Ook Besloten Jong Moeder Te Worden !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miracle89, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi allemaal

ik heb dus NOG steeds men regels niet(wat men banner ook zegt)

begin nu te twijfelen,ben ik overtijd of is men cclus niet juist(is vrij onregelmatig) nogthans voel is soms wel eens een kramp of rugpijn maar is veel mindere maten dan normaal.maar het ogniegevoel zit er wel dus zolang zou het ook nietmeer kunnen duren,of kun je dit ook hebben als je pas zwanger bent?Ook ben zoals gewoonlijk als ik men regels moet krijgen,2 kilo zwaarder en denk ik daarom dat ik ze zal gaan krijgen,maar miss kan dit ook als je pas zwanger bent?

xxxx

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heb je al een test gedaan?

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi ja de vrijdag heb ik een test gedaan die was nega.maar als men cyclus niet klopt dan kan ik veeel te vroeg hebben getest zelfs als men cyclus wel klopte het was de eerste nod dag dus miss ook vroeg?

Nu heb ik geen test thuis en men geld is nog niet gestort dus kan ik nog geen bijhalen.(heb zelfs geen 5 euro meer :s)

ik heb ze nog steeds niet en eerlijk gezegd voel ik nog minder nu.
    Maar hoe kan het dan zijn dat ik wel vocht ophou en daardoor zwaarder ben...Is toch wel raar dat men cyclus de vorige keer 18dagen was en nu meer dan 31 kan gaan zijn?Ik hoorde ook dat het blijkbaar niet gezond blijkt te zijn met een onregelmatige cyclus (daarmee bedoel ik dat ze dan denken dat je meer kans hebt op minder tot niet vruchtbaar zijn)

pfff is allemaaal zo :evil: ofwel komt ge (regels) ofwel geef je mij een positieve test !was het maar zo simpel :)
    xxx

4. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @ All; is voor mij een tijd geleden dat ik hier weer was hahaha maar ben er weer heb het zo druk de laatste dagen maar me menstruatie die zit er op dus ja weer op naar de vruchtbare dagen kom maar op kom maar op :D

@ Anais; Spannend meid hou ons op de hoogte :D

Voor de nieuwe dames welkom hihi :D

5. Fen

Fen Niet meer actief

Hallo allemaal,

Leuk om te lezen dat er zo veel meiden zijn die jong zwanger willen worden of zijn natuurlijk :)
    Ik ben zelf 22..Mijn vriend en ik hebben allebei een sterke kinderwens, maar hebben besloten om toch nog 'n jaartje te wachten i.v.m wat meer stabiliteit met werk..

Af en toe wel helaas, want als ik dit allemaal lees begint het wel erg te kriebelen! Hihi..

Succes allemaal..

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Welkom Fen!

Lijkt me erg moeilijk om te moeten wachten! Vind ik knap. ;)

Zijn er nog meiden die getest hebben? Ik ben erg benieuwd!

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden!

Vandaag een test gedaan maar helaas negatief!
    Het is voor mij afwachten wanneer mn NOD komt en dan kunnen we starten met de 1e ronde..
    Waarom kletsen jullie niet gezellig mee onder het topic 'tienermoeders'?
    Dit is eigenlijk een forum waar volop word gekletst met jonge meiden..
    Misschien tot daar en anders heel veel succes allemaal!

X LT

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Zo mijn ongesteldheid zit er op,, zna de pil heb ik een ontrekkingsbloeding gehad,, en afgelopen cyclus heeft 3 dagen geduurd,, netjes lijkt me zo,, ben ik nu ontpild? Nou in elk geval wij gaan er deze maand weer voor,, op naar de vruchtbare dagen! Hopelijk komen mijn pendels uit:

Mei (jongen)
    Mei (jongen)
    Mei (jongen)
    Mei (meisje)

9. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    nog steeds geen regeltjes hier....

lt20 wat stom dat de test nega was hopelijk meer geluk in de volgende ronde.
    groetjes
    xxx

10. elfie8

elfie8 Lid

17 mrt 2009
    12
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 22 en ben al een hele tijd gestopt met de pil, door omstandigheden niet bewust erna kunnen kijken maar deze maand is de eerste ronde bewust rondt de eisprong geklust :)

