Ook Besloten Jong Moeder Te Worden !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miracle89, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi allemaal

ben net terug van de gyn.

ze was zeer vriendelijk en deed alles wat je normaal moet doen bij een onderzoek.Er werd een uitstrijkje gedaan.
    dan borstonderzoek wat goed was.

Dan kwam de echo en bleek er iets meer aan de hand.

dus blijkbaar heb ik een gekantelde baarmoeder(achterliggend) ze zei een beetje dus weet niet hoe ik dit moet opnemen.

ik heb ook cysten in de baarmoeder,zeer klein ze ze en waarscheinlijk aangeboren en dus ook niet gevaarlijk?

ik heb volgens haar luie eierstokken.
    en ze vertelde me dat het eitje dat men zag een aankomend eitje was dus die kwam los van de eileider maar nog niet 100 % wat ze met een bloedtest gaan onderzoeken btw.

Dan werd en nog eens bloed onderzocht op zwangerschap en rode hond en voor dat eitje en nog vier andere dingen wat ik niet weet(waren zeven buisje)

ze hebben me vier keer moeten prikken vor bloed omdat ze geen ader vonden,1 daarvan hebben ze doorboord...joepi

dan heeft ze me foliumzuur voorschreven en aangeraden om die pillen voor de menstruatie optewekken nog niet te nemen en gewoon te wachten op de menstruatie,moest die binnen een paar weken er nog niet zijn best een test doen en nog even wachten indien nega.

voor de rest was het wat wazig want had niet zoveel verwacht en dus even geschrokken.

ze zei dat ze nu nog niet kon zien of ik zwanger was maar dat eitje dat eraan zat te komen daar twijfelde ze over of het van deze cyclus was of de vorige dus met dat bloed gaan we volgende week woensdag nog zien.

xxx

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Done, ik zie wel wat, maar niet echt duidelijke foto jammer genoeg...
    Ik durf niet te zeggen wat het is!
    Kwam het streepje echt meteen of duurde het even?
    Ik heb toenertijd ook echt streepjes gehad (wel licht, maar wel goed te zien!) maar die kwamen zeg maar naar een minuut of 7-8, en waren dus indrooglijntjes...

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeps sorry vergeet helemaal te reageren op Anais!

Fijn dat ze het in ieder geval goed onderzocht heeft!
    Heeft ze niet verteld of het erg is als je baarmoeder iets gekantelt is?

En die cysten weet je dus ook niet van of het erg is?

Misschien zou je haar nog kunnen bellen om te vragen hoe erg het is? Kan me voorstellen dat je het vergeet op dat moment maar lijkt me voor jezelf wel fijner om te weten hoe het precies zit?
    En hopelijk is de bloeduitslag wel goed.
    Iig heel fijn dat ze je wel goed onderzocht heeft, daar heb je tenminste wat aan!

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    idd ja ;)

de cyste waren volgens haar niet erg omdat ze zeer klein waren en aangeboren.

de ietswat gekantelde baarmoeder weet ik niet zeker maar dacht dat ze ook zoiets zei dat het niet zo erg is maar kan me inbeelden dat het wel wat ongemak kan geven tijdens een zwangerschap.

ben echt blij dat ze me goed heeft onderzocht weet je dat ze eigenlijk vandaag niet kon(was op afspraak) en dat ze mij toch in haar lunchpauze heeft ontvangen zodat ze me kon helpen...daardoor heeft ze me helemaal gewonnen :)

@done
    ik zie idd ook niet echt een streepje maar foto is miss wat wazig?

groetjes en bedankt meiden

xxx

5. cynthia1

cynthia1 Lid

1 nov 2008
    94
    0
    0
    productie
    Harderwijk
    heb vandaag mijn eisprong

6. cynthia1

cynthia1 Lid

1 nov 2008
    94
    0
    0
    productie
    Harderwijk
    ik ben vandaag 2 weken overtijd. volgens banners vandaag eisprong. vanavond maar weer aan de klus:d en maar verder gaan!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je bent 2 weken overtijd maar volgens banners een eisprong?
    Die snap ik even niet hoor.....? :( ;)

Anais wat fijn van haar zeg! Echt super!
    Laat je het hier weten als je de uitslag van de bloedtest weet? (wanneer weet je die eigenlijk?)

