Hai hai, Ik woon sinds een jaartje in Zaandam, verwacht mijn eerste kindje en zou graag leuke mama's leren kennen hier in de buurt. Ik ben alleen en iedereen om mij heen leeft in of met een gelukkig gezinnetje, daarom mijn oproepje hier
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoever ben je? Ik ben een alleenstaande mama en woon in Purmerend! En wat je zegt komt me erg bekend voor!!
Hai dank je wel. Ik ben vandaag 28 weken Ja iedereen om me heen leeft als huisje boompje beestje, en ik helaas niet Ben je allang alleen?
Hoi Ik ben nu een jaar van mijn ex af mijn zoontje was net een half jaar....mijn ex was niet meer gelukkig! Ik vind het soms best moeilijk inderdaad om te zien dat iedereen gelukkig is met elkaar en ik het alleen moet doen met mijn zoontje, maar het word gelukkig wel steeds makkelijker... Heb je wel nog contact met de vader van je kindje?
Hai hai, Nee mijn verhaal staat hier ook op de site bij ellende met ex, als je tijd heb moet je dat maar ffies lezen Ik weet helaas niet wat ik me voor moet stellen bij het alles, weet dat ik alles voor die kleine over zal hebben en alles zal doen, en ja ik denk ook dat het best zwaar zal worden, maar dat neem ik voor lief
Ik ga het vanavond even op me gemak lezen. Zwaar is het soms zeker maar je krijgt er zoveel voor terug!!! Heb gelukkig lieve ouders en een lieve zus die ons heel veel steunen en helpen kwa opvang.... Dus het is het dubbel en dwars waard!!!! Nog lekker genieten van je zwangerschap en dan heerlijk genieten van je kleintje ze geven je zoveel liefde!
Jeetje wat een ellende zeg, ik snap echt niet dat er zulke mensen bestaan.....!! Je bent een sterke vrouw en je komt er wel!! Je word hier alleen maar sterker door!! Hoop dat je nog even lekker van je zwangerschap kan genieten zonder stress van je ex en hij je met rust laat als de baby straks is geboren!
Heel herkenbaar, denk je eindelijk rust en dan komt er weer iets! Maar geloof me ook daar ga je straks beter mee om, je leert er mee om te gaan tenminste dat voelt voor mij zo
Het is niet echt een kwestie van beter mee om gaan, want wat hij denkt of wil boeit me niet, maar ik weet waar hij toe in staat is, ik weet dat als het zover komt dat hij die kleine niet mag zien me deur in trapt ik zal niet de eerste zijn bij wie hij dat doet om zijn kids, en daar is moeilijk mee te leven.