ik zou idd niet aan kinderen beginnen als je geen lieve man/vriend hebt.. een kindje verdiend een vader en een moeder.. daarvoor zijn er mannen en vrouwen geschapen.. en niet om maar van iemand een kwakje te nemen en zwanger te worden en dan maar geen papa omdat mama zo graag een kindje wil en het oergevoel heeft.. in mijn opzicht is dat egoistisch.. het spijt me als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot maar dit is mijn mening hierover.. en vindt het al niet kloppen dat je die hier moet verdedigen maargoed..
ik had eigenlijk geen reactie meer verwacht hierop, maar ja... dus toch... Ik denk dat je je zegje nu wel gedaan hebt en dat het beter is dat je weer terug gaat naar topics waar je wel een binding mee hebt... Over of het verantwoord is of niet denk ik nl al helemaal dat het niet aan jou gelegen is om dat te bepalen! En dan denk ik... wat is het probleem... Je bent zwanger en je hebt een vriend! Precies zoals je wilt en jij vindt dat het moet! Prima en geniet ervan.. maar laat anderen ook genieten! En laat anderen in hun waarde... Ik zie nl. totaal niet de meerwaarde van jouw mening in mijn keus... We kennen elkaar niet... je hebt een ander leven dan ik.... en je hebt het wel getroffen... Verantwoordelijkheid heeft niets te maken met alleenstaand zijn ja of nee... Verantwoordelijkheid zit in heeeel andere dingen! en ik hoop dat je die dingen ook ziet zodat je die voor jezelf op een rijtje hebt.. En ik denk dat hier nu wel alles over gezegd is... op deze punten bedoel ik dan.. Want als er mensen zijn die ook alleenstaande ouder zijn en er lekker met me over willen kletsen... Heel graag!
Heel mooi verwoord Wishgirl! Ik wens je nogmaals heeeeeeeeeeeel veel succes! Je kindje mag trots zijn met zo'n mama als jij! Liefs Jessy
Ghita je moet je mening hier ook niet verdedigen...! Het topic ging hier niet over.... jij hebt ongevraagd je mening gegeven terwijl er hier op dit topic niemand op zat te wachten! Start dan een eigen topic! En nogmaals: Ik vind het egoistisch om te zeggen dat een ander geen kinderen mag krijgen! En jij hebt makkelijk praten want je zit niet in de situatie dat je alleen zit... Je kan dus ook niet oordelen over een ander... En je kan je ook niet indenken hoe het zou zijn als je wel alleen zou zijn... Ja er zijn mannen en vrouwen geschapen, maar niet altijd voor elkaar! Wees maar blij met je man!
Jessy77 - Dank je wel meid! En mijn meissie is ook heeeel blij met mij hoor En we hebben het heerlijk zo samen... Ik kijk uit naar het moment dat er eentje bij zal komen.... Gezellig genieten!
You go girl! Goed gezegd, had het niet beter kunnen verwoorden! Echt ontzettend veel succes en ik hoop dat je 2e kindje zich snel mag aankondigen! groetjes!
Missme - Dank je wel meid! Ik hoop dat de tweede zich hier ook snel zal aankondigen.... Ik zie dat jij al een mooi eindje op weg bent... Spannend hoor! Gaat alles nog naar wens? Is het je eerste of...?
Ghita, ik ben het met wishgirl eens, vind het idd ook egoïstisch dat jij denkt dat het alleen maar zo kan en geen andere mogelijkheid, maar goed idd ieder zijn ding en mening, maar goed dat jij het idd zo hebt getroffen op de manier die JIJ vind die goed is! Alleen denk ik dat het wel tijd is dat je je oogklepjes af doet! En dat niet alleen die manier goed is! en dat je wat respect en inzicht krijgt in en voor situaties van anderen. Niet iedereen heeft zo veel "geluk" net als jij...... Ik weet wel dat ik net zoveel geluk heb, ik ga genieten van mijn kind, alleen! Of het nou zo hoort volgens de maatschappij of niet.. Wishgirl het gaat perfect dank je! Zit nu thuis te genieten van mijn aankomende zoontje, het is mijn 1e kindje en ben er ontzettend blij mee...Het is naar mijn idee het geweldigste wat een vrouw kan meemaken..met of zonder man! hihi