Lijkt wel alsof de geschiedenis zich herhaald.. Bij mijn zoontje aan de weeenremmers gelegen en nu weer.. Erg jammer.. gelukkig zit ze nog! Ik had bloedverlies wat achteraf waarsch de slijmprop was. baarmoeder mond was al een aantal keer opgemeten ivm de vorige vroegbevalling.. dus ze konden goed vergelijken.. was meer dan de helft kleiner geworden en ook helemaal kort en verweekt.. dus met spoed naar een ander ziekenhuis omdat in mijn stad alleen een streekziekenhuis is.. Midden in de nacht de ambulance in, en nu lig ik hier sinds maandagnacht. De weeenremmers zijn vanavond uitgezet. De longrijping is ingewerkt.. dus ik ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren.. Spannend.. ik denk zelf dat het wel rustig blijft maar gewoon langzaam richting onsluiting ga, net als bij mijn zoontje.. We shall see.. hopen dat ik iig de 32 weken ga halen!
Spannend hoor, hopelijk blijft ze nog even zitten! Hou strikte bedrust iig, eb je zit op de goede plek. Hoe ver ben je nu?
Jeetje, heftig Senna! Hopelijk blijft het nog lekker lang rustig. Mag je dan naar huis of moet je hoe dan ook blijven? Suus
Jee war naar zeg. Hopelijk blijft ze nog een paar weken zitten. spannend hoor, doe het maar rustig aan. Dikke knuffel!
Bedankt voor jullie reacties! Ben vandaag 31,2 weken en eigenlijk gaat het heel goed tot nu toe zonder weeenremmers.. het enge is alleen dat ik nooit echt weeen gehad heb , ook niet bij de vorige bevalling, het waren meer harde/gespannen buiken, die ook niet door een ctg worden gemeten.. dus het blijft natuurlijk spannend. Mocht vandaag weer iets doen.. en zaterdag gaan ze kijken hoe het met de baarmoeder mond zit.. is ie pcies zo dan mag ik terug naar huis of eigen zkhs.. en zoniet dan moet ik tot 32 weken hier blijven. Zit behoorlijk ver van huis, dus hopelijk haal ik gewoon die 32 weken!
Volgens je ticker ben je 32 weken zwanger. Hopelijk is jullie kleine meisje binnen gebleven! Met hoeveel weken is je zoon geboren?
Senna: Hoe gaat het nu? Ik zie dat je nu 32 weken bent. Hoop dat je kleintje nog min 5 weken blijft zitten.