Ook Besloten Jong Moeder Te Worden !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miracle89, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hee miracle,

Bedankt voor de tip! Ga zeker even bekijken! En morgen even in de stad de vitamines halen;) En naar de huisarts wil ik nog mee wachten. Me ongi komt wel duurt alleen langer. Ik denk dat als ik heen ga hij toch zegt wacht nog maar even.

Ik lees trouwens dat jij precies dezelfde situatie had met je vriend over een kleintje. Ik heb deze wens ook al een tijdje en toen ik het voor het eerst tegen hem zei schrok ie enorm. Tot een half jaar terug. We waren 3 jaar samen en in een hotelletje, en ineens zei hij het. Dat ie er al een tijd over na gedacht had en dat ie het zeker wist! Ik was zo gelukkig:D

2. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @ Tirz ; Ik duim voor je dat je een positieve test in je handen krijgt !
    Ik kan me voorstellen dat je beetje ongeduld word vooral hoe je alles heb berijkt wat je wou berijken omn voor een kleine te gaan !

En je wens is idd super lang ik heb de mijne nu ongeveer 2 a 3 jr !
    en word dus nu officieel onze 1e ronde ! :D

Hou je ons op de hoogte :D

3. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    hey meiden toen dat ik 20 was heb ik besloten om voor een kleine te gaan omdat ik via de natuulijke weg geen kinderen kon krijgen ben ik begonnen met clomid 50 mg en pregnyl en na 4 ronde,s en heel wat onderzoeken verder ben ik nu bijna 7 wk|! gr patries

4. TessMe

TessMe Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Hoe ben je erachter gekomen dat het niet kon via de natuurlijke weg? Ik weet dat dit stom klinkt maar ik bent er soms ook wel bang voor omdat ik ook al een half jaar gestopt ben met de pil....

5. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Patricia

Jammer dat het zo moet lopen MAAR GELUKKIGGGG is het toch gelukt :D

Gefeliciteeeerd geniet ervan meid :D

6. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    @Tessme

Dat heb ik ook meid ikzelf ben vorig jaar juni gestopt met de pil ik moet wel zeggen dat ik zoiets had van he ik zie wel als ik zwanger raak niet dus!
    Nu heb ik soms van ben ik wel vruchtbaar of is mijn vriend vruchtbaar ? Wij zijn vanaf januari echt bezig om zwanger te raken hoop dat het senl raak is bij iedereens trouwens:D

Succes iedereen

xxx

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi
    Ik ben ook 19 en ben ondertussen verloofd van valentijn :D

We zijn al een goed jaar bezig met zwanger worden,maar omdat ik de pil lang heb genomen dacht ik wel dat het minstens een half jaar zou duren,nu duurt het wat langer maar dat is niet erg ik laat alles gewoon natuurlijk gaan en als het komt omt het :)

Nu heb ik die hele periode van ontpillen nooit het gevoel gehad dat het ontpillen gedaan was,dus dat die chemische brol uit men lichaam was zulle we zegge.

Nu vroeger had ik last van serieuze pijnlijke moordende krampen,zo erg dat zelfs men broer me naar het ziekenhuis wou brengen terwijl hij zo macho macho is :D nuja tijdens dat ontpillen dus heb ik geen krampen gehad en niets last

Maar nu heb ik dus extra lange regels en super moordende krampen dat ik zelf pillen met iets van morfine in moet nemen.dus ik kan zeggen dat ik nu weet dat men lichaam klaar is en de pil er eindelijk uit is.oke oke je weet dat niet zeker maar de kans is wel groot natuurlijk want wat een verschil tegenover die andere 10 maanden van regels :)

Nu weet ik alleen niet meer hoe ik moet tellen van men cyclus,normaal moest ik pas volgende week men regels krijgen en nu zijn ze meer dan een week te vroeg(dit is dag vier al)ik weet nu dus niet wanneer de volgende cyclus komt en of het nu 28 dagen duurt of 30 dagen of juist minder dan 28 dagen....en ga zo maar door.als iemand hier iets op weet...

maar daar gaat het hier dus niet over.
    wij zijn dus ook klaar voor een kleintje en hopen dat we vanaf nu een grotere kans hebben.
    volgens men vriend zijn oma wordt het een ventje :)
    nu ben ik idd jong,maar ik ben niet echt het type meer dat uitgaat enzo,ik geniet meer van alleen men vriend en een kleine vriendenkring.
    Nu is men vriend ookal bijna 30 dus dat geeft wel veel steun als we samen zijn.

