https://www.televizier.nl/categorie/sterren/zoontje-michael-buble-heeft-kanker.2350238.lynkx Wat vreselijk als je zo'n bericht krijgt over je kind. Ik leef met hem mee en ik hoop dat zijn zoontje er weer helemaal bovenop komt. Pffff mijn eigen dochter is net 4. Je moet er toch niet aan denken.
of het nu om een beroemd iemand gaat of niet, dit breekt toch gelijk je moederhart als je zoiets hoort... vreselijk... hopelijk komt de kleine er goed bovenop
Mijn hart stond stil toen ik het las. Helaas weet ik als geen ander waar dit gezin nu doorheen gaat. Ik wens hen alle kracht, liefde en geluk toe komende jaren
Ik weet nog je eerste bericht over toen jullie de diagnose kregen, krijg nog kippevel als ik eraan denk. 😞 Ben zo geweldig blij voor jullie dat hij nu een gezonde kleuter is. En jee wat gaat de tijd snel trouwens! Ik hoop dat dit kleine ventje er ook helemaal bovenop komt met de steun van zijn lieve ouders en familie en vrienden. Gelukkig kunnen ze zich de allerbest medische zorgen veroorloven in de VS. 🌹