Super dat jullie ook jong kindjes willen, ik heb het ook altijd zo gewild.

gr

11. muffin

muffin Lid

11 mrt 2009
    34
    0
    0
    receptioniste
    's-hertogenbosch
    hallo allemaal :D

vind het zo leuk om te zien dat er meerdere meiden zijn die ook besloten hebben om vroeg moeder te worden , kan ik lekker mee kletsen want me beste vriendin heeft er toch nog wel moeite mee en zegt elke x geniet er toch van etc..

dus heb haar helaas nog niet kunnen vertellen dat is sind 1-jan gestopt ben met de anticonceptie :D

ik heb zelf een vriendin die door een ongelukje zwanger is geworden en ken nog 2 meiden uit de buurt allemal 20 en 21 super jong denken de meeste maar nu ik het allemaal zo zie dat het super goed gaat kriebelt het bij mij ook super erg ..

het lijkt wel een baby boom bij ons en was dat anders geweest had ik er waarschijnlijk nog zo over gedacht omdat ik altidj heb geroepen jong moeder te worden..

en me vriend gaat er ook voor de volle 100% voor gelukkig :D

maar hoe zien jullie het voor je, heeft iedereen al een huisje wonen sommige nogt huis?
    school werk ..

ben zo nieuwgierig naar iedereen..

hoor het graag jonge aanstande moedertjes

liefs,

12. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi muffin wat leuk dat je er ook voor gaat.
    Is fijn als je vriend dit ook wilt hoe oud je ook bent.
    de mijne was in het begin niet te overtuigen omdat hij eerst een huisje,wachte,tuintje,wachte,trouwen,wachte,en dan een kindje.Ik geef hem wel gelijk hoor maar hij is al 29 en als ik moest wachte op hem was dat miss als hij 40 was...dus uiteindelijk toch kunnen overtuigen.

Ik heb nu nieuw werk(was ontslagen een maand geleden) en we gaan gaan huren. en dit jaar ging hij me nog vragen :p dus het komt wel op zijn pootjes terecht.
    ------
    hier btw nog steeds geen regeltjes en helemaal GEEN krampen ofzo.vrijdag een testje tegenaan gooien.

xxx

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee hallo muffin!
    super leuk dat je ervoor gaat! we hebben nog een leuk forum met jonge meiden; gezinsuitbreiding 2009.

ik woon sinds nov. samen en hebben bijna 4 jr een relatie. ben zelf 20 en mijn vriend 22. Mn vriend is fulltime timmerman en ik fulltime bloemiste.

zo een klein stukje van mij hihi hoe zit dat bij jou?

liefs,

14. muffin

muffin Lid

11 mrt 2009
    34
    0
    0
    receptioniste
    's-hertogenbosch
    heey honeyy & Anais.. :)

anais super leuk dat hij je dit jaar gaat vragen heleemal geweldig..
    en honey super fijn om op je 20e alles al voor elkaar te hebben allebei werk en samen wonen..

ik woon zelf nog thuis en me vriend ook, thuis thuis in principe slapen we al 3,5 jaar elek dag bij elkaar bij mij of bij hem..
    ik ben vorig jaar afgestudeerd in detailhandel niks mee gedaan maar als verassing ben ik via het uitzend bureau als receptioniste begonnen en na 3 maanden kreeg ik een vast contract aangeboden en ik vind het heerlijk :)

mijn vriend studeert nog hbo opleiding een aankomen jaar is zijn laaste jaar en dan gaat hij werken ..

ik wilde ook al heel graag samen wonen maar heb besloten om op hem te wachten todat hij klaar is met zijn studie, dan werk ik al wat langer dus meer vastigheid..

sommige denekn vaak maar je woont thuis en kidneren sommige willen huisje boompje beestje..
    ik zie het uit ervaring bij een goede vriendin bij mij en die heeft het al niet zi heel breed thuis met zijn alle maar toch gaat dat perfect..

bij ons staat een kamertje vrij thuis baby kamer van mij en me zusje geweest :p en nu staat er een grote keldingkast met teveel kelding van mij.. en nog meer onzin.

me schoonmoder is ook al 60 me vriend is een nakomeling en dat telt ook mee en we hebben ook al 4 jaar een relatie en ik weet dat dat gewoon goed zit..