groetjes

8. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik ben ook een jonge moeder straks.. :)

9. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Leuk juist jong papa en mama! :D
    Suc6 (bijna)forumnaamgenoot ;)

10. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Goedenmorgen :D

Moest even weer bij lezen haha :D maar leeftijd zegt niks hoor dames !
    als jij vindt dat je er klaar voor bent en je staat stabiel samen met je vriend waarom niet :D

Ik ben ook 19 en ga ook voor een eerste kleintje en ANAIS jou verhaal komt me bekend voor ik had maar 1x de prikpil gekregen en ik werd niet meer ongesteld, 7 maanden nog steeds niet en ben naar de dokter gegaan in januari heb een kuur gekregen PROVERA die me menstruatie weer op moest wekken ... na die kuur kreeg ik een soort van bloeding wat nog geen echte menstruatie was .. de volgende maand dus in februari moest me menstruatie uit mezelf komen als het niet kwam heeft het niet geholpen maar 4 februari is me menstruatie alsnog op komen dagen :D was er super blij mee .. want ja dan word het officieel de eerste ronde natuurlijk :D

En dat je zo onregelt ben is normaal omdat je dus aan de pil was is je cyclus dus een eetje door de war bij mij is dus ook de vraag of ik regelmatig word of ook een beetje onregelt ! .. Dus ik denk dat je nog even moet wachtenn om te kijken of het gergelt word. !

:D

11. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Wat leuk om dit te lezen!
    allemaal jong moeder proberen te worden.
    4 maand geleden hebben wij besloten om er voor te gaan. ik ben 20 en mijn vriend is 22.
    We zijn vorig jaar mei getrouwd. en afgelopen valentijn waren we 5 jaar samen.
    Wij zijn best ook wel bang voor alle reacties vooral aan zijn kant.
    Dit hadden we ook toen we gingen trouwen zijn kant was er niet zo mee eens (we waren te jong)
    Aan mijn kant vinden ze het super leuk! mijn ouders zeggen het is juist fijn om jong vader en moeder te worden, want als jou kinderen straks ook weer kinderen krijgen is het leuk dat je niet zon hele oude oma bent.
    Maar ik heb echt zo iets van ze mogen denken wat ze willen het is onze keuze!
    Iedereen succes met zwanger worden!

12. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey meid :D

Ja is altijd leuk om met zulke jonge meiden te kletsen die ook zwanger willen worden tochh samen kunnen we er hier een gezellig boel van maken :D ..... En je moet je echt niks aantrekken hoor van de mensen die van die vervelende opmerkingen makenn .. 9 van de 10 x zijn die zelf jaloerssss !

Als jullie samen voelen dat jullie er klaar voor zijn YOU GO GIRL :d

En ik hoop ook dat je snel zwanger mag worden we duimen allemaal voor elkaar :D

13. TessMe

TessMe Niet meer actief

Als de situatie er is. Je hebt een huisje en goede stabiele relatie waarom zou je dan moeten wachten? Maar ik zeg wel eerlijk dat ik wel vind dat je eerst alles op een rijtje moet hebben voor je aan zoiets verantwoordelijks begint. Want als je dat programma van bijvoorbeeld tienermoeders ziet die 13 jaar zijn en niks hebben denk ik wel van had er wat beter op gelet.

Ik hoop dat dit een goed babyboom jaar word.. En dat iedereen is bevallen in december:p

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

Hey :)
    het is niet dat ik men regels niet meer kreeg hoor maar ze waren kort niet pijnlijk en wel onregelmatig.Maar die ik nu heb duren lang worden aleen maar feller en pijnlijker en zijn ook nog eens bijna twee weken te vroeg dus daarmee dat ik denk dat dit men echte regels zijn,oke oke klinkt stom weet ik maar ja een mens mag hopen :)

Ik zou zenuwen krijgen als ik zolang als u men menstruatie niet zou krijgen.Maar goed dat het nu allemaal voorbij is en je nu echt kunt beginnen :p

Ikzelf had graag een kindje gehad in december,ik vind het gewoon zo een mooie maand,maand van de familie zou je kunnen zeggen ;)
    maar eerlijk gezegd denkt ik dat het er niet aan toe doet als je kindje geboren wordt :)

Ik ben akkoord met wat de meesten hier zeggen,je moet eerst stabiel leven vooraleer je met kinderen begint.Zonder huis,geen dak voor je kind en geen bed.zonder geld geen eten voor je kind en geen kleren,ect..tenzij je natuurlijk volledig van je ouders wilt afhangen maar ik denk dat de jongere moeders hier bewust kiezen voor hun kindje en daar ook wel voor zullen zorgen.

