Pijn IN vagina... 27weken ver... wie herkent dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ineke1983, Aug 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo iedereen!

Ik heb hier sinds gisteren verschrikkelijk veel pijn "down under"
    Voelt precies alsof iemand me keihard geschopt heeft in m'n vagina, echt dat harde beentje van je bekken dat je tussen je benen voelt als je hurkt...
    Herkent iemand dit? Is dit bekkeninstabiliteit?
    Doet zelfs pijn als ik zit of lig en ik heb vandaag echt niet teveel gedaan!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Ik denk dat het het schaambot is wat je voelt. Dat voelt inderdaad of het van onderen beurs is. Heb je ook pijnscheuten bij het opstaan? Het is geen bekkeninstabiliteit, maar heeft wel met het bekken te maken. Komt door de hormonen, waardoor alles weker wordt. Sterkte!

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Het is eigenlijk een constante pijn...
    Zou ik hiervoor de gyn moeten contacteren of kan het geen kwaad voor het kindje?

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Als het met het bekken te maken heeft of dat schaambot, kan het geen kwaad voor het kindje. Bij mij was het voornamelijk met opstaan, bukken en omdraaien in bed. Maar ik zou zeker even met de gyn contact hebben. Dan ben je in ieder geval gerustgesteld, toch? Gewoon even bellen morgen!

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    misschien dat je ook eens kan informeren bij een bekkentherapeut? Het heeft inderdaad met het bekken te maken. Mogelijk kan een therapeut wat voor je betekenen.
    Het is wel een teken dat je wat rustiger aan moet doen. Gewoon, voor je lichaam.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    ik ben ook bijna even ver als jou en sinds gisteren heb ik ook pijn in vagina.. Maar het is alleen tijdens het lopen.. Weet iemand wat dit kan zijn??

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi, ik mag dinsdag naar de gyn, maar de huisarts zegt dat dat het begin is van bekkeninstabiliteit!
    Voel het nu ook bijna de hele dag... maar vooral bij lopen, zitten, trappen...

Share This Page