ik vind de blauwe zo mooi, met de petticoat. En die mooie banden bij schouders! Zo één wil ik ook . Stippels zijn weer zo standaard - ik dacht ook dat dat jaren 60/70 was.
jaren 20 of 50 is wel een groot verschil. Ik vind foto nummer 2 het mooist. Polkadot is zo so so.. to much. en zie je teveel. Wel retro. Maar dat soort jurken droegen ze in die tijd niet. vaak was het op de rok die polkadot was, of het topje. De blauwe vind ik wel echt een klassieker
Wisselende adviezen dus nog haha. Maar alvast hartstikke bedankt. Voel me zelf wat prettiger in de polkadot jurk, maar die blauwe schoenen lopen wel stuk lekkerder. Wordt nog lastige keuze dus.
Na wat wikken en wegen en spieken bij foto's van andere feesten is de keuze toch gevallen op de blauwe jurk met petticoat. Sowieso lopen die blauwe schoenen gewoon stuk lekkerder en de jurk past ook gewoon wat beter bij het feest. Als het goed is heb ik volgende week weer een feest en dan doe ik de polkadot aan. In ieder geval hartstikke bedankt voor de adviezen
Wat is een petticoat?? Ik vind ze beiden super gaaf, je hebt er ook een prachtig lijf in! Zou zelf die met die stippen kiezen...
Ik vind een petticoat niet erg flatteren eerlijk gezegd, dus zou sowieso zonder doen! Ik vind de jurken allebei heel leuk, maar de tweede leuker in het thema. Heb dus optie 3 gestemd!
@ zo gelukkig, de jurk komt bij de webshop topvintage vandaan. Hij is ook wel op andere websites te krijgen geloof ik, is van het merk Lindy Bop. En voor de dames die niet weten wat een petticoat is: soort van onderjurk van meerdere lagen uitlopende stugge stof (is amper uit te leggen haha) In ieder geval gaat de rok van de jurk er wat wijder van staan. Feestje was gisteren trouwens en het was erg leuk. Heb voor de blauwe jurk gekozen en dat bleek een goede keuze te zijn toen ik naar de andere dames keek. Nogmaals bedankt voor de adviezen.
Ik wilde ook op de blauwe stemmen maar het feestje is al geweest. Mooi hoor en geweldig die blauwe schoenen.Ik ga even op die site kijken,leuk leuk!
Ben inderdaad naar Radio Modern geweest. Was de eerste keer dat ik naar zo'n feest ging en heb het ontzettend naar mijn zin gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Nu nog rock 'n roll leren dansen haha.