Ooit gevoelens voor een ander gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ooit gevoelens voor een ander gehad?

1. Nee, nooit gevoelens gehad voor een ander.

2. Ja, wel gevoelens gehad, maar niks mee gedaan.

3. Ja, gevoelens gehad en iets mee gedaan toen ik nog een relatie had.

4. Ja, gevoelens gehad, de relatie verbroken en daarna pas wat met de gevoelens gedaan.

5. Meerdere van bovenstaande antwoorden (dus vaker voorgekomen).

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik kan heel eerlijk zeggen dat ik tijdens een relatie nog nooit gevoelens voor een ander heb gehad. Ook niet vluchtig oid.
    Ik word sowieso niet snel verliefd, dat scheelt wel. Daarbij sluit ik me, als ik bezet ben, ook af voor de mogelijkheid, denk ik, want ik kijk gewoon niet naar andere mannen op die manier (als potentieel relatie-materiaal, dus).

Ik kan alleen maar hopen dat mijn antwoord altijd 'nee' zal kunnen blijven, want ik zou echt niet weten hoe ik met zoiets om zou moeten gaan... Ik ben zo gelukkig met mijn man; dat zou ik niet graag op het spel zetten.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat je iemand kent en denkt dat je daar wel eens mee naar bed zou willen, of over die persoon fantaseert. En nee, ik bedoel daar geen onbereikbare acteurs (of actrices!) mee en ook niet een voorbijganger, die dus meteen weer weg is. Maar wel bijvoorbeeld iemand, waar je mee aan het praten bent in de kroeg, of een vaste klant, of een collega, of een vriend(in)...

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nee nooit gevoelens voor n ander gehad toen ik in een relatie zat
    dit zal mij nu ook niet zo snel overkomen
    heb het goed zo lekker alleen met de kinderen bevalt me ook prima eigenlijk;)

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, maar niets mee gedaan.
    Niet in mijn huidige relatie trouwens, maar in mijn vorige. Mijn ex ging vreemd en ik pikte dat, maar onbewust had aandacht van andere mannen toch wel z'n uitwerking op me denk ik.

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Gestemd! Ik heb eerlijk waar nog nooit gevoelens voor een andere gehad in deze relatie.

6. Yelice

Yelice Niet meer actief

Echt nog nooit! ik ben dol op me man en ben nog verliefd op hem :) al kan ik hem soms wel wat hoor :p maar nee nog nooit gevoelens gehad voor een ander.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Nee, geen gevoelens. In de zin van kriebels in de buik, maar wel seksueel aantrekkelijke gevoelens. Ik zal mijn man nooit kunnen bedriegen, dat zit niet in me. Zet mn geluk niet op het spel. Maar droom er dan wel regelmatig over..

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb wel eens gevoelens voor iemand anders gehad, heb er nooit wat mee gedaan omdat ik me dan telkens afvroeg of het aan de andere kant beter zou zijn, zou ik bijvoorbeeld gelukkiger worden ? Antwoord was telkens nee en ik was gewoon gelukkiger in de situatie waarin ik nu zit, daar had ik tenminste de garantie om echt gelukkig te worden.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, 10 jaar geleden ofzo. Ik zat in een hele nare, vervelende relatie. Toen kwam er een andere jongen voorbij huppelen waar ik tot over mijn oren verliefd op werd.
    Dat was voor mij een punt om de andere relatie te beëindigen en te kijken of het wat met die andere jongen zou worden.
    Werd het niet, maar ik ben hem nog steeds dankbaar dat hij mij uit die relatie heeft gehaald!

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb tijdens mijn vorige relatie wel eens gevoelens gehad voor iemand anders, en heb hier ook wat mee gedaan. Mijn relatie liep toen helemaal niet lekker (nu ook mijn ex), en dit was toen tussendoor ook wel even fijn ;)

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nee nog nooit gehad, ik keek bijwijze van nooit naar andere mannen om me heen, flirten nee.
    Al dacht mijn bijna exman er bij mij anders over, dat ik op eventueel vreemd was gegaan, en ja met een vrouw, en nota bene met mn beste vriendin omdat zij bi-sexueel is.

Dit is helaas een van de redenen dat ik nu in scheiding lig, het vertrouwen is weg, en de vele ergenissen die we naar elkaar toe hadden, maar dat is een ander verhaal.

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Oké dan snap ik hem. Voor mn huidige relatie is het antwoord dan 'nee'. (Hoewel ik de aanblik van sommige mannen in m'n eigen omgeving van tijd tot tijd ook best kan waarderen, maar dat noem ik toch niet echt gevoelens).

13. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    In 2006 had ik veel twijfels over mijn relatie. Mijn vriend was 3 jaar jonger en we hadden al 5 jaar een relatie en ik was aan andere dingen toe als hij. Hij zat tot 's nachts achter de pc te gamen, ik ging op tijd naar bed vanwege werk. Ik wilde kinderen, hij (voorlopig nog) niet.

Als hij achter de pc zat te gamen, zat ik in de woonkamer op de laptop. Uit verveling ben ik op een chatroom gekomen en daar ben ik iemand tegen gekomen waarmee ik goed kon praten. Door met hem te praten kwam ik erachter dat de relatie die ik had, geen toekomst had. Door met hem te praten kwam ik erachter dat wij wel op een lijn zaten. Uiteindelijk via de webcam gaan kletsen en toen begonnen te vlinders in de buik te komen.

Ik ben tegen vreemdgaan, dus na goed nadenken heb ik een punt gezet achter mijn relatie. Nog geen week later hebben we elkaar in het echt ontmoet. Daar ben ik niet meer weggegaan. Inmiddels kennen we elkaar 6,5 jaar, zijn we 5,5 jaar getrouwd, hebben we 3 kinderen en gaan we voor de vierde. Ik heb nog nooit spijt gehad van mijn beslissing toen.

14. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Mag ik vragen waarom je blijkbaar zo nodig antwoord op deze vraag nodig hebt? Heb je zelf gevoelens voor een ander en weet je niet wat ermee aan moet o.i.d.?

Ik vind dit soort polls/vragen altijd vrij nutteloos (wat maakt het voor jóuw leven uit als ik eventueel wel eens gevoelens voor een ander heb gehad)? Het doet me denken aan een online versie van een 'curtain twitcher'... ;)

15. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Nope, ik denk dat zoiets ook niet makkelijk gebeurt wanneer je je daar voor afsluit? Je kiest er vaak zelf voor om met iemand te flirten of gesprekjes aan te gaan, wat dan bepaalde gevoelens in je omhoog kan halen.

Hier in ieder geval niet gehad maar ik sta er ook niet voor open. Ik heb geen behoefte aan oogcontact, babbeltjes of gezelligheid met andere/onbekende mannen ofzo.

16. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Gestemd, heb enkele jaren geleden een keer met mijn ex afgesproken (was al samen met mijn man) relatie liep niet zo lekker en ex gaf me veel aandacht. Maar het was gezellig een avondje wat in een bar drinken en meer ook niet. Ik heb me daarna echt afgevraagd waar ik in gdsnaam mee bezig was en het heeft mij de boost gegeven om 100% voor mijn relatie te gaan

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Jup wel eens gehad...

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36

+1 helemaal mee eens!

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Inderdaad

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb het nietzo op mannen, vind eerder een vrouw leuk. :D
    Maar nee nooit gevoelens voor een ander gehad.

Deel Deze Pagina