Ook Besloten Jong Moeder Te Worden !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miracle89, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Heeej zoe:D

Ik ben nu net bijna 19 en ben ook van plan zwanger te worden :D
    Ik woon samen en mijn vriend is 23.
    Ik ben nu in afwachting..binnen een week weet ik het :D
    Het lijkt mij en mijn vriend ook geweldig om nu een kleintje te krijgen, ikzelf vind het leuker voor je kind als je een jonge ouder bent

XXXX

2. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meide echt kei leuk allemaal jonge moeders ik was zelf 19 bij de eerste en 21 bij de 2de nu inmiddels 24 en op naar de 3de.
    de eerste 2 waren een verrassing niet gepland dus dus dit is wel kei nieuw en echt spannend!
    ik ben blij dat ik een spiraaltje had dan schijnt gelijk alles het weer te doen want word helemaal naar van jullie verhalen van het ontpillen.
    is toch echt wel minder leuk mischien voor jullie als alles achter de rug is ook een idee? een mirena spiraaltje.

succes iedereen met zwanger worden ik zal hier wel wat rond blijven hangen denk ik

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik geloof zelf niet zo in ontpillen hoor. Ik bedoel, de stof zelf is zo uit je lichaam, anders hoefde je hem ook niet elke dag te slikken.
    Wel ben ik van mening dat de pil rotzooi is en je lichaam in de war kan brengen. Maar dat noem ik niet ontpillen..
    Vind dat er hier op 't forum te snel met die term gegooit wordt. Vraag t maar eens aan je gyn, de meeste vinden het ook onzin. ;)

Ik heb zelf ook nooit hoeven 'ontpillen' ofzo..
    Juist na het stoppen met de pil was mijn cyclus redelijk normaal, hoe later het werd hoe onregelmatiger... Maarja ik heb dan ook pco..

En wat leuk Blommeke al 2 kleintjes rondlopen! Heerlijk!
    Hoelang benje nu bezig voor de 3e?

4. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey jah echt kei leuk de oudste gaat al weer naar school hij vind het echt geweldig we zijn eigenlijk net begonnen dus de eerste ronde allemaal nog een beetje afwachten dus.
    maar wel erg leuk om er zo bewust voor te kiezen toch weer heel andes!
    dus druk klussen en af wachten maar hahaha en ontpillen jah ach tis maar hoe je het bekijkt indd maar het is indd echt troep en iedereen reageert er anders op maar spiraaltje hoor ik toch vaker positieve dingen over gelukkig

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Morgen ga ik testen duimen jullie voor me?
    Pfff ben zenuwachtig!

6. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    Jah ik ga voor je duimen! :D spannend..

7. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    zeker spannend ben echt zo zenuwachtig en ik weet het het slaat nergens op we zitten nog maar in ronde 2 maar toch pfffffffffffff zit gewoon te shaken!

8. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    Ahh nou je weet nooit he! ik hoop het voor je liefs

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee dames!
    iemand nog positef getest?

tellen jullie de ronde tot je eerste ongi dat je gestopt ben met de pil het zogenoemde ontpillen ook mee in jullie rondens? of pas daarna ? Snappen jullie me :D

liefs xoxo

10. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @chickiedenise; Heeyy welkom, en leuk dat je ook heb besloten om jong mama te willen worden en het is idd helemaal te gek :D .. Ik duim voor je als je binnenkort gaat testen ! :D

@ Blommeke; welkom, meid altijd leuk nieuwe meiden ! En leuk dat je al van die 2 schatten heb rond huppelen :D ..

@Sunnyqueen; van mij heb je zeker een duim mee laat je het ons weten ! :D

@ honey; als het goed is snap ik je wel een beetje ! .. Ik heb de eerste ronde bij mij niet mee geteld dat ik ongi werd .. omdat ik januari een kuur kreeg provera dat je menstruatie moetopwekken en de eerste menstruatie moest komen binnen een week na de laatste pil !
    VOLG JE HET NOG :D

3 Dagen na de laatste pil menstrueerde ik en die heb ik niet mee geteld want dat kwam door de kuur !

Februari heb ik gewacht ! of ik uit mezelf ongi ben geworden en dat is gebeurd en vanaf die ronde tel ik !
    En dus vandaag is me ronde 2 :D

Hihi :D ik zou de eerste menstruatie niet mee tellen ! maar iedereen doet zn ding anders :D

11. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik was 20 jaar toen ik mama gekomen ben van mijn zoontje Luca:) dus nog vrij jong :D

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    helaas nega...... Nou jah nog ff afwachten zit nog niet op me NOD!

13. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Jammer sunnyqueen! Maar blijf hoop houden je NOD moet nog komen toch?
    Ook ik teste enkele dagen voor mijn NOD, en dat was negatief (met een sensitest)
    5 dagen na mijn NOD gaf de test van de apotheek wel een 2e streepje! :D

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Dat doet me goed om te horen dat het nog steeds kan, want stiekem had ik best de pest in, maar goed ik hoop maar dat mijn duivels weg blijven en dat mijn hcg gewoon te laag was nog. Ik had mijn moeder ook even verteld dat ik getest had en dat het nega was, maar dat ik ook nog niet over tijd was. Zegt mijn moeder... jah je moet ook pas testen als je over tijd bent! :rolleyes: Jah dat snap ik ook, ach ze heeft ook gelijk... Blijven duimen allemaal ik duim ook voor jullie :)

15. djenna

djenna Lid

5 mrt 2009
    21
    0
    0
    Spannend allemaal he
    ik ben nu ook 1dag overtijd maar voel niets heb geen sypmtomen dus denk niet dat het deze keer raak is

16. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0

heb je al getest? spannendd.. zal voor je duimen

17. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Hier ook iemand die er heel bewust voor gekozen heeft om vroeg moeder te worden. Ik was 20 (en 11 maanden ;)) toen ik ben bevallen van onze prachtige dochter.

Mijn partner en ik woonde al lange tijd samen en wilde niets liever dan samen een kindje :-D

En nu willen we niets liever dan een twee kindje ;) maar dat zal wellicht nog even duren aangezien er door de borstvoeding nog geen menstruatie is.

18. jazy

jazy Actief lid

hej meiden,

wat een gezellig plekje! ik ben 22 en me man 23 We zijn al 2 jaar bezig voor een kleine. we zijn nu 8 maanden getrouwd en wonen 1,5 jaar samen. en zijn bijna 5 jaar samen.

We zijn nu bezig voor een koophuis(eengezinswoning) en hebben allebei een vaste baan.

En het zou wel eens raak kunnen zijn! ik ga morgen testen dus hoop op goed nieuws!

ik laat het weten

xxx jazy

19. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    spannend.. ik wacht in spanning af.. laat het wel horen hier he! succ3es

20. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey

Voor de nieuwe meiden welkom :D .. Hoop dat het super nel raak mag zijn en mogen we snel met ze alle verder praten over dikke toeters etc.

@ Sunnyqueen; Koppie omhoog en nog even wachten tot je NOD :D ik duim echt voor je meid :D

@ Jazy; Spannend meidd :D heb je onderhand al getest ?

Deel Deze Pagina