Ok dat wist ik niet, vergeef me. Maar ik zou dan toch echt een andere huisarts zoeken, ik vind dat niet normaal eigenlijk. Als je tenminste al even van de pil af bent he. Ik ben nu ook (weer) overtijd officieel en ik kan a.s. vrijdag meteen weer bij de gyn terrecht... Kun je niet contact opnemen met de afdeling gyneacologie in het ziekenhuis? Misschien kun je daar wel terrecht zonder doorverwijzing? Geen idee of dat mogelijk is hoor, maar lijkt me wel het proberen waard. Anais wat vervelend dat die man zo rot deed! PCO gaat overigens wel in de meeste gevallen samen met overgewicht, dit staat ook als een van de symptomen beschreven. Maarja dat betekend natuurlijk niet dat je meteen PCO hebt als je overgewicht hebt, of overgewicht hebt als je PCO hebt.... Maar ik vind t erg vervelend voor je dat hij zo raar reageerde. Misschien idd een goed idee om naar iemand anders te gaan!
@ Done Spannendddd! Zou wel heel leuk voor je zijn als je na zo lang over tijd te zijn geweest toch nog positief test.. Ik ben erg benieuwd. Hou je ons op de hoogte als je opnieuw gaat testen? Ik duim voor je
De huisarts ben ik tevreden over verder hoor. We wonen hier nog niet zo lang in de stad en dit was de enige huisarts in onze buurt alle andere huisartsen wouden ons niet aannemen omdat we te ver weg wonen... (onderverdeeld in wijken) En deze huisarts hebben we een kennismakingsgesrpek mee gehad en ben er best over te spreken. Heb de assistente van de week aan de lijn gehad en de huisarts zelf niet natuurlijk... En ik begrijp wel dat ze zegt dat ik nog 2 weken moet wachten want het is goed mogelijk dat ik een menstruatie over sla dit schijnt heel vaak voor te komen. En mijn moeder heeft dat ook wel eens gehad dus ik kan wel begrijpen waarom ze me niet meteen laat komen. Over anderhalve week ben ik een maand overtijd en als ik dus een cyclus oversla zou ik dan weer ongi moeten worden. Wordt ik dat niet dan mocht ik weer bellen voor een afspraak. Ben in januarie gestopt met de nuvaring en heb een ontrekkingsbloeding gehad en toen 23 dagen later gewoon ongi dus het was wel op gang, maar dat zegt helaas niks. Voor de nuvaring sloeg ik ook wel eens een cyclus over dus ik heb gewoon nog even geduld en dan zijn die anderhalve week ook zo om. Bedankt voor je medeleven in ieder geval. Als ik nou al meer dan een maand overtijd zou zijn geweest en ik mocht niet naar de huisarts dan had ik inderdaad geprobeerd om naar een gyn te gaan, maar ik ik kan nou nog wel begrijpen waarom ik moet wachten! Liefs Sunnyqueen
Zo zo drukte hierroo ! Ik heb zo een beetje de verhaaltjes gelezen ik hoop dat don een positieve test krijgt EN DAT Het met de andere zekr goed komt
haii meiden, vind het egt toppie dat er eindelijk een blog is waar onze leeftijd genoten kunnen kletse over onze kinderwens en opstakels. zal me ff voorstellen. ben tibi 21 en woon in de randstad. heb afgelopen feb 2008 een miskraam gehad. had nooit met mn verloofde erover gehad om al aan kinderen te beginnen. naar hij stond er altijd voor open. sinds mn mk vorige jaar is de kindwens alleen groter geworden. alleen wil het niet egt lukken. ben verschillende keren naar de gyn geweest, primolut gekregen en xlomid. omdat we feb op vak zijn gegaan heb ik ook gelijk een pauze genomen. nu we weer terug zijn ben ik er lichaamelijk en geesttelijk er weer helemaal klaar voor. alle meide hiero hoop op een zwangere 2009en zal jullie verhalen blijven volgen xoxo tibi
OMG ik geloof mijn ogen niet de test is nu iets duidelijker (niet erg veel) maar durf het nog niet op een echte positieve test te gooien,ben bang dat hte een teleurstelling is dadelijk als hij toch niet posi was. Mijn man weet het nog niet en ik wil het hem heel graag vertellen maar ben zo bang. Z|al ik nog een aar dagen wachten en dan opnieuw testen? voor de voorzichtigheid?
