Vandaag me hier aan gemeld. Omdat ik en mijn vriend ook bezig zijn om een baby te krijgen. We zijn allebei 26 jaar Wonen samen. We zijn nog niet zo heel lang bezig. Ik vind het allemaal wel super spannend. Vooral omdat het niet altijd vanzelfsprekend is om een baby te kunnen krijgen. Toch stiekemd bang dat het niet lukt. Terwijl daar geen rede voor is. Ik hoop op een klein wonder samen met mijn lieve vriend. xxx
Welkom hè. en veel succes met de toekomstige zwangerschap. Ik hoop voor u dat je snel een klein wondertje hebt groeien in u buikje. Veel leesplezier hier! groetjes,
heey, welkom en veel succes. Ik ben ook pas net bezig met mijn vriend.. Ik hoop snel op een wonder...
Hoi Allyssaa, Welkom op Zwangerschapspagina.nl. Leuk dat je er bent en heel veel succes met zwanger worden. Lotte.
Welkom op het forum. Iedereen heeft zijn twijfels en echt zeker weten doe je pas als je zwanger bent, maar geniet ook van het zwanger raken en het oefenen.
Welkom en succes gewenst! Laat je niet gek maken als je een paar maandjes moet wachten! Het gaat gewoon lukken. Groetjes, Dominique