Nou mijn ha stuurd me gewoon weer weg en zegt je bent nog jong de meeste worden pas na 6 maanden weer ongi en thats it! Ik heb vandaag toevallig een telefonische aanvraag gedaan voor het telefonisch spreek uur dus krijg tussen 11 en 2 een belletje van de ha en hopelijk hoor ik dan meer. 1 x langs gewees btw en 2de x gebelt dus nu ervoor
Hey damesss Ik ben er een tijdje nioet geweest en dat kan ik ook wel zien met al die gesprekken hier in me topic Gezelliggg maar mag ik weer o pde hoogte gehouden worden ik had het zo druk de laatste tijd en me relatie liep niet helemaal goed meeer.. Maar alles is gelukkig opgelost ! Deze ronde is het zeker niet raak dat weet ik zeker want we hebben maar 1x geklust doordat het niet zo goed verliep! Maar ja ene wonder zou kunnen maar denk het niet hahah Wie zijn de nieuwelingen En wie is zwangerrrrrr ?
ik heb net het verlossende telefoontje gehad! Ik mag als ik over 4 weken nog niet ongi ben geweest langs komen en dan gaan ze kijken wat eraan gedaan kan worden/wat eraan scheelt. Ik ben heel blij dat ik eindelijk iets meer zekerheid heb! Hopelijk is het helemaal niet nodig en heb ik over 2 weken een dikke positieve test in handen!
hoi meiden ik heb me laten onderzoeken en blijkbaar werken mijn eierstokken niet... hij zegt dat het door overgewicht is waardoor ik bijna nooit een eiersprong krijg...maar ik heb pak max 30 kilo overgewicht en zoooo veel is dat toch ook weer niet dat zoits gebeurt?ik hoop vanwel anders is er niet veek aan te doen maar ja.. rare is dat de echo een 'oud' eitje laat zien en zeer dikke baarmoederslijmvlies wat niet goed is volgens hem. als in april men regels nog niet doorkomen moet ik zo pillen nemen. maar dus zwanger wordn zit er voor mij blijkbaar even niet in. Alleen zit me het dwars dat hij op het laatste zij dat er ntrlijk kans is dat ik nu zwanger ben ,kleine kans.Dit snap ik dus totaal niet!het was toch een oud eitje volgens hem?en hoe komt het dat die er nu nog insteekt of ja miss normaal gezien men regels er nog niet zijn? die man was niet vriendelijk want hij liet het zo wat vlug vallen van oh ja u eierstokke gaan nie.en als ik dinge vroeg aan hem of opnieuw vroeg omdat ik het niet verstondt en wat verast was ..... pfff hoe moet ik me nu eigenlijk voelen,ben in de war...ik wist dat er iets met me scheelde(zonder dat ik wist dat ik iets had) maar dit...ben verrast en toch weer niet.Hoe moet het nu verder...vermageren is moeilijk voor mij ,op 6 maand toch al 15 kilo kwijt maar nu wordt het echt moeilijk. amaai. xxx
Die pillen die je moet nemen zijn dan waarschijnlijk om je mensis op te wekken, duurt (bij mij) tien dagen 2 per dag maar het kan ook 1 of 3 per dag wezen. Daarna word je binnen een week ongesteld (als de kuur aanslaat) ... Dan ben je onder tussen al wel in een nieuwe ronde en zijn de kansen ook weer groter. Ik vind het helemaal vreemd dat ie gewoon zegt Je eierstokken werken niet. Dat hoort verder onderzocht te worden. Ik hoop dat het met afvallen toch gaat lukken en dat jullie heeeeeeeel snel geholpen worden. Want dat wachten is een HEL !
Lekker huisarts zeg , die van mij heb me 2 jaar laten wachten Tot dat ik door een MK bij de gyn kwam en die zei dit kan zo langer niet! resultaat dat ik binnen 3 weken een vaststelling had waarom het bij ons niet lukte en wat we er aan konden doen! Huisartsen pfff je kan beter kippen houwe
Ik heb inmiddels conbtact gehad en iok mag over 4 weken langs komen mocht ik niet positief testen en de ongi wegblijven!
ja dat had ik gelezen, vind het nog erg lang! En knoop hem dan meteen ook even in zijn oren dat het niet uit maakt hoe jong of oud je bent. Als je de wens heb is die er en die is niet zomaar uit te wissen.
