Ja tijdens mn vorige relatie.. Voor mn eerste vriendje en hij ook voor mij Maar niks mee gedaan.. Inmiddels zijn we hele goede vrienden geworden zonder gevoelens en zijn we beide gelukkig getrouwd
Ik zat dus niet in een leuke relatie, dus dan sta je er wel meer voor open inderdaad. Ook op werk toen met een collega flirten, gewoon om een goed gevoel te krijgen (ik kreeg thuis geen complimentjes e.d.) maar verder dan dat ging het ook niet. Nu zit ik in een prima relatie en ben ik er ook niet mee bezig.
Ja, gevoelens gekregen voor iemand anders en er wat mee gedaan. We zijn al 11 jaar samen en hebben samen 2 kinderen.
Altijd gevoelens gehad voor een exje en dat zal ook altijd wel zo blijven maar daar wil ik verder niets mee. Ben prima gelukkig in mijn huwelijk en wens niets anders.... Wie weet als we beide oud en bejaard zijn en weer alleen....
Yep, ooit gevoelens gehad voor iemand, maar niks mee gedaan. Ben monogaam en zou mijn hubbie nooit in de steek laten. Ik hou veel van hem. Toch kan dit iedereen overkomen denk ik