miss flower proficiat ! omg hoop dat het bij mij ook zo gaat zijn. heb nu de test gekocht maar kan miss beter wachte tot morge zeker of nie? xxx
@ Anais Het maakt niet uit wanneer je test volgens mij, je bent al een aantal dagen over tijd dus kan je gewoon testen. Het hoeft niet per se met ochtendurine als het goed is...
nou ik ben al 11 dagen overtijd en heb afgelopen vrijdag voor het laatst getest... Negatief helaas, woensdag ga ik de huisarts bellen ik wordt hier gek van... Liefs
helaas negatief...is toch niet te geloven waar blijven mijn regels dan en alles daarrond? grom grom xxx
Awh jammer...! Je menstruatie is dan inderdaad wel laat..! Maar hou de moed erin en op naar de volgende ronde..!
toppie hoor meis! ik wilde ook jong moeder worden het liep alleen anders kwa relaties nu heb ik 4,5 jaar een relatie met een jongen die 5 jaar jonger is dan mij dus darom wilden we ook weer wat langer wachten ik ben inmiddels 27 jaar en verlang er nu echt wel naar! dus wij zijn in november gestopt met de pil.....afwachtten maar he? succes! we horen t wel van elkaar xx an
dat ontpillen is echt een afschuwelijk verhaal maar ik hou de moed erin :d nou bijna een jaar later vanaf vandaag extra veel sex en hopen dat het 1 deze maanden raak mag zijn. en testen doe ik woensdag maar weer , x
@ cynthia 1: Hmm..ben je wel vaker onregelmatig ongesteld? En voel je je ook anders, of denk je dat je wel snel ongesteld gaat worden? Wel spannend hoor..!
Dit is pas mijn eerste ronde, dus valt nog weinig over te zeggen. Maar normaal ben ik wel redelijk op tijd qua menstruatie.. Maar hoe voel je je dan? Geen kwaaltjes of iets dergelijks? xx
nou naar een jaar proberen en van de pil af te zijn , weet je niet echt precies wat je moet of wilt voelen
hoi ben nu 13 dagen overtijd en dus nog steeds geen regels maar een nega test gisteren van de kruidvat..zijn die te vertrouwen? vriendin heeft deze drie keer moete proberen eer positief was. xxxx
Anais welke test van de kruidvat heb je gebruikt? Ik vind het heel jammer te lezen dat veel meiden al even overtijd zijn en negatief testen! De kans dat je pas laat positief test is heeeeel klein. Dit komt echt bijna nooit voor.. En dan is het meestal nog in de eerste paar dagen. Als je al een week of langer overtijd bent dan zou ik er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. En ik weet het dat is heel moeilijk. Er kunnen heel veel redenen zijn waarom je cyclus langer is dan normaal... Hebben jullie normaal wel een regelmatige cyclus?
Hoe zit het met jou dan Duchess? Ik zie dat jij ook al een paar dagen over tijd bent.. Heb je al getest?
Ik ben overtijd maar ook niet overtijd. Ik heb nl PCO. Ik heb een gemiddelde aangehouden voor mijn cyclus maar ik heb nog geen eisprong gehad dus testen heeft ook geen zin. Moet morgen naar de gyn bellen voor een primolut kuurtje neem ik aan, en om de volgende cyclus met clomid te beginnen.
Nou meiden ik heb vanochtend even met de huisarts gebeld en de assistente zei tegen mij dat ik nog maar even 2 weekjes moest afwachten omdat het ook kan zijn dat ik een menstruatie oversla. Omdat ik graag zwanger wil worden zou mijn lichaam mij voor de gek kunnen houden. Ik hoefde niet elke keer te testen, maar moest het nog even 2 weken aanzien en als ik dan nog niet ongi ben weer even testen en als die weer negatief is weer even met de huisarts bellen. Oftewel we blijven nog maar weer even afwachten! Liefs Sunnyqueen
Ook mijn man en ik hebben besloten om jong papa en mama te worden. Ik ben 21 jaar. In Januari gestopt met de pil. Hopelijk is het wonder binnenkort ook voor ons weggelegd. Hopelijk is mn cyclus snel wat regelmatiger want iedere maand onzekerheid en stille hoop terwijl je eigenlijk zelf wel weet dat de cyclus gewoon nog onregelmatig is vind ik niet fijn.