Thanx Duchess Ik heb de test dus al gedaan! Kon het echt niet laten! En precies waar ik bang voor was, ik weet niet of het nou positief of negatief is. Ik zie een heleeee lichte kruis, is dit nou positief of niet? Pfff....
Kun je er een foto van maken?? Ze zeggen streep= zwanger.... Maar, ik heb vorige cyclus ook vals positieve testen gehad dus ik durf dat toch niet zo snel meer te zeggen. Welke test heb je en maak eens een foto?!
Ik heb de foto's gemaakt ze staan in mijn fotoalbum! Ik heb er 2 gedaan, de eerste vroeg op de middag maar omdat ik die onduidelijk vond heb ik later op de avond nog een test gedaan... Het resultaat is te zien op de foto's. Ik weet echt niet wat ik er van moet denken, ik kan het gewoon niet geloven! De eerste test was van kruidvat, de tweede van trekpleister! Wat denken jullie? xxx
Denk je? Ik vind het zo moeilijk te geloven, gelijk eerste ronde raak? Maar dankjewel in ieder geval! xxx
Ik denk het ook hoor!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Ik zou wel over 2 dagen nog een test doen voor de zekerheid. Als die duidelijker is dan ben je zwanger! =D>
Dankjewelll!!! Ik vind het zo spannend en ik besef het ook nog niet echt geloof ik! Maar ben wel hartstikke blij natuurlijk, en dat gelijk in de eerste ronde ! Ja inderdaad dat was ik ook van plan! Morgenvroeg doe ik nog een test met ochtendurine, gewoon even voor de zekerheid! Hoe staat het met jullie dan dames?
Nou dames, Ik heb nog een keer getest (3e keer) en nu met ochtendurine. En duidelijker kan niet! Ik ben gewoon hartstikke zwanger Ik ben echt zo blij!! Ik wil in ieder geval de rest van de dames heel veel succes wensen!! Ik duim voor jullie! xxx
hallo allemaal het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat geplaatst had maar I did it.. today naar de huisarts geweest en ik ben 6 weken woehoe aangemeld voor de verloskundige dus heel spannend allemaal.. vind het wel heel eng om het toch uiteindelijk tegen me ouders te vertellen.. nog erger... mijn schoonouders . pfff
Hallo, Ik meld me hier ook aan, ben 21 jaar en me vriend 23. In eerste instantie wilde me vriend er nog voorlopig niet aan denken, terwijl ik allang de kriebels voor een kleine heb, maar nu wordt een goede vriend van hem vader en begon hij er inneens over. Dus pil weg gegooid en nu maar afwachten. Ben ruim 6 jaar aan de pil geweest, dus ben zoiezo benieuwd hoelang het duurt voor ik zelf weer ongesteld wordt. Me schoonmoeder was binnen 1 maand zwanger van me vriend en mijn ma binnen 3 maanden van mij, dus hopelijk dat, dat erfelijk is haha We zien het wel. Heb hier het één en ander terug gelezen, de meiden die zwanger zijn Gefeliciteerd!! De meiden bij wie het niet zo makkelijk lukt heel veel suc6 ermee.
Vanavond positief getest!!!!! in de 2e ronde . Ben nog wel bang voor het feit dat het ook ineens fout kan gaan. Ik hoor de laatste tijd zulke nare verhalen
hoi proficiat allemaal die zwanger geworden zijn! =D> hoop dat je mooie gezonde ronde baby's krijgt. ik heb zaterdag men laatste duphaston pil genomen(tien dagen moeten nemen) alleen heb ik al na pil nr drie men ms gekregen,was niet fel maar wel aanwezig(1 maandverband per dag) donderdag dacht ik dat ze voorbij waren..ik was mis..ze begonnen pas.Ik heb superveel bloedverlies gehad pijn krampen rugpijn,duizelig,misselijk.... heb dafalgan forte moeten nemen(vroeger ook gedaan) nu heb ik ze al 11 dagen men ms en ze minderen NIET.dus kan even duren kan dit kwaad dat ik ze zo vroeg kreeg,bijsluiter zij dat ik dan dosisverhoging moest krijgen maar kon gyn niet bereiken dus maar doogenomen.maar ik wil ook weten of ik dit nu als men ms moet beschouwen(die eerste dag te beginnen) ik moet men cyclus kunnen berekenen en ovulatietesten duurt nog even eer ik ze vastkrijg. hoop echt dat dit allemaal normaal is. xxxx
@ Miro & Muffin: Gefeliciteerd! Hartstikke leuk voor jullie! Ik kan het echt nog steeds niet bevatten, dat er een klein hummeltje in me groeit. En ik ben inderdaad ook heel erg bang dat er wat mis gaat. Ik lees hier op het forum zoveel verhalen van vrouwen die al een miskraam hebben gehad. Maar ja we moeten maar positief blijven denken, anders maken we ons zelf helemaal gek. Hebben jullie al last van kwaaltjes? xxx
Ja precies we moeten inderdaad gewoon positief blijven net als de test Ik heb opzich nog niet echt kwaaltjes..alleen dat ik 's nachts mn bed uitdrijf en stemmingswisselingen. *arme man* met vlagen een beetje misselijk maar dat kan ook zijn omdat ik nu behoorlijk last van mn kaak heb. En ojaa sommige geurtjes zijn opzich wel redelijk sterk nu. Ik kan de dingen waar ik de afgelopen 2 weken last van had nu wel een plaatsje geven. Ik had tot een week geleden ook best wel pijn in mn borsten alleen die pijn is nu omgezet naar behoorlijke jeuk bij de tepels Iedereen die nu ook zwanger is ga ook lekker genieten dan ga ik dat ook doen!
hallo Jezebel jij ook gefeliciteerd en miro ook woehoe op zich ben ik best posotief denk eigenlijk weinig dat er iets mis kan gaan.. heel af en toe krijg ik de 5 minuten dat ik denk van oei wat als het mis gaat ivm dat ik het me beste vriednin al vertelt heb en vandaag me tanta alvast voor wat goede raad gihihi ... ik wilde het mijn ouders pas vertellen als ik 10 weken ben of iets maar ik vind het zo moeilijk ik kan het gewoon niet voor me houden.. en ja als het mis gaat kijk dan heb ik graag dat ze er voor me zijn dus denk ik waarom kan ik het niet nu vertellen maar kwaaltjes weinig.. alleen me tepels doen een beetej pijn vooral met afdrogen gihih dat schuurt.. en af en toe krampjes in me onderbuik meestal maar 1 a 5 min en als ik dan ga liggen is het weg... probeer nu wel goed te eten en niet zoveel te snoepen omdat ik eigenlijk eerst 5 kilo wilde afvalllen maar helaas.. dus probeer ik die 5 kilo maar te compenseren gihih . dus ontbijt middag eten en avond eten en mischien een water ijsje en that''s it gihih.. doe ik al 2 dagen ben best trots op mijn eigen gihih.. maar even jullie mening waneer willen jullie het gaan vertellen aan je ouders??
Wij willen het in principe pas bij ongeveer week 12 aan onze ouders vertellen. Het zal moeilijk worden denk ik...We willen sowieso wachten tot de 1e echo. Dan hebben we ook gelijk een cadeautje voor ze. Het is wel fijn dat je hier op het forum gewoon erover kan praten..je wil immers toch je blijdschap delen.