Hallo dames, Doordat ik nogal stuiter van de hormonen (zit op 5,5 week nu), heb ik gisteren best wel stomende seks met mijn vriend gehad. De afgelopen tijd had ik steeds wel een beetje buikpijn, rugpijn of andere kwaaltjes, maar nu voel ik helemaal niets... Moet je tijdens het begin van de zwangerschap voorzichtig aan doen met seks? Kan het slecht zijn? Hoop dat iemand dit weet!
haha nee hoor meid, kan volgens mij absoluut geen kwaad. Ik heb geen seks gehad in het begin, maar ik voelde ook niks hoor, geen kwaaltjes of pijntjes ofzo, dus daar ligt het niet aan. groetjes suus
De meest wilde sex kan je kindje geen kwaad doen of een miskraam veroorzaken (of je moet er hele gekke fetisjen op nahouden ). Sterker nog, sex is goed! Want als JIJ je goed en ontspannen voelt, voelt je kleintje zich ook zo. Geniet er nog even van want sex wordt steeds lastiger hihihi.
in het begin voelde ik gewoon niks van de sex ik kon niet genieten omdat ik niks voelde maar al met al is dat nu geklukkig goed veranderd en wil ik alleen maar sex sex sex hihihi voel me alleen raar als ik ondertusen soms ook de baby voel schoppen hihi
Ohik vind het ook dood eng. Ik wil ook best graag, maar heb bedacht het maar even uit te stellen, tot de 10 weken om zijn... Maar dat hoeft dus niet. Ik durf het gewoon niet. STel datje wel een miskraam krijgt, dan vergeef ik het mezelf nooit... en dat allemaal voor mijn eigen plezier... pfff moeilijk hoor.
Door sex kan je GEEN miskraam krijgen. Als je na de sex een miskraam krijgt is dat hooguit een aanzetje geweest maar NOOIT de aanleiding. Zonder dat aanzetje was het ook gebeurd alleen dan iets later. Je kunt dus gewoon vrijen met elkaar want het kan ECHT ECHT ECHT geen kwaad!
helemaal met mamavantim eens gewoon lekker genieten van elkaar want zodra de kinderen er zijn geloof me dan moet je het echt gaan plannen helemaal als ze wat groter worden. dus geniet nog even van elkaar.
heej meis... dit stond een tijdje geleden ook op het forum, moet je maar ns lezen... http://img142.imageshack.us/my.php?imag ... 059ji8.jpg