Spannende dagen voor iedereen zie ik wel! Ik zal voor jullie duimen en ik houd het topic in de gaten!
Wij hebben besloten om volgende week een pakket Ovulatietesten in huis te gaan halen, gewoon om zeker te weten dat er uberhaut wel een eisprong is. Heb namelijk het vermoeden van wel maar dat is puur een geestelijk gevoel want aan mijn lichaam merk ik totaal helemaal niets . Nu zit ik elke keer in spanning met de gedachte van misschien ben ik wel zwanger zonder dat ik het weet, als ik weet dat ik geen eisprong heb hoef ik ook niet elke keer af te vragen. Als ik weet dat ik wel een eisprong heb wordt het iniedergeval een gezonde spanning en een portie goede hoop . Hou jullie op de hoogte!
Hier ook een jonge moeder! Was 19 dat ik zwanger werd. Ben nu 21 mijn man 25. we zijn getrouwd toen ik 4maanden zwanger was. Heb nu een prachtkind die 4 maart 1 jaar is geworden! Ben ook bezig voor een 2e
hey meide ben ik weer ten eerste iedereen die hier in spanning zit ik duim mee or leuk leuk leuk ik had ook weer wat hoor mijn zoontje ging oefenen op de basisschool echt heel leuk natuurlijk. met op halen stond ik daar te wachten met me kleine meid van 2 erg bij de hand hihi heerlijk jong alle moeders keken zo eens. Viel me erg op allemaal stuk ouder dan mijn en ik bespeurde een raar sfeertje achter me rug. komt me kleine naar buiten rennen met de jufrouw roep hij heel hard mama kijk eens wat ik heb (tekening en voetbal plaatsje die hij had gehad van een jongetje) " kijken ze masaal achter om van mama met andere woorden dat was onmogelijk dat ik al een kind van 4 had bah bah bah ik hoop niet dat dat volgende week elke dag zo gaat....! sorry or moest ff kwijt gezien jullie allemaal jong zijn hihi dacht ik floep het er hier maar ff uit :s
Blommeke: ik herken je gevoel hoor, niet dat ik mijn kleine ophaal van school en exact de zelfde ervaring heb maar wordt ook vaak aangegeken op een manier van dat zal wel haar oppas kindje zijn. Heb een keer bij de hema gezeten om wat te drinken vroeg een vrouw of ik precies wist hoe oud ze was (uhhh? dhuuu het is mijn kind) had zoiets van waar bemoei je je mee (vraag werdt niet op een serieus geintresseerde toon gesteld) dus ik zei nee ik zou het niet weten. 5 minuten later gaf ik mijn meisje de borst en zag die vrouw letterlijk zo kijken: Moest wel even lachen Volgens mij zijn die vrouwtjes bij je zoontje op school gewoon jaloers dat zij al zo oud zijn en jij nog lekker jong en fit en dan ook nog zo een vrolijk kindje hebt :-D
dankje meid ja het is echt erg ze bemoeit zich met ons geld en weet ik allemaal wat nog meer. ik weet ook precies haar reactie zijn jullie wel helemaal goed geworden..jullie zijn nog veel te jong..zo een reactie verwacht ik eigenlijk wel..maar ja we wachten het af. je hebt inderdaad gelijk het is ons leven en ons kindje
hey meiden,, Voor ons was het deze keer nog niet zover,, testen zijn negatief,, maar niet getreurd,, ik ben al 2x gependel op mei een jongen,, dus dat is niet meer zo lang Al gaan we natuurlijk gewoon vrolijk verder met klussen,, ik ga wel proberen om er deze maand minder mee bezig te zijn,, maar kan dat iemand? Ik niet,, ik zie overal slofjes,, rompertjes,, speentjes,, en natuurlijk elk uur deze internet pagina,, tussen het werken door in mijn pauze nog net niet tussen het klussen door Meiden heel veel succes,, en voor degene die deze maand positief getest hebben of gaan testen,, gefeliciteerd ! xx
