Oeehh dat is wel lang .. maar gelukkig je heb een schat van een dochter .. en ik hoop dat de tweede sneller komt als bij je eerste kleine ... ik duim voor je meid Komt allemaal zekerr goed Hoeveelste ronde ben je nu ?
@ Slagroomtoetje ; Een forum voor jonge moeders, oudere moeders, met kinderwensje van alles en nog wat ! .. en ja wil er proberen wat leuks van te maken ken ook veel meiden om me heen die zwanger zijn en/of kindjes hebben die komen er ook op hoe meer hoe beter haha en die vonden het wel een leuk plannetje @ perfection ; ja ook hier ben ik te vinden hahahahahah
Zal ik doen! Denk dat ik woensdagochtend ga testen als ik nog niet ongi ben... Ik had verwacht dat het minder spannend zou zijn met een 2e, wat had ik het mis! Je hebt minder tijd om erbij stil te staan maar als je dan een minuutje hebt...
Hahaha ja zeker .. ik denk ook al is het je 3e maak niet uit hoeveelste dat et altijd wel spannend zou blijven denk ik haha
Hey lucia Niets meer gehoord ben zeker wel nieuwsgierig ... hoe het is verlopen hoop nog wat te horen van je Groetjes xxx
hallo, ik vind het leuk om heir mee telezen.. ik ben ook jong mama sinds 5 januari van een engeltje.. krijg door jullie verhalen en die spaningen helemaal weer zin om zwanger te worden.. nou veel succes allemaal en ik lees lekke rmet jullie mee als dat goed is... groetjes
Hhahah ik wil wel. maar vriendlief wil nog even w88.. dus in die tussentijd leef ik gewoon met jullie mee.. en duim ik mee! haha
haha een extra duim kunnen we wel gebruiken nou wie weet over een paar maandjes dat je dan ook weer in de spanningen, en het wachtbankje komt had je veel symptomen voor je wist dat he zwanger was?
Nee had nergens last van.. maar als k nu terug denk was k wel heel erg moe.. maar was in mexico op vakantie ben daar zwangergeworden.. (was echt een verassing ) sliep daar iedere dag vroeg.. maar d8 komt door het weer zo warm daar.. en mijn vriend had daar ook last van.. verder nergens last van.. vond het ook niet nodig om te testen.. maar mijn vriend drong aan en toen was die dus positief.. was toen al ruim 6 weken zwanger.. maar verder dus geen symptomen of ergens last van.. alleen moe..
Hey Meidennnn alles goed? @ Pampapilio; Ik kan vandaag testen idd maar ik wacht nog even tot overmorgen ik vindt het altijd zo zonde als ik gelijk test en dat ik dan de volgende dag gewoon onge word vindt ik dan hoor haha en als het zo is in die 2 dagen kunnen er meer HCG komen zodat ik dan misschien gelijk een vette positieve test heb haha maar ja zo zie ik het.. Ik heb nmog steeds niks gezien en nog steeds geen menstruatiepijn ! wel PIJN AAN ME TEPELS maar dat had ik vorige maand ook toen ik onge werd maar ik heb altijd 1 of dagen van te voren menstruatiepijn altijd .. en nu heb ik het nog niet en voel ook helemaal niks of het komt ofzoo ! dus ja is wel even spannend @Sheilatrmeer;
Hoi, mijn mannetje zou nu eigelijk 2 maandjes zijn is geboren met 28 weken maar helaas overleden.. verstopping in de placenta.. ik zelf ben 22.. Liefsssss
geweldig meid in mexico zwanger geworden hoe leuk is dat hihi okee dat was dus echt een dikke verassing..! vind het altijd wel grappig om te lezen dat sommige echt niks voelen en andere die voelen van alles haha!
Hey meid, Ja ik had het stukje gelijk weggehaald ik schrok ik wist niet dat hij overleden is. Meid sterkte ermee xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Je zal wel echt gevochten hebben voor je mannetje maar hij altijd bij jou ! Ik vindt je toch wel een sterke meid hoor zekerste wetennnnnn !