en jawel hoor xander is gister avond weer op genomen in het ziekenhuis. Het ging zo goed de eerste 2 weken, we waren er al niet eens meer mee bezig dat het weer mis zou kunnen gaan, en van de 1 op de andere dag begon het erge huilen weer en nu nog erger dan eerst en weer heel erg moeilijk eten spugen alles er op en eraan. Eerst begon het met de avonden huilen, echt kruisen brullen half stikken van het huilen en er helemaal in blijven hangen van een uur of 4 tot de laatste fles. gister avond ook weer van 4 tot 8 uur en toen hebben we uit wanhoop maar het ziekenhuis weer gebeld. Ik heb ook het gevoel dat hij oor onsteking heeft dus moesten we weer komen, en na onderzoek en gesprek hebben ze hem weer opgenomen(voor de 4de keer). Ze kon niet goed in ze oor kijken die zat helemaal vol smeer dus dat gaan ze morgen nog een keer kijken. Het was al aan de laate kant dus we hebben eve ze papieren van de laatste opname erbij gepakt, en ze eten besproken en morgen ochtend gaan we echt het opname gesprek doen en dan zien we weer verder. Heel eerlijk begin ik nu wel een beetje heel erg hopeloos te worden, weet niet zo goed meer wat ik er mee aan moet, nou gewoon maar weer door gaan ben ik bang!
Jeetje wat erg voor jullie zeg! Arme jochie..... Ik hoop dat ze iets vinden bij hem en dat er iets aan gedaan kan worden. Tot die tijd zou ik willen zeggen: probeer het positief te bekijken/positief te blijven. Niet het bijltje erbij neergooien! makkelijk gezegd natuurlijk van deze kant.... Heel veel sterkte en hou moed, hou vol!
Jeetje, wat naar dat het weer minder met hem gaat. Ik hoop voor jullie dat ze wat kunnen ontdekken en er wat aan kunnen doen! Veel sterkte.
Ai wat vervelend...kan me voorstellen dat je nu ook gewoon een keer voor 100% van je mannetje wilt genieten! Positief blijven in elk geval en hopelijk was dit de laatste keer!
He meissie, Wat een bericht weer.. jullie hebben wel een nare start zo met zn drietjes he. Getsie. Hopen dat t snel beter wordt! En laat ze nou es goed onderzoek doen he, gewoon op je strepen gaan staan als mama zijnde. En anders gewoon een keer een second opinion gaan vragen bij de huilpoli in arnhem hoor! Bedenk je maar.. het gaat echt voorbij. Ooit wordt het beter en kunnen jullie echt gaan genieten met t gezinnetje en alles inhalen. Het is nu wel zwaar denk ik voor jou en je mannetjes... Ik vind het trouwens wel super hoe je het doet, uit alles wat ik hier steeds lees, maak ik op dat je een supermama bent en er erg mee bezig bent om het maar goed te laten gaan met je kindje. Ook al gaat het nu weeeer niet lekker, ik weet zeker dat dit later je helpt om een goede band met Xandertje te hebben, omdat ie weet dat mama alles voor hem doet en er voor hem is. Knoop dat maar in je oren! Ik vond laatst ook die video van Xandertje die aan het stappen was zo schattig! Laat je niet gek maken, je bent een goede moeder en het komt goed allemaal. Dikke knuf van mij en van kleine Anne voor Xandertje!
Oh, wat sneu voor hem en jullie. Deze maanden horen toch zo echt genieten te zijn... Heel veel sterkte toegewenst, en veel beterschap gewenst voor hem.
Jee, wat erg! Voor jullie zoontje, maar natuurlijk ook voor jullie zelf. Het is zo belastend als je kleintje in het zh ligt (helaas spreek ik uit ervaring). Ook van mij heel veel sterkte gewenst!