Tibi welkom! Done wat spannend! Ik had het zelf allaaang en breed verteld aan vriendlief hoor... Kun je geen foto maken dat wij even kunnen kijken? Enne een streep is een streep zeggen ze he! Misschien heb je gewoon een hele late eisprong gehad? Ik had vorige cyclus ook ineens een positieve test in handen na 1,5 maand overtijd ofzo.. Maar bij mij bleven de streepjes echt héél erg licht en het was dus ook niets. Maar als jou streepjes duidelijker worden, dan zou ik er toch vanuit gaan dat je zwanger bent..... Ik zou over 2 dagen nog een test doen dan moet hij toch wel heel duidelijk zijn hoor!
Ik ga mijn man nog niks vertellen (al zal dat wel heel moeilijk zijn met die smile op mijn gezicht) Ik ga 2 april opnieuw een test doen en als fdie positief is en duidelijk durf ik het wel aan om het van de daken te schreeuwen Mijn hart maakt echt vreugde sprongetjes (voelde me al een paar dagen anders) Het zou wel erg grappig zijn want bij mijn zoontje testen ik op 15 april 06 positief (check mijn album) Dat was gelijk in ronde 1 raak en dat zou dus nu weer zo zijn als het een echte positieve test is!
Heyhey Ik ben ook 19 en ik ga er ook voor Wij zijn nu al 3 rondes bezig en de 4e ronde is net achter de rug..dus nog een week wachten om een test te doen .. zo'n week duurt best lang ! xx
Nee ik heb geen foto ervan (krijg het er niet duidelijk op:S zelfs niet met macro) Nog 2 daagjes en ik hoop jullie mooi nieuws te kunnen melden!
Welkom alle nieuwelingen en ja praat gezellig mee is lekker gezellig hierr ! @ DONE MEIDD WAT SPANNEND ALS HET SPANNENDER IS DAN IS ER GEEN TWIJFEL MEER TOCH PROBEER ANDERS DE DIGITALE ALS JE DAT WIL HEB JE GELIJK DUIDELIJKHEID NOU MEID IK HOOP HET ECHT VOOR JE EN IK DUIM ZEKER MEEEEE @chickiedenise; meid welkom en ik hoop ook echt dat het raak is nu en anders super snel ... wij hebben net de 2e ronde achter de rug dus ja LETS HOPE Zo niet dan maar hopen dat de pendel soweiso gelijk heeft
Spannend Done Vanmiddag bloeduitslag gekrengen deze keer niet 16,5 maar Tromgeroffel 65.9 Yess,, een goeie eisprong. Nu nog een paar dagen wachten
Hoihoi. Zo'n digitale test kan je die ook eerder uitvoeren? Bijvoorbeeld 1 week na de eisprong ? GR XXX
Wat een drukte hierzo... Leuk dat iedereen zo enthousiast mee schrijft. Ik zelf heb volgens de banner over een paar dagen mijn eisprong, maar ik hou het ook ook bij met de ovu testen, dus dat wordt spannend! Ik ga er niet van uit, maar ik zou wel heel veel geluk hebben als het gelijk in de eerste ronde raak is! @ Done: Je houd ons wel in spanning! Ik ben echt benieuwd hoop dat het raak is! xx
hoi ik ga morge naar een andere gyn. hopelijk toch bedoel ik want het is vrije consultatie oke die gyn.van de maandag zijn laatste opmerking van je kan natuurlijk zwanger zijn spookt door men hoofd.Eerlijk gezegd maakt het me gek.Ik heb men temperatuur genomen en die is nu 38 graden....een beetje raar niet? En natuurlijk heb ik vandaag weer opnieuw last van witte vloed gelijk ik overlaatst heb beschreven.en natuurlijk heb ik nu superveel last van borrelende,ploffende buik(onderbuik) en super steken in de lies,heup,en zelfs lovehandels(boven de heup eigenlijk) ik