Ik moet van de vk nu voor een 28 weken echo ivm met mijn iets te zware gewicht (al voor mijn zwangerschap). Wie moet/moest dit ook? Wat kan ik verwachten? Volgens de vk is er niks aan de hand en is het gewoon voor extra controle. Groetjes Simke
Ik ben heel erg benieuwd naar een antwoord, ik ben ook erg zwaar (al voor de zwangerschap): ik weeg zeker 20 kilo (misschien wel 30) te veel, maar ik heb nog nooit gehoord van een extra echo. Daarom ben ik wel benieuwd naar het antwoord.. Kan ik dit ook navragen indien nodig.
Ik heb hier geen ervaring mee maar het is maar beter dat ze misschien een keertje extra kijken dan een keertje te weinig. Probeer het maar als een extra gluurpoging te zien
Mijn beste vriendin heeft tijdens haar zwangerschap vanaf de 28 weken bij iedere controle een echo gekregen omdat ze ook wat te zwaar was. Hierdoor kon de VK moeilijk inschatten of het kindje goed groeide en goed lag dmv een echo was dit wel in de gaten te houden.
Omdat je de vraag ook bij de verloskundigen hebt gesteld doe ik deze dicht. Het stellen van een vraag is maar 1x toegestaan.