Heb je ook zo lang moeten wachten. Tja 9 maanden is wel niet lang, sommige zijn al veel langer bezig. Maar voor ons voelt het zo, en dan lijkt het net of iederen rondom WEL zwanger wordt en jezelf niet....
nee niet eens zo lang als jij, maar het voelt inderdaad als een eeuwigheid. Maar als je straks zwanger bent ben je het vergeten hoor
de meesten worden zwanger als ze er niet meer zo mee bezig zijn of zegmaar een soort van de hoop hebben opgegeven. Klinkt raar, maar is echt zo!
nou veel succes meiden.. ik zelf ben zwanger geworden door de pil heen.. was ook heel onverwacht.. nou succes liefs
Wij worden waarschijnlijk ook jonge ouders,, ik ben 19 en mijn vriend 25,, sinds vorige maand zijn we serieus aan het klussen en hopen dat het snel raak is ,, onze ouders reageerde gelukkig heel goed,, maar dat komt dan ook denk ik omdat we een mooi koophuisje hebben,, allebei een baan,, dus alles op een rijtje,, en zelfs toen ik mijn baas een hint gaf (omdat ik nog niet zo heel lang voor hem werk) was hij enthousiast,, wat wil je nog meer kom maar snel klein wondertje
Ik ben 23 en wij hebben dit jaar ook besloten om te stoppen met de pil. We wonen samen; mooi koop huisje alle2 vaste baan. We zijn er helemaal aan toe; zitten nu in ronde 2.. veel succes iedereen hihi..
Wat een leuk topic! Ik kom me dan ook maar even melden! Ik heb vanaf mijn 15e al een sterke kinderwens maarja dat was wel erg jong. Op mijn 18e de pil aan de kant gegooit en inmiddels ben ik alweer bijna 22.... Wel een tussenstop gehad van een maandje of 6.. Jammer genoeg zijn wij er pas geleden achter gekomen dat ik PCO heb. Was even een hele klap maar gelukkig blijf ik positief denken. Er is genoeg mogelijk tegenwoordig! Ik moet deze cyclus nog even afwachten van de gyn en als er deze keer weer geen eisprong is hoogstwaarschijnlijk beginnen met clomid. Mijn schoonouders weten het al vanaf het begin af aan en zijn erg enthousiast! Mijn eigen ouders weten het pas sinds kort en zijn niet heel erg enthousiast, maar vinden het wel onze eigen keus en ik weet zeker dat als het zover is dat ze er heel erg blij mee zijn! Ook wij hebben alles netjes voor elkaar, ik wordt bijna 22 en mijn vriend 26. We hebben een eigen koopwoning en een eigen bedrijf. En een hoop centjes over in de maand dus dat zit ook helemaal goed. We zijn er helemaal klaar voor en na zolang wachten hopen we heel hard dat het nu toch een keer zo mag zijn!
Heeeyy damesss ! Welkom allemaaaaaaaal Nouu meidenn .. nog steeds geen ongi en OOK nog eens een NEGATEST ik wacht nog een weekje kijken f het dan komt en anders weet ik het zelf ook niet dan ben ik misschien onregelmatig moet het dus even afwachtennnn
Hey Hey, Mijn vriend en ik wouden ook allebei op jonge leeftijd kinderen. Ik ben in oktober gestopt met de pil en 2 maanden later was het al raak! Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. -xxx- Stacey
hee meiden, word lekker druk zo! Leuk! Nou ik voel me sinds een paar dagen helemaal niet lekker. Ik ben misselijk en duizelig.. Lang geleden dat ik misselijk was. Dat ben ik echt bijna nooit! Toch gooi ik het maar op een griepje... Het is nog te vroeg voor symptomen. 3 dagen terug pas me ei gehad denk ik.
hee dat is een snelle reactie! Ja tuurlijk hoop ik het ook. Maar dat kan toch niet zo snel na een ei? Begint meestal na innesteling pas toch? Nou ja we zien het wel. Spannend.....
Hey Hey Ja idd.. Je kan het pas te weten komen op de dag dat je ongi moet worden misschien dan nog niet eens als je niet genoeg HCG heb ! maar ja komt weinig voor denk ik ... als je dan zwanger ben moet er dan wel gewoon een licht streepje zijn DENK ik !
Hej meiden, Tess ik zou wachten met testen tot je NOD, ik weet het het is moeilijk.. Maar ook ik voelde de 1e 2 rondes van alles en was de eerste ronde 5 dagen overtijd en bij de 2e ronde was ik 14 dagen overtijd maar met negatieve testen... Zelfs bij de 2e x naar de dokter gegaan (was erg regelmatig) en hij zei ook afwachten. Nu ronde 3 was ik ook weer 5 dagen overtijd maar nu wist ik het gewoon haha ik merkte t aan mezelf, maar op mijn NOD zelf niet hoor! pas daarna werd ik misselijk. Het zou natuurlijk kunnen! Ik bedoel we sluiten niets uit natuurlijk maar ik zou niet allemaal van te voren gaan testen want de kans dat t dan al positief is... erg klein. Ik heb het zelf ook gedaan de 1e 2 rondes 'omdat ik zoveel dacht te voelen' maar erg negatief de testen.. heeft me een hoop geld en teleurstelling gekost! Ik wens iedereen heel veel plezier met klussen! En heel veel geduld tijdens de wachtdagen toegewenst! Ik hoop dat het voor iedereen snel raak mag zijn! Ik vind het in ieder geval superleuk dat er zoveel 'jonge' meiden net als ik mama willen worden! Groetjes Mo
TessMe, spannend! Het is inderdaad eigenlijk te vroeg om wat te voelen maar op de een of andere manier hoor je wel eens vaker dat vrouwen het wisten vanaf de eisprong! Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, want dan voel je gewoon van alles. Ik kan mezelf heel goed misselijk denken terwijl ik normaal ook nooit misselijk ben! Je kunt niets anders doen dan afwachten tot je NOD en probeer jezelf tot die tijd niet gek te maken, is héél moeilijk i know. Succes!