Ook 2e miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door jorine, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jorine

jorine Lid

15 okt 2006
    19
    0
    0
    Arnhem
    Hallo,

Ik heb ruim een week geleden (woe 27-12) voor de tweede keer een miskraam gehad na 6wk.

Mijn eerste miskraam was na bijna 10 wk. tussendoor ben ik niet meer ongesteld geweest en het was voor mij een beetje verwarrend en onverwacht toen ik er vijf weken na deze miskraam achterkwam dat ik alweer zwanger was. Het leek een kadootje, maar toch waren we erg voorzichtig met onze blijdschap. En dit bleek terecht...

Bij deze tweede miskraam ben ik op maandag begonnen met bloeden en heb op woensdag een propje verloren. Hierna begon ik redelijk heftig te bloeden, dit hield op zaterdag alweer op.
    Afgelopen woensdag (1 week later) ben ik de hele dag ziek geweest, met koorts en spierpijn etc. Op donderdag naar de huisarts geweest (ook ter controle) en gezien ik toen geen koorts meer had hoefde ik mij geen zorgen te maken.
    Maar dit doe ik toch: ik heb sinds de miskraam met vlagen het gevoel nog zwanger te zijn, ik ben nog steeds af en toe misselijk en ruik nog van alles. Verder heb ik een beetje een geiriteerd gevoel in mijn buik en voel mijn baarmoeder duidelijk.
    Aan de ene kant kan het gewoon een griepje zijn met een ongelukkige timing, maar het houdt me toch bezig. En heb ik vreemde gedachtes als toch nog zwanger zijn, of een ontsteking.

Heb al besloten het weekend af te wachten (of de klachten moeten erger worden) en anders maandag nog maar eens contact op te nemen met mijn huisarts.

Hebben anderen ook nog even na hun miskraam last gehad van zwangerschapskwaaltjes?

Groetjes

2. Niet meer actief

Ja hoor ikke. Bij mij blijft mijn HCG heel erg lang hoog, dus helaas heb ik altijd nog een paar weken verschijnselen.

Heel veel sterkte.

Liefs

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi Jorine,

wat vervelend voor je meis, ik weet wel dat je zwangerschapshormonen niet acuut uit je lichaam verdwenen zijn!
    Er zijn vrouwen hier op dit forum die na een miskraam te hebben gehad toch nog een positieve zwangerschapstest te hebben, al wordt dit na verloop van tijd wel een steeds dunner streepje!

Heb je na de 2e miskraam nog een echo gehad om te kijken of het echt een miskraam was, dat kan ik niet echt opmaken uit uit je verhaal?!

heel veel sterkte gewenst

liefs jette

4. jorine

jorine Lid

15 okt 2006
    19
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Jette,

Na mijn 2e miskraam heb ik geen echo gehad. Alles wijst erop dat het om een miskraam ging, zeker omdat ik ook echt een propje weefsel verloren heb.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Jorine

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    dan zullen je symptomen op een gegeven ogenblik toch wel moeten verdwijnen, wat wel belangrijk is natuurlijk dat al het weefsel uit je lichaam moet zijn, ik had gelezen, volgens mij was het ME2, maar weet het niet meer helemaal zeker bij haar was het weefsel ook niet allemaal weg en moest ze later nog een curretage ondergaan!

Zou toch maar een afspraak willen met een gynecoloog om te weten of je helemaal schoon bent vanbinnen, anders staat het een eventuele toekomstige zwangerschap in de weg!

6. Niet meer actief

Maar toch Jorine zegt het niets.

Ik heb bij deze zwangerschap ook heel veel bloed en propjes verloren en dit kindje is wel blijven zitten.

Vraag anders gewoon om een echo, dan weet je het iig zeker.

7. Niet meer actief

Enne als het weer een mk zou zijn, is dat zo wie zo handiger om vast te laten leggen bij een arts. Na 2 mk kom je nl al in aanmerking voor onderzoeken.

8. jorine

jorine Lid

15 okt 2006
    19
    0
    0
    Arnhem
    Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, voor mijn eigen gemoedsrust. ....Want alle wat nou als en misschiens maken het verwerken en verdergaan er ook niet makkelijker op.

Bedankt.
    Liefs Jorine

9. Niet meer actief

Ik hoop voor je dat je een hele mooie echo krijgt.

Liefs

Janne

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Sterkte Jorine

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Ik zou dat toch maar doen jorine, misschien valt het toch nog mee!

sterkte Jette

Deel Deze Pagina