Ook af en toe zo een last van afscheiding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Acem, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    hoi meiden,

;) ik heb soms, last van een beetje veel afscheiding (compleet geurloos) althans jullie weten wat ik bedoel...
    en het is wit/ cremachtig van kleur... sorry voor de smerige details..:D

komt een keer in zoveel tijd.. vandaag heb ik er weer eens last van... heel irritant maar ja..
    iemand ook zoiets?;) hoort dat bij de zwangerschap... heb ook het gevoel een beetje ongi pijn te hebben...:( met 21 weken en 4 dagen....... kan dat?

2. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hey daar!

Ik heb het ook, het schijnt er bij te horen :D haha
    Vooral ook als ik op het toilet zit, dan gluur ik is naar beneden ielghhh!
    Zolang het maar geen rare kleur heeft en niet raar ruikt is alles toppie!

Groetjes ik

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    ow gelukkig...

ja dat heb ik meestal dan op de wc ja...;) en dat vage ongi pijn dan? is dat normaal? is niet zo sterk als in het begin maar het voelt wel als die pijn maar vaag... zeg maar het is aanwezig maar ook weer niet...

4. misa

misa Niet meer actief

Heel herkenbaar! Ik ben toch maar inlegkruisjes gaan gebruiken, anders lek ik soms door...!

Die ongi-pijn moet normaal zijn! Ook herkenbaar!

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ja hoor kan allemaal! ik mheb last gehad van afscheiding in het begin met ongipijnen maar nooit bloed. Daarna was jhet wat minder en rond de 7 maanden kwam het weer terug en had ik ook veel meer afscheiding waardoor ik soms wel 4 keer op een dag van onderbroek verwisselde!!(beter geen inlegkruisjes want daar kan je weer schimmels van krijgen schijnt). en die pijnen heb ik bijna de hele zwangerschap gehouden. oprekken em groeien van de baarmoeder...maak je geen zorgen!

6. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja inlegkruisjes is idd niet zo een goed plan krijg je weer jeuk van:D grrr... Ja af en toe komt er een kloder uit ieuw :D maar gelukkig heel soms...

Ok dus dat ongipijn kan dus nog wel... gelukkig... maakte me al zorgen...:D
    Fijn dat je zulke dingen toch kan delen met mensen en ervaringen uitwisselen... stelt mensen denk echt gerust... :D

Thanks

7. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D is het zo erg hahaha... hoop dat het mee gaat vallen bij mij maar zo te horen.... word het ook een lekkage bij mij..

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ja hoor ongipijn geen probleem het is hooguit vervelend soms. later heb ik ook last van indalingsweeen gehad maar dat voelde ongeveer net zo maar iets heviger. vraag het anders gewoon even bij ene volgende controle. maar ik kan je vertellen dat heel veel vrouwen er last van hebben!en hier ligt ook gewoon een gezond mannetje in m'n armen!:D

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ja zo leuk die kwaaltjes krijg je er zomaar bij :D bij mij is het de ene dag erger als de andere dag.. vind het zo vies gevoel:)

10. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    helaas moeten wij vrouwen van alles voelen.. maar ja als het erbij hoort doen we het ergens voor hahaha...

11. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb daar ook last van maar meteen al toen ik zwanger was.. moet ook minstens 2 keer mijn onderbroek verwisselen..en ik maar hopen dat dat na de 12 weken voorbij zou zijn..niets is minder waar dus..aangezien jullie er ook nog last van hebben ;)

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    nee hoor, wordt alleen maar erger hahaha!succes!

13. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Hier ook veel last van afscheiding.Ik voel me echt niet fris,moet ook meerdere keren per dag schoon ondergoed aan.Maar goed ik ben "blij"dat het vaker voor komt.

14. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    hahaha ja dat blijkt! ach ja als dat het ergste is..;)

15. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Hier gisterenavond en vanmorgen een hele dikke klodder, slijmerig, creme-achtige substantie. Even hier gelezen en zie dat ik niet de enige ben. Begon me alweer wat zorgen te maken etc. maar daar stop ik dan nu maar mee :)

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Bij mijn eerste zwangerschap was het na zo'n 12 weken voorbij, nu heb ik er m'n hele zwangerschap al last van, heel vervelend :(

17. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ahh er is nog hoop voor mij dus!;) nee daar maak ik me geen zorgen over..tis een vervelend kwaaltje maar vind het nog lang niet zo erg als die misselijkheid of de verstopte darmen;)

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    het schijnt juist heel goed te zijn als je dit hebt. Het weert schadelijke stoffen die een urineweginfectie kunnen veroorzaken dus wees blij dat je hier 'last' van hebt!

19. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Wat goed om dit te weten...
    Maar ik heb sinds gisteren (dat ik dit plaatste) het gevoel blaasontsteking te hebben:( gisteren was het even erg maar vandaag vrij weinig last van... was gisteren ook naar de huisartsenpost gegaan en mijn urine was schoon... niet gek had heel de dag door liters gepist... echt niet normaal...;)

Vandaag valt het mee.. moet wel plassen maar niet zoals gisteren... ben wel blij morgen naar de verloskundige te gaan...kan ik mijn hart luchten... zit er namelijk een beetje mee... en naar de HA.... toch even laten testen:(....

Hoop het niet ging net zo goed in mijn zwangerschap tot 20 weken... en nu lijkt er verandering in te komen... ;)

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Yep, veel afscheiding hoort helemaal bij het zwanger zijn :)

En dat ongi gevoel betekent meestal dat je banden aan het oprekken zijn. Hou het wel in de gaten, want het kan ook betekenen dat je een blaasontsteking hebt en dat kan wel gevaarlijk zijn.

Deel Deze Pagina