Maar naast de sint staat toch een donkere acteur?? Hahahaha en dat mag dan wel....en een paar zwarte vegen in zijn gezicht....sorry geen woorden voor.... Gelukkig kijken mijn kids bijna geen tv, alleen nick jr. ze kijken t meeste op de ipad en daar nog genoeg films en series met zwarte pieten hahahah
Vieze pieten ipv zwarte pieten. Ik heb nooit gezegd dat ik rtl ga boycotten en dat ga ik ook niet doen. Maar als dit is hoe de sinterklaasserie er bij hen uit gaat zien ga ik echt niet kijken. Het Sinterklaasjournaal heb ik nooit leuk gevonden. Dus wij kijken gewoon de oude dvd's of via internet/on demand. Of naar de Belg. Er zijn nog genoeg intochten met zwarte pieten en ook thuis bepaal je zelf wie je binnen haalt. De media kan nog steeds niemand verplichten om naar vieze pieten te kijken. 😏
Die foto ook. Jongens, waar gaat het over? Kan je net zo goed van Sinterklaas een Gaston maken die door de schoorsteen springt, keihard GOEOEOEOEOEDENAVOND roept en een cheque met geldbedrag te besteden bij Bart Smit overhandigd. Heel de sfeer weg. Nu ziet het er uit als malle mensen met malle pakjes aan. Vind dit ook geen roetvegen, maar meer ik-heb-lekker-gespeeld-in-mijn-verkleedkleren-en-al-15-dagen-mijn-snoet-niet-gewassen-mensen. Prima dat er een compromis komt, maar dit hevelt wel heel erg over naar 1 kant.
Hahahahahahahahahaha omg!!!! Ik zie Gaston hier al in de woonkamer staan :') (liever niet). Wat een drama die foto... Zwerfpieten, jeetje wat sneu.
Hoe, mag de club van sinterklaas niet meer uitgezonden worden van/door rtl? Ik was al een beetje kwaad op de club van sinterklaas. maar die blijven dus gewoon bestaan? Ik dacht dat ze die zwarte pieten zouden veranderen. Ik had wel een video van sint besteld, toevallig gisteren en gelukkig zijn het alleen maar zwarte pieten.
Oh nou, van mij mag hij komen hoor, neem die cheque maar mee. (niet die van de Bart Smit..) Krijgt hij een dikke smakkerd op zn kale bolletje.
Tja. Het is ook wel een beetje hoe je er zelf mee omgaat denk ik. Ik heb de foto aan mijn kinderen laten zien. 'Wat een gekke pieten' Klopt, maar Sinterklaas heeft besloten dat er nu meer Pieten moeten komen, omdat het met altijd zo druk is voor de Pieten. Elke Piet hoeft nu dus minder vaak door de schoorsteen om cadeautjes te brengen. Nou, dat was best logisch
Nou ik vind die foto er echt raar uitzien..maar goed. Ik vind de vergelijking met Gaston wel weer geweldig.
Ik vind het er niet uitzien, mijn kinderen kijken er niet naar....punt uit. Wij doen het wel met netflix, youtube etc. Daaaag RTL. Vandaag kadopapier gekocht....nergens staat er een zwarte piet op....erger nog... geen piet meer te bekennen. Ik vind het dieptriest.....
Bij top1toys pakken ze ook gewoon in met pietenpapier. Bij de action zag ik wel allemaal kleurboeken enzo liggen met witte pieten. Of zou je die nog naar smaak in moeten kleuren?