Jeetje meiden gefeliciteerd hoor!!!! Ik ben heel erg blij voor jullie! Maar ik heb toch besloten om uit dit topic te gaan, want voor mij is het gewoon te pijnlijk.. Sorry! Ik hoop dat ik ook ooit mag vertellen dat ik een wondertje verwacht.. Maar nu vind ik het erg moeilijk om die blijde berichten te lezen... Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen, en ik wens jullie een hele goede zwangerschap!!!! Geniet ervan!!!
Duchess heel veel sterkte, en ik gun het je van harte en hoop dat er snel een wondertje bezorgd mag worden bij je
Duchess ik begrijp je heel goed!! Maar misschien moet je het zo bekijken, je hebt al heel vroeg besloten dat je kinderen wil, en je hebt dus nog alle tijd. Sommige vrouwen komen er pas heel laat achter en bij hen lukt het dan ook niet. Ik ben er van overtuigd dat jij vroeg of laat ook trots mag zijn op je positieve test en dat je 9 maanden later je kleine wondertje in je armen mag nemen! Het komt echt goed!! Sterkte. En we hopen je natuurlijk weer heel snel hier terug te zien! Ik krijg volgende week woensdag mijn eerste echo. Ik wil even afwachten of het allemaal goed zit. Zo ja dan vertel ik het mijn ouders dat weekend. Ik wil graag dat zij het nu al weten. Mocht het mis gaan dan kan ik op hun steun rekenen, en sinds een tijdje loopt het ook niet zo lekker met mijn vriend dus hoop ik dat ze me daarbij ook een beetje willen steunen. De rest (dus vrienden, en overige familie) wil ik inderdaad ook pas na 12 weken inlichten! Als ik zolang stil kan zijn natuurlijk
Hallo dames, Hoe is het hier? Heeft er iemand nog nieuwtjes toevallig, of misschien wel heel goed nieuws? Ik zelf heb behoorlijk last van misselijkheid en moe zijn, heb echt voor niks meer energie!! Maar heb het er natuurlijk allemaal voor over. Heb woensdag mijn eerste echo, ben benieuwd wat ik te zien krijg! Fijn weekend! xxx
Hallo jezebel. Weinig veranderd alleen de zenuewen om het te vertellen hihi. En ik mer af en toe dat me energie wegvalt Moet soms echt in de middag een dutje doen. En me borsten lijken al wat groter te worden en me tepels iets wl balen want daar ben ik het meeste bang voor heb Al een hele finke boezem en nog groter zit ik niet op te wchten gihih
Hey meiden, Hier nog iemand die jong moeder wil worden. We zijn vorig jaar begonnen,maar nog steeds geen resultaat. Ik duim mee voor jullie allemaal! x
Spannend!! Weet je al wanneer je het gaat vertellen? Woensdag krijg ik mijn eerste echo en dan wil ik het die zelfde week vertellen aan mijn ouders. Ben erg benieuwd hoe ze reageren! Welkom!! Gezellig, nog een jonge mama 2 be! Ik wilde even zeggen dat je de moed erin moet houden!! Ik lees hier heel veel verhalen van vrouwen die na jaren geprobeert te hebben toch nog zwanger raken! Dus met jou zal het vast en zeker ook helemaal goed komen! Hou ons op de hoogte! xxx
hey lady´s hier was de ongi al doorgebroken, afgelopen woensdag maar voel me nog steeds raar woensdagmiddag een beetje bloed, donderdag helemaal niks meer, vrijdag weer bloed en zaterdag ook nu is het weer weg, heb zere borsten, de hele dag door misselijk..nou ja misselijk ik weet niet of ik het zo kan noemen maar alles zit me dan zo ontzettend hoog.. heb ook erg veel dorst, rare steken in mn buik en het voelt heel raar als ik op mn buik druk net alsof er iets in de weg zit... mn mams is ok gewoon ongi geworden nog 5 maanden lang terwijl ze zwanger was van mij. die voor me gependeld hebben zeiden ook allemaal in april een posi testje, ik heb in van de meiden gemaild en gevraagd of ze het nog een keer wou doen (pendelen) bij haar kwam eruit dat ik gewoon zwanger was en vanaf afgelopen woensdag een positestje kon doen........... ben ook continu moe terwijl ik niks uitspook.. frustrerend eh dat zwanger worden hihi xxx
hallo meiden! ik ga me hier ook maar ff melden. na 2 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap mogen we het nog 1 keer "normaal" proberen. ik hoop voor jullie dat het ook allemaal maar goed mag gaan! x mir
ik heb geen idee of ik wel durf te testen bang voor weeeer een teleurstelling..en ook omdat ik toch al een beetje ongi ben geweest..mijn lichaam zegt ja en nee rot lichaam hihi wat zal ik doen testen???? of nog even wachten??? xxxxx
hey jezzebel ik wil het aankomende week vertellen zaterdag ofzo denk ik.. ben ik pas 7 weken bijna 8 weken.. is wel vroeg maar mag pas over 3 weken op intake laats taan dat ik dan nog 1 a 2 weken moet wachten voor een echo.. ppf zolang kan ik het echt niet mee stil houden... hoop wel dat het helemaal goed zit, ben af en toe ook zo bang dat er niks in zit.. maar moeten we niet van uit gaan toch think positive dus ik denk ook wel dat het helemaal goed zit.. maar spannend hoor weet totaal niet hoe mijn ouder en schoonouders gaan reageren I hope Positief gihih.