8. Bongo

Bongo Lid

15 mrt 2009
    28
    0
    0
    Hoi
    Ik was 22 toen ik van mijn dochter beviel, inmiddels heb ik ook nog een zoontje en zijn we bezig met de 3de, ik ben nu 26.
    Bevalt me prima! Ik zou het iedereen die een vaste relatie heeft en een stabiele thuis situatie aan kunnen raden...........dit is toch veeeel leuker dan cariere maken?!

9. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Hoi!

Ik ben 23 en mjin vriend 32. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje :D In december heb ik mijn Mirena laten verwijderen, maar het duurde even voordat mijn lichaam op gang kwam. Sinds eind januari/begin februari zijn we echt actief ;)

Deze week had ik mijn ovulatie als het goed is, mijn ovu-test was positief ;) De vorige ronde was ik 3 dagen overtijd en had ik een licht positieve zwangerschapstest. Helaas werd ik wel ongesteld.

We hopen echt dat het deze keer wel lukt :D

@Bongo: ik ben ook geen carrieretijger, maar ik werk wel. Net als mijn vriend. Hoewel, ik werk 24 uur en hij 40. Twee full-time banen met jonge kinderen lijkt ons niet handig namelijk. Ik zou, net als jou, stellen met een stabiele relatie + een eigen woning en vaste inkomsten ook aan willen raden om jong aan kinderen te beginnen. Mits ze eraan toe zijn natuurlijk ;) Ben jij huismoeder?

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hier nog steeds geen ongi en ik zit vandaag op dag 67. :rolleyes:
    Laatste keer dat ik getest had was vorige week dinsdag.
    Ik heb sinds deze ochtend steken in de onderbuik. links en rechts, maar vooral links.. dus ik denk toch dat ik 1 van deze dagen ongesteld word?

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Welkom voor alle nieuwe meiden. ;)

Sapphira, misschien toch nog voor de zekerheid een test doen? Het is toch alweer eventjes geleden....
    Weet je of je een eisprong gehad hebt?

12. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Sapphira: ow jeetje! Dat is balen zeg... :( Hoe lang ben je al gestopt met de pil?

13. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    Ik heb even een vraagje...Voel me vandaag een beetje raar...Heb het gevoel alsof ik al hevig ongesteld ben maar totally nothing..Raar gevoel in mn onderbuik (zo'n gevoel wat ik normaal heb op mn 2e dag en dus hevigste dag van mn menstruatie) Behoorlijk misselijk. Net even de stad in geweest en ging bijna tegen de vlakte het werd ineens zwart voor mn ogen en het zweet brak me uit. Ik zou eigenlijk bij een cyclus van 28 dagen aanstaande zondag ongesteld moeten worden..Vorige keer was mn cyclus echter 42 dagen..Wat denken jullie word ik toch gewoon een dezer dagen ongesteld of...?

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miro dat is heel moeilijk te zeggen... Het kan van alles zijn!
    Moeilijk hoor. Je kunt niet veel anders dan afwachten en testen als het daar tijd voor is!

15. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik weet niet of ik een eisprong heb gehad.. Ik weet wel dat ik rekbaar slijmverlies had in februari, maar dat zegt blijkbaar niets.

Eind september 2008 ben ik gestopt met de pil. :D

Ik denk dat ik idd maar weer een test ga doen..

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    en wanneer wil je ehm gaan doen

17. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Hey allemaal,

Even een vraagje: Vandaag had ik een positieve ovulatietest, tijd om te klussen dus :D !
    Maar helaas kan ik mijn vriend vandaag niet zien..ik zie em pas morgenavond. Zijn we, als we morgenavond pas klussen niet te laat? Of kan ik dan nog steeds bevrucht worden..?

Misschien een beetje een domme vraag, maar zoveel verstand heb ik niet van die testen.. :oops:

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    zodra je ene positieve test heb springt je ei binnen 24-48uur.

19. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Dus dan zou ik prima op tijd zijn?

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah wss wel heb je gisteren ook seks gehad?
    of dta niet?de meeste zaadjes leven namelijk 24t/m48 uur,

Deel Deze Pagina