Tja topic titel zegt het al, ik heb hiet 2x positief getest met de digitale clearbleu test. Maar je raad het al voor de NOD (denk ik) Nu had ik vorige maand een positieve test van de DA maar werd erna ongesteld. (nee geen miskraam ik denk niet zo zwaar) Maar iemand ervaring met de betrouwbaarheid van de clearbleu digitaal? Ik durf namelijk niet echt blij te zijn.
Niets is onmogelijk, maar het lijkt me uitzonderlijk bij een positieve uitslagop de CB-digitaal. Wel kan ik me voorstellen dat er sprake is van een (zeer) vroege miskraam waardoor je na een positieve test alsnog ongesteld lijkt te zijn, terwijl je eigenlijk 'miskraamt'.
Ik heb nog nooit gehoord van een vals positieve digitale cb, dus alvast een voorzichtige proficiat! (van DA wel overigens) x Roosje
hoihoi, Ik heb vorig jaar een positieve uitslag gehad van de clear blue digitaal! maar bleek niet zwanger te zijn en ook geen miskraam. andere "gewone"testen waren negatief. dus ik zeg nog steeds bij die test deed het woordje "niet"het niet bij "niet"zwanger. xxx JaZy