heb geen krampen zoals men regels die steken voelen anders aan dus de regels komen er niet aan ofzo. ik ben super in de war en hoop morgen duidelijkheid te krijgen. *Als je helder nadenkt kan het natuurlijk(zwanger) -kijk mijn cyclus is onregelmatig...dus een periode van 40 tot 50 kan dus wel. -nu heb ik maandag getest en die was nega,oke maar als ik een cyclus heb van minstens 40 dagen was dit te vroeg getest. -feit is dat er nu op het moment een eitje gezien was in de baarmoeder en dik slijm(veel te dik)maar als je zwanger ZOU zijn is dit normaal toch? -dus (stel dat) men cyclus minstens 40 dagen was,ik heb sowieso een ei gehad,de test was te vroeg, en slijm is dik. zou je dan niet ook een beetje beginnen te hopen?ik zou dan pak tussen de 4 weken en 5.5 weken zijn DUS zu je op een echo alleen een klein embryotje zien(2mm) dus ....kan toch nog? oke ben hier miss wat ver aan het gaan maar een mens mag toch hopen. vandaag was er wel iets raar gebeurt,of grappig eigenlijk men vriend die liet dus vallen dat ik supergoed rook vandaag,hij werd er dus wild van.haha maar ik had geen parfum of lotion opgedaan zelfs niet gewassen nou ja was nog vroeg op de dag eh dus. en ja van het één kwam het ander natuurlijk ik zal je de detail besparen hehe maar dit liet me dus denken (opnieuw) en bestaat het miss dat zwangere vrouwen een soort geur afstaan ofzo ? en ook liet hij dus vallen dat ik zo een mooie huid had gekregen hehe dit kan miss ook zo wat 'symptomen' zijn niet? ofwel laat ik me gek maken I dont know... zulle zien morge zeker ik zal iets laten weten en voor de andere meiden veel geluk nog! xxx
Anais ik snap heel erg goed dat je nu gaat denken dat het misschien wél zo is hoor! Een mooiere huid is idd iets wat veel zwangere vrouwen krijgen maar of dat al zo vroeg in de zwangerschap kan weet ik niet.... Ik weet wel dat dat komt van de hormonen en dat betekend dat je dan wel positief zou moeten testen. Misschien toch nog een test proberen? Of nouja als je morgen naar de gyn moet gewoon goed vragen. De rest van de symptomen heb ik trouwens ook elke keer. Daardoor dacht ik de vorige cyclus ook echt dat ik zwanger was maar helaas. Ik had ook echt boven mijn heupbotten hele stevige zwellingen. Mijn buik begon ook echt dikker te worden toen. En de steken, borrelend gevoel en ploffende geluiden/gevoelens, had ik ook heel erg... Dusja dat zegt eigenlijk niet zoveel. Dat je een temp van 38 hebt tja dat is wel hoog, ben je niet wat ziekig? Ik vind het ook wat hoog voor een normale temperatuur hoor. Maar wanneer heb je die temperatuur gemeten? Als je wil tempen moet je dit echt doen als je nog niet opgestaan bent uit bed. Want bij alles wat je doet kan je temperatuur al veranderen. Maar 38 vind ik wel erg hoog. Ik heb constant een temperatuur van 36.8 en die verandert dus ook niet aangezien ik geen eisprong gehad heb, is het elke morgen 36.8 Nouja ik hoop het héél hard voor je hoor! Maar probeer je zelf niet gek te maken, want het is geen leuke teleurstelling als het niet zo is.. Maar ik duim voor je!
Wat denken jullie dames? Deze is van gisterenavond. Als je hem groter wilt zien moet je er even op klikken