Ik zie duidelijk een streepje. Roze en de onderkant is wel duidelijker dan de bovenkant. En ik zie dit zelfs zonder mijn lenzen of bril hahaha
Marenteeeeee..... wat doe je nuuuuuu???wahhhh ik zie hem ik zie hem ikzie hen ik zie hem!!!! Oh ik hoop het zooooo
Mijn temperatuur was gister wat gezakt, toen hoopte ik op een innestellingsdip, maar vandaag nog steeds vrij laag, ik denk dus niet dat het zo is.. ik twijfel heel erg. Daarom ook niet getest, misschien dat ik morgen nog een keer test. My Ovulation Chart]Charting Home Page Not Found - FertilityFriend.com Ovulation Chart
Spannend hoor..... Hoop echt voor je dat het raak is. Misschien morgen toch nog een testje wagen? Weet niet of je nog wat hebt liggen..... Je zit nog voor NOD, kan nog alle kanten op, vond je testje wel hoopvol.
Ik wacht even af wat mijn temp doet en zodra die weer gaat stijgen (als ie dat al doet) gooi ik er weer een testje tegenaan.
Ik heb vanmorgen niet meer getest, misschien dat ik morgen nog test, maar voor nu wacht ik nog even af. Zulke vage streepjes maken het alleen nog maar lastiger, ik wil of gewoon of een duidelijk streepje, of gewoon geen streepje en ongi worden, dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben. Vandaar dat ik even afwacht, dan is de kans op onduidelijkheid kleiner
Wat knap Marente dat je nog kunt wachten, ik denk ook een streepje te zien dus een voorzichtige proficiat! Hopelijk krijg je de komende periode meer duidelijkheid!!