@ miracle Geeft niks hoor! ben toch wel trots op mijn mannetje en praat er graag over! Hij is altijd bij me..vind k een fijn gevoel.. Hoe is het met jou.. al getest of nog even w88?
ik ben het helemaal met miracle eens. ontzettende sterke meid hij is vast erg trots op zijn mama en papa sterkte meid.
Hey hey meid ! Okee als je er over wil praten ik ben altijd beschikbaar ... Uhmm nog niet getest ik wacht daar nog even mee tot overmorgen in de tussen tijd kan ik altijd nog ongesteld worden vindt het dan zo zonde om een test te kopen hihi ..... En ik ben nog niet zooo zenuwachtig of nieuwsgierig anders had ik het zeker wel gedaan maar ik kan nog wachten dus dan maak ik daar gebruik van en ja hopen dat het raak is !
Ahh Thnx! lief van jullie.. jaa groot gelijk als je nog even kan w88 tenminste.. kan me voorstellen dat dat heeel moeilijk is.. spannend allemaal.. k leef altijd helemaal mee hou ons maar op de hoogte hier..
Hey hey ... Ik hou jullie eker op de hoogte... ja ik ben ook zeker trots op mezelf dat ik die geduld heb vorige maanden had ik dat niet en was ik 4 dagen voor me ongi al testen aan het kopen en doen ... en ik wil dat gewoon niet meer zoo hebben het maakt me gek en verdiretig als het uiteindelijk toch niet zoblijkt te zijnn hahaha
Ja, Als ik iets graag wil wil ik het nu haha ik ben ook niet zo'n ster in afw88 goed van je! we duimen mee! en w88 gewoon even af
heej! gezellig hier ook ik wil jong moeder, ag ja wat is jong? ben 20 jr en sinds begin januari gestopt met de pil allemaal super spannend. Ik kan het nu nog niet echt de 1e ronde noemen ben aan het ontpillen en wacht nu al 25 dgn op mn duiveltjes.. en dan gaan we er helemaal voor hihi liefs,
Hey honey welkomm Ja is toch lekker jong ik word over 3 maanden 20 ... ik kan het nu eindelijk na 7 maanden me eerste ronde noemen ben super blij mag ook wel na 8 maanden ontpillen hahah Maar bedankt dat jullie met me mee duimennn !... ja op een gegeven moment ga je jezelf denk ik wel aanleren om geduld te hebben want ja zo een gevoel teleurstelling wil je neem ik aan niet elke maand hebben als het blijkt dat je niet zwanger ben MAAR KOMT ALLEMAAL GOED MET ONS ALLEMAAL
Hey Sheila, Ik heb je site gezien van je zoontje jaimy een hele mooie site ! Ik heb een berichtje voor je achtergelaten als je het niet erg vindt xxx
heej zou 8 febr. ongi moeten worden, maar nee hoor! dinsdag dokter gebelt ben aan het ontpillen wat volgens hun 'normaal' is als je na 3 jr stopt met de pil en dat ik maar over 3 wkn even terug moest bellen, dus nogmaar even wachten. maar het lijkt een eeuwigheid te duren!
Ja ik kan je echt begrijpen ik heb 7 maanden moeten wachten op mijn ongi ! toen kreeg ik uiteindelijk m aar een kuur provera en toen ben ik januari en gebruari gewoon weer goed gaan menstrueren en toen ben ik feb gewoon echt begonnen aan me eerste rondeee !