Ja maar er gebeurt hioer nu iets wonderlijks volgens mij heb ik een licht positieve test. Het lukt alleen niet om een goede foto te maken... Het is een sensitest dipstick. Ga morgen of overmorgen opnieuw testen en kijken of hij al diudelijker is! Hoop het zo! Zit er gewoon helemaal van te rillen! Hopelijk is de ha helemaal niet meer nodig,jemig wat spannend!
maak maar eenfoto ik wil wel ff streepjes turen heb je 1 op de pc ? je mag m andesr ook wel via mail of msn sturen
Ik krijg het niet op de foto maar het zit er toch echt heel licht en roze. Ik heb hem weg gelegt want mijn man komt zo thuis en ik wil het eerst heel zeker weten voor ik hem blij maak. Omg als ik nu zwanger blijk te zijn dan is het echt een wonder Ik ga morgen opnieuw testen met ochtend urine en hopen dat hij dan duidelijker is!
Haha 56 + 28= 84 Ik vind het niet erg als ik al een paar weekjes verder ben hoor maar hoop voorlopig alleen nog maar op en positieve test! Is die positieve uitslag toen in een mk uitgelopen?
Jup , maar had altijd een regelmatige cyclus met 2 uitschieters van boven de 100. En dat is frapant want in Feb (na MK) is PCo geconstateerd, wat neer komt op geen zwangerschap mogelijk. En jij heb al een vrij lange cyclus van jezelf, dus denk dat dat wel goed zit
Nee ik had een best stabiele voor ik aan de pil ging (begon met de pil omdat ik echt 7 dagen lang veel en hevig bloedde) Ik ben sinds 6 jan na de ontrekkingsbloeding van de laatste pil dus niet meer ongi geweest dus ik hoop gewoon weinig hcg aan te maken ofzo. Ik teste bij mijn zoontje wel gelijk goed positief maar dat schijnt niet voor iedere zwangerschap te hoeven tellen.
Euhm ik heb dus afgelopen woensdag gebeld met de huisarts en toen was ik dus 2 weken overtijd en die zei vervolgens dat ik nog 2 weken moest wachten omdat het kan zijn dat ik een menstruatie oversla. En als ik dus een maand over tijd ben over anderhalve week is dat, en ik heb nog geen posi test en geen ongi dan mag ik weer bellen voor een afspraak. Ik denk dat de meesten die al behoorlijk over tijd zijn wel willen bellen met de huisarts of al gebeld hebben, maar dat ze dan alsnog te horen krijgen dat ze moeten wachten. Dus we willen wel naar de huisarts, maar de huisarts wil het nog niet.... Liefs Sunnyqueen
Nee dat is zeker waar. Ik bloed altijd 10 dagen vollop dat was ook zo vreemd. Is je manneke al thuis ? Ben nieuwschierig naar wat hij zegt
hoi , ik ben voor de eerste keer mama geworde op mijn 20ste ik heb er ook bewust voor gekoze samen met mijn verloofde. gistere zwangershapstest gedaan en het was posetief vandaag naar dokter geweest en straks uitslag grtjes an
Hey ik ga binnekort naar een andere dokter voor onderzoek.men mama zei dat als ze van tevoren wist dat ik naar DIE dokter ging van nu dat ze mij die sterk zou hebben afgeraden. die is zeer bruut(ook ondervonden met die eendenbek en inwendige echo) en hij vondt het zeker niet fijn zichzelf te herhalen.das zo eentje met pensioen,oude man.nooit meer! ikzelf ben nu kwaad op hem omdat hij wist dat het mijn eerste keer was en hij deed alleen het voelen,eendenbek en inwendige echo.(nog geen 5 min) geen borstonderzoek of niks...nu moet ik helemaal opnieuw gaan naar een ander die wel alles fatsoenlijk test.BV waarom werken men eierstokken niet.......oke ik heb overgewicht maar je mag niet zomaar zeggen van huh oke je eierstokken werken niet en je ziet er dik uit dus daar zal het wel aan liggen..ziezo fijne dag nog. nu jaag ik me echt op ,stomme stomme dwaas! trouwens zoiets kan toch ook pco zijn ofzo ? was van verder te testen vieze oude man ! sorry dit moest er even uit xxx
Ik heb PCO en ook overgewicht maar er is nooit 1 woord over gerept door me gyn . Die van jou is dus een echte Botte Kwast. Gewoon second opinion aanvragen in een ander ziekenhuis