@ Hanneke; GEFELICITEEEERD MET JE ZWANGERSCHAP Geniet ervan meid Nou is dan helemaal goed toch meid dat het zo perfect verlopen is ... maar geniet ervan meid @ Jazy; ik blijf voor je duimen meid ! ... streepje is streepje heah ! maar hou ons op de hoogte. @ Robinna; zooo dat is wel heel lang geleden dan word het dan geen tijd dat je toch gewoon gaat testen meid ? is wel teleurstellen maar ja dan weet je waar je ook aan toe bent ik duim voor je (K) @ Missflower; hey meid welkom, ik hoop dat het raak is ik zal voor je duimennn !
Haai meiden, Ik heb ook besloten jong moeder te worden, Helaas duurt het langer dan verwacht en heb ik PCO, Maar we geven de moed natuurlijk niet op, en gaan gewoon door met dingen waar we mee bezig waren, dat kleintje komt er heus wel
proberen vanaf juli 2008 zwanger te raken zijn nou zowat jaar verder foeii! maar blijf de hoop erin houden , is toch niet zo makkelijk als gedacht zwangerschapstest gedaan vandaag, maar niet zwanger op naar volgende ronde moet nog wel ongesteld worden ben nou ovetijd
@robinna: gefeliciteerd! maar volgens mij moet je wel langer zijn als je al bijna een maand overtijd bent.. die testen hebben het wel vaker fout wbt aantal weken... moet je de vk bellen en gaan ze kijken hoever je bent @cynthia: balen dat ie nega was, ben je vaker overtijd? @mendiey: wat vervelend pco, hopelijk raak je toch redelijk gauw zwanger @jazy: en is het doorgezet?
gefeliciteerd meid! goed jo(Y) ik ben meestal wel optijd ongesteld, mischien toch te vroeg testje gedaan?! ben nou nog niet ongesteld ben benieuwd afwachten maar weer
Hey allemaal, Ook ik heb de wens om jong moeder te worden. Ik ben 18 en mijn vriend en ik gaan deze maand voor de eerste ronde Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat lopen allemaal, natuurlijk ga ik er niet van uit dat het meteen raak is maar ik vind het wel heel spannend allemaal. En de meiden die al zwanger zijn: Gefeliciteerd, echt hartstikke leuk voor jullie
@ Robinna; MEID GEFELICITEEEEEEEEEEEERD GENIET ER VAN na een maand in spanning te zitten knap hoor.. ! @ Jezebel; welkommm .. ik hoop dat het snel raa mag zijn en hoop voor je natuurlijk gelijk bij de eerste ronde .. je houd ons zeker op de hoogte toch ? @ Cynthia1; en is het doorgezet meid ? of toch een testje gedaan ? spannend @ Jazy; is het bij jou doorgezet ?
Hoi iedereen aan al de meiden die zwanger zijn proficiat en die die niet zwanger zijn geef de moed niet op het komt allemaal goed. Voor mijzelf zijn er nog steeds geen regels. Ben nu 11 dagen overtijd.Ik zei dat ik ging testen maar omdat ik die dag zo rare kleine krampjes en plofjes in men darmen en baarmoeder had dacht ik dat ik ze ging krijgen...maar nog steeds niets. Ik weet niet hoe ik het moet zegen maar ik voel meestal geen symptomen maar zoals dit weekend ervaar ik wel al meer van de plofjes en steken,krampen en spierpijn.Heb ook nog steeds keelpijn en oorpijn en hoesten(niet bedziek ofzo,gewoon vervelend) mij temperatuur(doe altijd rectaal) was deze week telkens tegen de 38 graden(bijna dus,37.8) en nu ineens in het weekend is ze (op zelfde moment van de dag)37.1 is dit normaal?soms misselijk van eten maar denk dat ik me bij deze voor de gek hou? Ik wil niet echt testen omdat het mij zo depri maakt als ik weeral een nega streep zie.je bent er elke dag mee bezig en hoopt en als die test dan voor de 100ste keer nega is... maar als ik ze nu niet vlug krijg heb ik geen keus het is gewoon vervelend ik weet niet of men cyclus wel 28 dagen is omdat ze soms korter of langer is. Dus automatisch kun je ook juist niet goed hebben gevreeën...maar zolang is men cyclus toch al even niet meer geweest. ______________________ Even nog iets wat in men hoofd spookt. Vorige keer had ik een zeer korte cyclus namelijk 18 dagen! en men regels waren zeer pijnlijk,duurde 8 dagen,en verloor meer bloed(sorry) dan normaal.,ook verloor ik precies kleine stukjes(zag je in het bloed) ik weet dat die stukjes normaal zijn (of denk ik toch) zijn resten toch? maar wat als het nu gewoon een misgelopen innesteling was of hoe ze dat noemen?Misschien is men lichaam dardoor wat ontregelt en laat op zich wachten?is maar een theorie natuurlijk maar toch.... pff wordt er gek van,mijn lichaam houdt me zo voor de zot. groetjesxxx
@ miracle: Ja ik hou jullie zeker op de hoogte, moet nog wel een beetje uitvogelen hoe mijn cyclus is aangezien ik net ben gestopt met de pil, maar ik ben benieuwd! @ Anais: Wow wat vervelend voor je, wel knap dat je de geduld hebt om niet te testen! Maar is het niet beter om wel te testen? Dan ben je tenminste van die onzekerheid af en mocht de test negatief zijn dan kan je tenminste weer op naar de volgende ronde! Nu leef je zo in spanning, dat kan geen fijn gevoel zijn lijkt me! Laat je het ons weten als je hebt getest? Zet em op!
hey ja is wel waar ik ga nu naar het stad naar de kruidvat en dan kan ik morge gaan testen want ze zijn er nog steeds niet en heb (sorry nu) een tampon ingebracht gehad(hele nacht) en geen spoortje van een iets donkere plek dan wit. dus verwacht ze niet spoedig blijkbaar. xxx
voel ook niks ongesteldheid aankomen , meestal ben ik het wel mooi optijd nou ben ik echt overtijd zullen de spanningen wel weer zijn
@ Anais: Spannend hoor! Laat je het ons weten als je hebt getest? Ik duim voor je in ieder geval! @ Cynthia1: Ben je niet van plan om te testen? Wow het valt me wel op dat jullie allemaal geduldig zijn met het testen hoor..! Volgens mij zou ik uit nieuwsgierigheid al testen als ik een dag over tijd zou zijn...