Hey, Ik heb het zelfde gehad. Vrijdag dacht ik dat ik ongesteld was geworden. Het was niet veel maar had wel irritante steekjes onder in mijn buik. Zaterdag ochtend was er niets meer en toen ik ging werken om 4 uur had ik weer steekjes en bloed. Ik kon alles opvangen in een inlegkruisje het was niet veel maar wel donkerrood. En vandaag alleen een beetje oud bloed. Heb wel last van mijn borsten maar dat heb ik de hele maand al. Snap er even helemaal niets meer van. Heb weer testen besteld want dit was geen echte menstruatie. De laatste test heb ik zo'n 16 dagen geleden gedaan en was gewoon negatief. Groetjes Sanne
Hallo allemaal! Mag ik mee kletsen met jullie? Ik ben Chantal en ik ben 20 jaar en heb een dochtertje van 2 en half jaar. Heel bewust. Nu willen wij bewust weer voor een tweede spruit gaan! Spannend! Enige nadeel of nja wat mij meer bezig houd is me studie. Die duurt nog 2 jaar maarja ik kan niet zolang meer wachten, het leeftijdsverschil is nu al groter dan ik wou. Overal is een oplossing voor denk ik dan maar. Nou ben heel benieuwd of een tweede wondertje ons gegund is Groetjes Channie
hoi sanne, dat is grappig we hebben precies hetzelfde gehad..wanneer moest jij ongi worden dan?? ik was 9 dagen overtijd terwijl ik nooit overtijd ben en al 9 maand ben gestopt met de pil.. heb gister even gegoogled het zit in de familie ongi worden en tegelijk zwanger zijn. xxx
Ook wij zouden graag nogmaals een kindje krijgen, maar helaas heb ik pco en daardoor is zwanger worden niet altijd van zelfsprekend... Bij ons eerste kindje was ik meteen eerste ronde zwanger maar bij de tweede hebben we met hulp 17 maanden geduld moeten hebben. Wel 1 miskraam gehad in die tijd maar heel erg vroeg... Nu afwachten wanneer we evt een derde wonder mogen verwachten... Mijn cyclus is nu weer erg lang en onregelmatig... Helaas... vermoedelijk ook nu weer een heel vroege miskraam gehad,maar dat weet ik niet zeker, ik had nog niet tetst... Ik ken het gevoel van wel en niet zwanger zijn erg goed, het is soms zenuwslopend, maar ik maakte mezelf ook echt wel een beetje gek, ik voelde van alles, maar als ik negatief testen dan waren de verschijnselen ook meteen weg... Ik hield mezelf dus onbewust erg voor de gek... Ook het bloedverlies wel en niet heb ik ook gehad, bij mij waren het denk ik de hormonen die schommelde.. Bij onze eerste dochter was ik 22 jaar, inmiddels ben ik bijna 28 jaar... Wel jong moeder geworden toen dus... Ook erg bewust, ik ben van mening dat je je kindje dan zoveel (meer?)kan bieden, al moet zelf ook nog erg veel levenservaring opdoen... Groetjes en suc6 allemaal Catheleine
Het is wat om zwanger te worden, bij elk dingetje denk ik zal het ermee te maken hebben, of maak ik mezelf gek.. Ik weet dat ik geduld moet hebben, ben de laatste ongesteldheids ronde pas gestopt met de pil. Als ik in 1x netjes regelmatig ongesteld zou worden, wordt ik het volgende week rond moederdag. Afgelopen week voelde in inneens de krampen alsof ik ongesteld moest worden, paar druppeltjes helder bloed en wat bruin afscheiding, maar verder niks. Wel constant moeten plassen. Dan zit je, jezelf al gek te maken van zou het. Of ben ik gewoon aan het ontpillen etc. Pff je ben er toch constant mee bezig, terwijl ik dan op mezelf inpraat, van heb geduld. Maargoed we zien het wel Zijn er al meiden die bijna mogen testen? Groetjes Priscilla
zijn we stilgevallen hier catheleine je bent precies pril zwanger proficiat ! Ikzelf hier zit op de dag van innesteling,alleen niets te bespeuren dus hopen dat hij wat later is...ik heb men ei duidelijk gevoeld en vruchtbaar slijm ook dus heb toen ervoor nog twee keer geklust dus ormaal als alles goed zou zijn gegaan...maar ik heb niks noppes symptomen dus hoop dat ik gewoon geen symptomenvoeler ben en voor de rest hier? xxx
anais;; ik vraag me toch telkens af wat je voelt bij je eisprong?? ik doe steeds zo een moeite om het te voelen maar neeee of ik let er niet op haha duim voor je meid en hopen dat je inderdaad geen symptoomvoeler bent haha