Ja ik ben ook nog niet aan de pil.. 5 jan. bevallen en ben nu 1 keer ongesteld geworden gynacoloog zei dat ik het eerst ff goed op gang moet komen.. dus met condooms
Idd .. goed idee hihi en dan wanneer jullie ervoor gaan dan is het misschien wel super snel raak en dan komt het zeker helemaal goed !
Héé lady's , Hier nog iemand, die graag jong mamma wilt worden. Het lijkt mij heerlijk. Ik/wij kunnen dan ook niet wachten! Ikzelf ben 21, mijn vriend is 23. Ik had ook gelijk een vraag. Misschien dat iemand van jullie een antwoord weet. Ik heb al twee dagen vlagen een ongi-gevoel. Zou dat me ei kunnen zijn? Dat hij te laat is, of een innesteling? Ik krijg het dan ook helemaal warm, en zweet dan ineens ook wat. Terwijl ik normaal altijd een kou-kleun ben, en amper zweet. Gisteren had ik wat zachte doffe steken, vandaag geen steken. In de avond heb ik sinds paar dagen ook gloeiwangen, of is dat van de slaap? haha! Kan ook! hihi. In de vorige maanden dat ik een eisprong had, het ik overigs felle harde steken. Mmm, ik weet het niet! Jullie? Liefs! Ennnn .. meiden ; Hoop dat het bij jullie vlug raak zal zijn! Succes allemaal.
Hmm misschien wel maar durf het niet te zeggen.. gloeiwangen heb k al meer over gelezen hier.. maar sorry ik weet t niet.. succes!
Goedenavond meiden welkomm Uhmmm manon zoals je het beschrijft zou ik bijna zeggen dat het je eitje is maar ik durf het definief niet te noemenn ! Gewoon klussen als je denkt dat het je eitje i klussen kan nooit geen wkaad toch Ook bij jou hoop ik dat het snel raak is @Gimena welkomm en ik hoop ook dat het bij jullie snel raak is
Thanks meiden, voor het antwoorden. Ik heb zelf dus ook geen idee. De afgelopen dagen veel geklust! Ik klus zoiezo om de dag, laatste 4dagen elke dag gedaan. Ik durf amper een dag over te slaan, omdat ik bang ben een kans te missen! haha! Weltrusten meiden. Liefs!
@Sheila; ja is idd heel gezellig het was al wel een paar weken sril hier hoor maar ik reageerde vandaag op een berichtje ... en toen ja kwamen jullie allemaal weer gezellie gezellie Ik hoop dat het nu welzo blijft dat we dan met ze alle genieten van elkaars zwangerschap erover vertellen etc
goedemorgen allemaal zo gister mn verhaaltje verteld over mn 26 dgn overtijd en dat ik nog 3 weken moest wachten voordat de dokter iets deed.. nou vanochtend eindelijk de wat een opluchting voor my zeg ben helemaal gelukkig want als het goed is is ontpillen nou toch voor bij? tot vanavond nu vlug naar mn werk hihi! liefs, xxx
Hoi meiden, Ben hier al even op het forum maar zag nu pas dit onderwerp! Ben nu 21 (over 3 maandjes 22) en nu 5 weken zwanger van ons 1e kindje! In ronde 3 was het raak! Kan het nog niet geloven zo snel! 2 maart heb ik positief getest toen was ik 5 dagen overtijd en ik voelde t gewoon dat het raak was (ik had die ochtend ook over gegeven van de lucht van warm worstenbrood terwijl ik daar dol op ben).. dus snel getest en ja binnen 10sec een roze 2e streepje! En de volgende dag met ochtendurine op een clear blue test: een super dikke +! Allemaal heel veel succes met zwanger worden! Groetjes Mo
hej dames ik ben 23. we zitten nu in ronde12. ik wil ook jong mama worden.mijn man word over 3weken 28
Hoi hoi, Ik ben sandra,moeder van naomi. Ben 22 jaar oud en we zijn nu al 10 maanden bezig voor een 2de.
hoi meiden! Wou even zeggen dat ik het heel leuk vind dat er veel jonge moeders zijn tegenwoordig! Ik kan jullie uit ervaring vertellen: het is geweldig! echt superleuk om mama te zijn! Veel succes allemaal met klussen, wachten, klussen, wachten en uiteindelijk met zwanger zijn en bevallen! geniet lekker van alles want voor je het weet is het voorbij! xxx Leonie