Ook Besloten Jong Moeder Te Worden !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miracle89, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Heeyy Ik ben Zoé en dus nieuw hierr :D

Het leek me leukk om een topic te openen voor jonge meiden die
    besloten hebben om op een jonge leeftijd moeder te worden.

Nou dan kan je al raden ik ben dus jong ik ben 19 jr en wij gaan dus
    voor een eerste Kleintje.

Zijn er meerdere meiden die besloten hebben om jong moeder te willen worden zou leukk zijnnn om eens gezellig te kletsen :D

2. happymama

happymama Niet meer actief

er is al een topic over
    moet je even naar home gaan en daar staat in de lijst beetje naar beneden scrollen TIENERMOEDERS.
    miss kun je daar kijken !

3. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Oohh haha ga ik even kijken dan :D
    had het niet gezien :D

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Wat leuk! Succes! ;)

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Toch even reageren hier..

Welkom op t forum! en wat leuk dat jullie hiervoor gekozen hebben!
    Ik was ook 19 toen we besloten ervoor te gaan ;)

6. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey

Dank je wel :D Jaaa? Oke en er geen spijt van gekrgen neem ik aan ? Hoe reageerde je ouders erop ?

ik vindt het altijd zo een onzin dat als je 19 ben dat je daar niet voor kan kiezen word zo moet van die opmerkingen maar ja .. ik moet er daar gewoon niks van aantrekken ! ...

En ik hoop ook zeker dat het super snel lukt :D is pas me eerste ronde dus we zullen zien :D

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nee geen spijt! ;) we wonen al een tijd samen in ons eigen huis, en ik heb ook geen school meer om voor te wachten dus waarom niet he?! de wens is al jaren heel groot.. bij ons beide.. dus dan is de tijd er gewoon rijp voor.. wat de cijfertjes van je leeftijd ook zeggen..

Onze ouders reageerde verassend goed! de ouders van mn vriend helemaal! die vinden t gewoon echt heel leuk, mijn ouders waren wat bezorgder over t financiele plaatje maar na uitgelegd te hebben dat we t helemaal gaan redden waren die net zo enthausiast!

T is voor ons de 3e ronde ook pas hoor ;) ben net (vrijdag) 20 geworden.. dus ik hoop ook dat t bij ons snel raak mag zijn! :)

8. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey meid

Nou dat is wel spannend ook ik hoop echt voor je dat het snel raak is.
    Ik loop al heel lang met me kinderwens al eerder dan me vriend maar ik kon het maar niet negeren ben naar me vriend gestapt van me wens .. en die dacht volgens mij dat zn hart zn keel uit sprong hahaha zo erg schrok hij. Nou dat laat dus al blijken dat hij er nog niet klaar voor was !
    Ik heb hem gezegd neem alle tijd wanneer je er klaar voor ben stap maar naar me toe ! want ja ik kan niet hem overladen met me wens en ik wil er voor gaan hem overhalen ! terwijl hij het eigenlij iet wil !

Ik heb hem de tijd gegeven en na een jr kwam hij er opeens mee.. ik schrok en barstte in tranen hahaha ! Ik zei gelijk weet je het zeker niet dalijk ren je weg ofzoo ! hahaha helemaal huilenn hij zeg ja echt ik wil het al een paar maanden maar ik wou er eerst goed over nadenken ... en of ik het wel zeker wist ! vandaar dat het zo lang duurde ik helemaa huilen van neee maak niet uit ben al blij dat je de tij dervoor nam en dat je ja heb gezegd uiteindelijk want ik dacht al dat jhet nooit zou komen hahaha

Nou zoo hebben we besloten om ervoor te gaan nu staan we dus echt allebij te popelen en te hopen dat het stiekem 1e ronde al raak is :D

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik was net 20 toen we besloten ervoor te gaan. Nu ga ik alweer op naar me 21ste.

Mijn ouders weten het ook nog maar een maand. Super trots en blij. Mijn vriend zijn ouders weten nog van niks, weet ook zeker dat hun reacties anders zullen zijn.

10. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey

Nou ik hoop ook dat het bij jou snel mag gaan ! ..
    En ja hopen dat je schoonouders er ook zo positief over zullen zijn als dat je ouders waren....

Hoe lang ben je nu ongeveer bezig? En wl het dan niet echt lukken ?

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    2 maart wordt ik 21 en dan hoop ik misschien een positieve test in handen te hebben :p
    maar ik moet eerlijk zeggen ik voel me helemaal geen 20 - 21 maar veel ouder...
    En aan zwanger worden zit in mijn ogen geen leeftijd aan vast...

12. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @ Kleintje; Nou dan ga ik zekre voor je duimen dat je een positieve test in je handen krijgt :D
    Ik ben het er ook mee eens dat er geen leeftijd aan vast zit om zwanger te worden ik vindt dat als jij zeker weet dat je een stabiele leventje heb je werk,school,huis,vriend/man en jullie besluiten samen ervoor te gaan vindt ik dat niemand je tegen houd en er gewoon voor kan gaan :D

Mijn mening erover haha :D

Maar ik ga zeker voor je duimen hoe lang ben je nu mee bezig ? wat voor ronde ?

13. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    hee ik was 21 en mijn vriend 24 ook mooie jonge ouders dan het moet nog lukken hoor

14. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey

Ja zeker lekker jong het moet zeker nog lukken :D Ben je bezig voor een kleine ? :D

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ronde 4 dus het valt nog mee ;)
    Waarvan 3 rondes waarvan ik ook precies weet wat mijn cyclus is de eerste was een "afwacht" ronde :p

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

We zijn nu bijna 8 maand bezig. Heb geen eisprong dus we hebben nu 0% kans om zwanger te raken.. Mag 25e februari naar de gyn dus dan zien we hoe en wat.

Ik hoop ook dat me schoonouders positief zullen zijn, maar schoonma zei vorig jaar nog dat ze vond dat we nog zeker 5 jaar moeten wachten :rolleyes: domme bemoeienis maar goed. Daarom ook niks gezegd. Weten jou ouders het ook?

17. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey

Oohh wt vervelend dat je geen eisprong heb .. Ik hoop dat ze snel kunnen uitleggen waarom je dus geen eisprong heb. En dat het toch allemaal goed komt !

Nou zeg je schoonouders verwacht dan wel veel van jullie als jullie nu wil ja ... moeten ze wel beseffen dat ze jullie niet egen kan houden toch en respect hebben voro de keus en alleen maar blij zijn dat er een klein kind komt :D

Mijn ouders weten het ! en zijn er gewoon positief mee ogegaan begin was het nog echt even wennen nu helemaal happy..:D
    en zelfde schoonouders wat minder maar ja ..wij beslissen en kunnen ons dus niet tegenhouden ik heb zoiets van je moet het toch wel accepteren :D doen ze langzamerhand ook wel geef ze gewoon de tijd :D

18. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik ben 20 nu. wij hebben ook een half jaar geleden besloten ervoor te gaan. Mijn vriend is 21. Onze ouders weten hier niks van. We willen pas zeggen als ik ook echt zwanger ben. Toch ben ik soms wel nieuwsgierig/angstig op de reactie van familie en vrienden. Hebben jullie dat? Ook heb ik ontzettende lange cyclussen.. de laatste was 73 dagen! Heel vervelend. Maar toch leuk hier een beetje te kletsen met leeftijdsgenoten!

19. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey hey Tessme

Is altijd leuk kletsen met je leeftijdsgenoten toch :D
    Nou leuk dat jullie er ook voor gekozen hebben dus nu ben je dus neem ik een half jaartje bezig? Het wil dus nog niet echt lukken ?

Ik was er wel benieuwd naar maar heb gelukkig nog geen negatieve reacties gehad maar alleen me ouders en belangrijke mensen weten het de mensen om me heen andere mensen die hoeven het nog niet te weten ! .. voor mij kunnen hun het pas weten als ik zwanger ben !

Je cyclus is wel erg lang dan :| wel heel vervelend ! Ik had heel veel positieve reacties gelezen over .. het staat bij zwanger worden en dan boven clubs en dan zie je het
    Etos multi zwanger worden pillen dat die vaak helpen je cyclus weer regelmaat te geven heb er veel positieve reacties over gehoord moet je even een kijkje nemen !

En zo niet naar je ha stappen en vragen voor de kuur provera heb ik ook grekegen na 7 maanden geen menstruatie maar dat kwam door de prikpil want mijn cyclys was altijd netjes 28 dagen maar omdat ik zo nodig 1x de prikpil heb gehaal is het weggebleen ! ....

20. Tirz

Tirz Lid

15 dec 2008
    84
    0
    0
    Apothekersassistente
    Arnhem
    He meiden,

Ik ben 22, we zijn sinds november volledig gestopt met anticonceptie. We hebben zoiets, we zien wel wanneer 't gebeurt. Inmiddels zitten we in de 3e ronde(die dreigt te eindigen in ongesteldheid aan mijn buik te voelen) Maar toch begin ik een beetje ongeduldig te worden.
    Mijn wens is namelijk al wel heel lang aanwezig. Al wel minstens 5 jaar. Ik heb voor mezelf wel bewust gewacht tot ik mijn diploma had behaald, en een nieuw huisje. En dat heb ik nu allemaal. Dus laat maar komen die kleine uk.

Groetjes!

Deel Deze Pagina