bridgett heeft een rompertje aan en een zomerslaapzakzonder mouwen.en als ik dr in bed leg slaapt ze meestal al half.dus valt ze al in slaap. en dan stop ik idd de slaapzak bij het voeteneind ertussen.en dan strak tot dr middel ongeveer dekentje en lakentje.ik moet er meestal toch zo'n 3 keer snachts uit,dus kijk ik gelijk of t nog strak zit. ze slaapt vaak met dr beentjes opgetrokken..hihi zo grappig. van de week had ze sochtends ff gepit.mn vriend haalde haar uit bed.had ze een rooie wang en allemaal ruitjes op dr wang.was ze op dr zij gaan liggen.en ze heeft een aerosleepding,dus die suitjes daarvan stonden op dr wang.erg grappig gezicht..
alyssa ligt tegenwoordig ook vaak dwars in bed of ondersteboven. ik ga vanavond ook de dekentje eruit halen want ik vind het doodeng zo. ben heel bang dat ze onder de dekentjes komt met haar hoofdje. ik hoop idd dat het maar een periode is, want een bedje zonder dekentjes vind ik erg kaal. liefs doris
Ik vind Siem ook vaak zoals op de foto, maar ik gebruik toch nog een dekentje. Siem weet zelf hoe hij die van zich af haalt, want dat spelletje spelen wij vaak (verstoppertje onder de deken op de bank). Hij doet dat heel goed. Eerlijk gezegd heb ik er nooit zo over nagedacht, maar ik merk ook niet dat ik nu banger wordt of zo. Het is een lichte katoenen deken, die ook niet echt te warm is. We gebruiken hem inderdaad voor het instoppen, want dat vindt hij juist fijn. Bij heet weer gebruiken we daarvoor een lakentje en geen dekentje. Siem slaapt verder in een pyamajasje en een dunne katoenen slaapzak.
PS: als je kleintje al in staat is om zo te gaan liggen, in een slaapzak, dan zou ik de bedbodem laten zakken. Voor je het weet vindt hij de techniek om zich aan de spijlen op te trekken!
Herkenbaar. Nina slaapt vanaf haar 7e maand ook niet meer met dekentjes doordat ze deze continue aftrappelde en lostrok. Omdat het nu zomer is slaapt ze met een rompertje met lange mouwen en een wat dikkere slaapzak. Bij warme nachten slaapt ze in een dunner slaapzakje. Ook ik vroeg me af hoe dit straks in de winter zou moeten gaan. Ik heb als tip gekregen om een combisleeper aan te schaffen. Ik heb deze inmiddels besteld. Deze is overigens ook goed in de zomer te gebruiken. Ik adviseer je eens op hun webiste te kijken. Tevens hoor ik van velen om mij heen dat naarmate ze ouder worden ze weer met dekentjes willen slapen en hier dan ook vanzelf weer onder kruipen als ze erboven liggen. Maar goed...dat duurt nog wel eventjes!
ik vind het er ook 'kaal' uitzien, maar toch geen dekentjes hier. Wel een lekkere slaapzak. En nu het weer iets frisser is, een slaapzak met mouwtjes. Ze slaapt er heerlijk in. En die foto, haha, hier ook constant, alleen op haar buik. (en altijd met dat hoofdje in het hoekje weten te komen, hoe doen ze dat toch?)
Da's inderdaad een goeie Juud! Bij ons zit het ledikant ook nog hoog en Eva ligt ook regelmatig net als Jesse ook niet meer hoe we haar neer hadden gelegd, maar de hoogste stand is bij ons best laag. Maar om deze reden is ze wel verhuisd van wieg naar ledikant . Eva is nog te jong om bewust een deken van zich af te halen, maar al zou ze het wel kunnen, ze beweegt ook in haar slaap haar hele bed door, dus ik vind het toch eng.
Dat gaat dus ook gebeuren dit weekend.. hij trekt zich nog niet op maar kan het maar beter voor zijn inderdaad
hebben jullie er al aan gedacht om je kleintje zonder dekens boven in het ledikantje te leggen? ik ga het vanavond proberen. kijken of ze dan nog steeds gaat draaien. alyssa kruipt namelijk altijd eerst onder de dekens vandaan (ook zonder dekens kruipt ze eerst omhoog) en dan gaat ze draaien. nu dacht ik dat als ze niet omhoog kan kruipen ze misschien ook niet gaat draaien. vanavond gaan we het uitproberen en als het werkt gaan we het bedje anders opmaken (matrozenbedje). liefs doris
Het maakt bij Eva echt niet uit hoe ik haar neerleg. Ze draait altijd linksom en in het begin legde ik haar dus tegen de spijlen aan aan de linkerkant. Maar ik maakte het haar alleen maar moeilijker, draaien deed ze toch .
@Snoopy1979: even off-topic, ik zie in je banner dat Eva in de box staat! Doet ze dat al uit zichzelf?
Nee hoor, ze wil wel de hele tijd staan en blijft dus netjes zo staan als we haar neerzetten en een lol dat ze dan heeft! Zo trots! Er liggen wel kussens achter voor het geval ze opeens loslaat . Ze probeert zich nu wel op te trekken als ze zit, alleen is de boxrand iets te hoog voor haar (maar wel zo veilig) en ze kan niet uit zichzelf gaan zitten, dus daar moeten we haar ook bij helpen. En in bed kan ze kruipen (zo mooi, met slaapzak aan en billen omhoog), maar in de box of op de grond wil het tot haar grote frustratie niet zo goed lukken. Zware periode dus voor ons .