en ik weet zeker dat me ouders het ook zoo gewelig zullen vinden en de rest van de fam. ook als het bezonken is denk ik :p

want als het zo ver is vertellen doe ik denk ik pas als ik het niet meer kan verbergen gihih.. sorry voor het lange verhaal..

nu weet ej ook iets meer over mij :D

15. muffin

muffin Lid

11 mrt 2009
    34
    0
    0
    receptioniste
    's-hertogenbosch
    en ik moet er bij zeggen ben al een tijdje netjes aan het sparen, vooor als het dadelijk echt zo ver is dat ik niet van me ouders afhankelijk ben natuurlijk dat vind ik wel belangrijk.. :D

16. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

16 mrt 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hoi allemaal,

ik vind het echt super alle vrouwen die graag jong moeder willen worden.
    Maar voor de dames die nog niet samen wonen of zelfs nog thuis wonen.
    Ik zou toch eerst samen gaan wonen, dan leer je elkaar pas ECHT kennen. En leer je voor jezelf te zorgen, hoe kan je voor een kind zorgen als je nogniet eens weet hoe het is om voor jezelf te zorgen?
    Ik zou er nooit aan beginnen om voor het samen wonen al een kindje te maken, maar dat is natuurlijk aan jullie zelf.
    Je moet echt een hele goede/sterke relatie hebben om samen een kind op te kunnen voeden. Als je het echt goed wil doen ga je gewoon eerst samen wonen.
    Veel relaties gaan stuk in het begin van het samen wonen, het is toch heel anders als je een huis samen deelt en elkaars troep op moet ruimen etc.
    Denk dat dat ook gewoon de beste situatie is voor een kind.

Ik hoop dat ik toch iemand aan het denken zet hiermee.

Ik vind namelijk dat mensen soms teveel vanuit zichzelf denken inplaats van het kindje.

17. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey dames is weer een tijdje geleden dat ik er weer was maar ben er weer :d mijn vruchtbare dagen die zitten er ook weer aan tekomen LETS HOPE :d

@Rozijntje; Je heb er helemaal gelijk in ben het er zeker mee eens. maar ja wij kunnen niet voor andere kiezen en ja als hun vinden dat dat hnun beste situatie is zal het dan wel zo zijn.

Maar ben het wel met je eens !

HOE GAAT HET MET ALLE DAMESS HIERROOO :d :d :d

18. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    heej meiden,

ik weet sinds gisteren zeker dat ik zwanger ben eergisteren was ik nog aan het twijfelen omdat de lijn zo vaak was. maar gisteren was hij veel duidelijker :D
    Mijn man en ik zijn nu bijna een jaar getrouwd en hebben ook sinds een jaar een eigen huis.. ik heb vroeger al gezegd dat ik vroeg kinderen wil dat is toch hadstikke mooi.
    In onze familie zijn er echt veel mensen vroeg aan kinderen begonnen mijn zus was 22 toen ze de eerste kreeg.
    Mijn moeder was 20 en aan mijn man zijn kant waren de ouders ook vroeg. vroeger namen mensen sobiso gauwer kinderen tegenwoordig is dit helemaal uit.
    Mijn schoonouders worden voor het eerst opa en oma maar we gaan nog even niks vertellen.

Meiden heel veel succes met zwanger raken hopelijk mogen jullie snel zwanger zijn!

19. jazy

jazy Actief lid

hej meiden ik ben nog steeds niet ongie! en me temp is nog steeds hoog! gister weer nega getest... later wel een vaag lijntje maar ik vertrouw sensitest niet zo. dus toch maar weer wachten tot maandag..

owja nog een leuk nieuwtje we hebben een huis gekocht we kunnen er in mei in!

xxxjazy

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    wat leuk een topic met jonge moeders.. ik ben zelf ook jong moeder geworden. Ik was 19 toen ik mijn dochter kreeg en ze is gister 2 jaar geworden!

We gaan nu voor een tweede en moet nog 6 daagjes wachten voor ik kan testen of ongi word. dus weer spannende daagjes..

@robinna: heb je nog helemaal niet getest sinds je overtijd bent of dat wel? want anders word het nodig tijd haha

Deel Deze Pagina