Ik ben al vanaf dag 9 aan het testen. Dacht op dag 15 mij LH piek gevonden te hebben, omdat dag 16 minder was. Vanaf dag 17 kleurt hij ook weer. Zal mijn piek nog moeten komen? Mijn cyclus is zo rond de 30 dagen. Ik test altijd voor het slapen gaan. Zorg dat ik 4uur niks gedronken of geplast heb. Misschien volgende maand een ander tijdstip uitproberen. Foto staat in mijn album.
dag 15 is niet helemaal goed gegaan wel? Boven donker en beneden lichter..weet het niet zeket meid, of dag 15 ei of moet nog komen.
Ik zeg dat ze wel positief zijn, zo zagen mijn ovu testen er ook uit! 2 weken daarna een posi zwangerschapstest in handen. Succes
Ik blijf gewoon door testen tot dat de testen op zijn... Ik met zo nodig, moet het alleen ophouden tot half10... Ik ga de volgende x digitaal cb gebruiken, lijkt mij een stuk gemakkelijker.
Hoi Mama 1980, Hoe is het nu afgelopen met je ovulatietesten? Is het streepje nog donkerder geworden?
ik dacht ook elke keer .. ja nu issie misschien positief... maar op dag 40 kwam dan eindelijk een keer mijn ei! en je weet het dan zeker. als ie positief is knalt de streep er van af....... ik zal een foto laten zien dit zijn alle testen, nog geen 1 positief... (erachter zie je haakjes, daar dacht ik elke x dat ie posi was.)
Ik zie inderdaad dat de jouwe ook steeds een streepje heeft, maar dat ie ineens toch heel donker wordt! Misschien moet mijn ei ook nog komen dan. Hij is nog geen één keer donkerder geweest, maar wel elke keer een streep. Dat is nu al bijna een week! Nog maar even doortesten dan.....
Wat een ellende he? Zo'n lange cyclus.. Ik vermoed dat ik ook een ei ga krijgen. Heb ineens andere afscheiding. Ben maar weer begonnen met testen. Hopelijk met hetzelfde resultaat als jij, Muis!
Muis je zou bijna gaan denken dat je hem ergens gemist heb als het zo lang duurt. Toch zwanger! Gefeliciteerd...Ben benieuwd of jou berekening gaat kloppen met de termijn echo. Malina welke testen zijn dat die jij heb? Ik moet voor deze maand nieuwe halen, alleen weet niet zo goed welk merk ik ga doen... Dus als jullie tips hebben?
In de maand dat ik zwanger raakte van mijn zoontje had ik ook een week lang alleen maar lichte lijntjes. Toch was er wel degelijk een eisprong he.
Hoi! Op de gebruiksaanwijzigng van Sensitest staat dat de sticks een half uur na de test weer verkleuren. Dus leg je ze na een week allemaal op een rijtje, kun je dus nooit precies zien wat er 5-10 minuten na de test op de stick stond... Misschien beter gelijk na de test een foto van de dipstick maken en dan de foto's vergelijken? Het is maar een hint!