Hier was het vannacht weer drama, weer huilend wakker nee beter gezegt helemaal over de zeik Overdag is ze zo vrolijk, ze lacht meer dan dat ze huilt en snachts slaapt ze heerlijk door! Nu sinds 2 dagen is het overdag nog hetzelfde, een super vrolijk kind die zich nu wel heel snel ontwikkeld. Ze kan al steeds beter kruipen en gaat elke keer uit zichzelf zitten, gister kroop ze helemaal van onze slaapkamer naar haar slaapkamer, geweldig vind ze het En sinds 2 nachten is het elke keer drama, ze word helemaal overstuur en boos wakker, wat je ook doet niks is goed, ze gooit dan alles weg, zelfs haar lievelingsknuffel en krijst alleen maar Na ongeveer 3 kwartier word ze een beetje rustig en gaat ze weer een beetje kletsen en lachen en juist op dat moment leggen we haar weer in bed en gaat ze weer slapen Sjee zo kennen we haar niet, het zal denk ik wel weer over gaan maar herkennen jullie dit? Liefs Palmie
zouden het geen enge dromen kunnen zijn? dat ze er erg van schrikt? hier zijn ook tanden vaak de oorzaak. Ze huilt dan ook in haar slaap word er niet echt wakker van maar huilt wel. overdag merken we dan ook niks aan haar. Is hier dan meestal 2 a 3 dagen dan is het wel weer over. in ieder geval sterkte!
Hier huilt ze ook weleens in haar slaap maar we hoeven er dan niet naartoe en slaapt gewoon verder. Dit is echt frustratie en boosheid volgens mij maar midden in de nacht? En waar komt het in vredesnaam vandaan
Ja herkenbaar.. Hier heeft Mike hetzelfde gehad.. Heeft een week of drie geduurd en nu is 't weer oke.. Ik zou haar zeker niet uit bed halen en er een gedoe van maken. Gewoon je gezicht laten zien. Speeltje oid geven of evt flesje water. Weer neerleggen en weggaan zodat ze weet dat de nacht niet voor vermaak is maar om te slapen...