volgens de oogartsen die ik ken (die trouwens ook in het oogziekenhuis Rotterdam werken)... is dit precies de reden om niet altijd een zonnebril op te hebben. Ik kan ook niet zonder zonnebril (traanogen) omdat ik ALTIJD een bril op heb. De zon is niet onze vijand.. TEVEEL zon is onze vijand.
Dit dus, meneer heeft een heke fijne gewone zonnenbril al behoorlijk lang en als hij last van de zon heeft, fel schijnt geeft hij duidelijk aan dat hij hem op wil, dit gata vanaf ongeveer een jaar oud al prima bril op? Ja hup en dan lata hij hem ook op zegt hij nee dan hefet hij geen last en is het niet nodig, hij mag nog altijd zelf kiezen en vorig jaar op vakantie zuid frankrijk hield hij hem constant oo hier wil hij hem minder vaak op.
Ja hoor gaat prima We hebben gezegd hoe ruig we haar vinden met zonnebril en ze heeft hem op. Gaat wel af en toe af onder het motto 'op' en 'af' en 'op' en 'af'. Maar lage stukken blijft hij op, ze zal wel merken dat het prettiger kijkt denk ik. De oudste heeft er één zonder bandjes, ga er nu nog één halen met bandjes voor de jongste.