hej meiden, heb vandaag helaas nega getest met kruitvat... maar geen bloed geeft moet! weet niet precies wanneer me nod is dus dat geeft ook hoop! ik heb ovu testen besteld dus hoop dat die ook meer zekerheid geven. als ik ongie moet worden zijn die altijd super nega. xxx jazy
wat leuk zeg allemaal ik was zelf 20 toen ik zwanger raakte en ook nog net 20 toen ik beviel en waarschijnlijk nu weer zwanger van de 2de
@ NISKE; DAN GAAN WE SAMEN HOPEN :d MIJN PENDEL WAS OOK MEI JONGETJEEE ! We gaan dan echt duimen voor elkaar meid
Hallo allemaal, hier ook een jong iemand die voor een kindje gaat! ik was 22 toen ik en mijn vriend besloten om voor een kindje te gaan. We hadden al trouw plannen en zoals jullie zien aan mijn banner gaan we over 6 weken trouwen! ondertussen ben ik 23 en mijn vriend wordt bijna 28, we zijn 6 jaar bij elkaar en wonen nu 2,5 jaar samen. We zitten vanaf vandaag in ronde7, ik was 4 dagen overtijd en heb een aantal vage testen gehad. Maar helaas heb ik vanavond wat bloed verloren dus toch weer ongesteld Groetjes
Hey Miracle89 Dat zou wel heel toevallig dan zijn he,, allebei 19,, allebei in mei van een jongen,, wie weet Ik hoop er natuurlijk super op,, gister liep ik tegen een rompertje aan met 100% stoer erop,, ik was verkocht! We houden ons op de hoogte ,, En alle andere meiden,, super veel succes met klussen en testen,,! xx
Jammer dat er wat meiden ongesteld geworden zijn! Nieuwe rondes nieuwe kansen. Succes allemaal! Die pendels niet teveel op instellen hoor. Ik heb nog een pendel staan voor deze maand, maar ik kan dus niet eens zwanger worden omdat ik geen eisprong heb. Dus heel leuk die pendels maar allemaal onzin. Hoop natuurlijk heel hard voor jullie dat het wel uit komt! Wie weet!
Hoi allemaal Heb vandaag gestest en het is negatief,wel nog geen regels gehad. Helaas maar ja op de volgende. Ik heb wel een job aangeboden gekregen vandaag! wel 25 uren in delhaize maar het is een begin de rest moet ik maar iets zoeken zoals poetsen ofzo (een paar uurtjes) xxx
Waarschijnlijk moet ik wachten tot volgende maand voordat ik weer kan testen.... Heb net een klein beetje bloedverlies gehad, denk dat het wel gaat doorzetten naja... volgende maand weer een kans. Houden julie nog rekening met de december maand?
Hey meiden! Hier ook een jonkie, ik ben net 20 geworden en mijn vriend is 25, op mijn verjaardag hebben we besloten om voor een kindje te gaan. We wilden eigenlijk al eerder, ben ook al een tijdje lid maar toen lieten de omstandigheden het niet echt toe. Nu wel, dus we gaan ervoor. Groetjes
@sjalotjuh87 "ik hou echt geen rekening met de december maand gezellige en knusse maand en dan ook nog eens de mooiste maand van je leven want je babytje is geboren mooi kerst kindje me nichtje en neeftje zijn ook jaarig en das altijd kei gezellig vieren het in de verkantie allemaal olibolle en bij dus kan ook heel leuk zijn in december jaarig zijn @ anja89 succes meid leuk dat jullie nu echt de kans krijgen aan een kindje te beginnen klussen maar "" doei doei
Wij houden ook geen rekening met de december maand. Wij zijn bezig met de 2e, en als nou komenden maand de enige maand is dat het misschien wel lukken gaat, laat ik die kans niet lopen. Stel je voor dat omdat je komende maand niet gaat proberen je nog eens een half jaar moet klussen ofzow... Wij proberen het elke maand wel.
Hier nog een stel dat geen rekening houd met de december maand,, elke maand is een super maand om zwanger te worden en om een kindje op de wereld te zetten lijkt mij zo, xxx