Ik geef ook wel toe dat ik nu juist werkloos ben geworden,maar ben wel vollop bezig met solliciteren zo ben ik net terug van een gesprek laten we hopen dus ;) normaal zouden we gaan samenwonen maar door mijn contract die niet verlengd is moeten we dit even uitstellen tot mijn vlgende job.Mijn vriend werkt al tien jaar vast en heft een goedespaarboek(ik ook) dus dit is al een mooi begin,maar ik ben ook nog niet zwanger dusja :)
    mijn relatie is stabiel,we zijn verloofd en hebben altijd geweten dat er niemand anders voor ons zou zijn waar we gelukkiger mee zouden zijn.

___

Wie is hier allemaal overttijd want ik denk dat ik er toch een aantal gezien heb?

groetjes

15. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Heey allemaal, ik ben ook negentien en ik ga binnenkort ook proberen weer zwanger te worden! Heb helaas vorig jaar MK gehad en er zijn nog wat nare dingen gebeurd dus wij (verloofde en ik) hebben toen besloten even te wachten. Maar de wens is er nog steeds! Dus we gaan er weer voor. :D

16. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi hoi dames

ik wordt over 12 dagen 21 (vriend wordt in mei 22 )en ben al vanaf me 19e gestopt met de pil helaas zonder resultaat
    loop nu sinds een week bij de fertiliteitspoli in het ziekenhuis heb vandaag 2e echo gehad en alles zag er goed uit mijn ei was nu 13 mm en moet ronde 18 zijn dus als het goed is donderdag en dan krijg ik weer een echo en als me ei er dan is of is geweest dan doen ze een samenlevingstest dus MOET woensdag klussen hahaha en dan gaan ze kijken hoe mijn slijm op zijn ... reageert hoop dat het snel raak mag zijn pff bijna 2 jaar

oja en onze ouders weten het nog niet mijn schoonouders zijn best wel al op leeftijd een willen het supergraag mijn moeder daarin tegen voelt zich nog te jong om oma te worden maar daar heb ik niks mee te maken en ze horen het wel als het zo ver is

liefs lisje

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hier ook iemand die jong moeder wilt worden ;)
    ik ben 21 en mijn lief is 24.
    wij wilde in eerste instantie niets zeggen, pas als ik zwanger zou zijn maar nu na 2 en half jaar en dus 29 rondes verder hebben wij het wel verteld omdat wij in maart intake voor ICSI krijgen.
    en daar hebben we genoeg steun bij nodig ;)

Groetjes!

18. gimena

gimena Niet meer actief

ook samen met me vriend voor gekozen om jongen ouders te worden ma is bijna 2 jaar verder
    :( .
    echt jong is me vriend niet meer :p haha

19. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Nou mag het allemaal super snel gebeure natuurlijk :D
    Ik duim voor jullie allemaal :D

Is leuk dat we toch nu met elkaar kunnen kletsen misschen einde van het jr zijn we allemaal zwanger zou wel leuk zijn :D

Moest opeens zoveel lezen hahaha :D .. word snel gekletst :D
    Ik ben namelijk bezig met me eigen forum beetje op stand te zetten haha
    dus kan niet zo vaak antwoorden :D maar ben er wel :D

Ik ben nog niet overtijd ik zit nu in me vruchtbare dagen dus word flink klussen hierroo iemand anders over tijd ?

LAAAT ONS WETENN :d

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ben 22 en ondertussen mama van een meisje van bijna een jaar. :D

We zijn nu bezig voor een 2e. ;)

We zijn beginnen proberen met zwanger worden toen ik 18 was, toen ik 20 was is het gelukt. :D

Deel Deze Pagina