Ook Besloten Jong Moeder Te Worden !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miracle89, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey hey wat een leuk topic ik ben 24 en ik heb al 2 kinderen van mijn voorige vriend niet gepland gewoon verkeerde anticonceptie bij verkeerd lichaam ik was toen 19 maar desondanks is dat goed gekomen niet met de vader en mijn maar wel met de kinderen heb nu een nieuwe fijne vriend en daarmee wil ik graag een gepland kindje hoe stom het ook klinkt krijgen zo dat ik er echt bewust van kan genieten en we het samen kunnen doen :) en ik er niet alleen voor sta dus jong en dalijk al de 3e baby in mijn buik hoop ik ......! en geniet er elke dag van heerlijk jong moeder zijn heeft zo veel voordelen in plek van alle nadelen die de meeste noemen in de omgeving

groetjes esther

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi hoi

kom nog eens een berichtje bijzetten.

Ik moet volgende week donderdag men regels krijgen maar begin al wat symptomen te krijgen...nou ja kan ook niks zijn.

Heeeeel veel moe,steken in rug en heup en lies.
    Beetje ogniekrampen,ik val niet meer af(heb maagring)maar ben juist klein beetje bijgekomen(kan zijn van men regels die komen?)
    hoofdpijn,warm,...niet zoveel eigenlijk maar over dat moe zijn verschiet ik fel want ik ben anders iemand die laat opblijft heel laat en nu kan ik middernacht niet meer halen zelfs.En heel humeurig!heb de hele week zitten wenen voor het minste! :)

xxx

ps kan pas volgende week donderdag teste

3. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey hey

Welkom nieuwe meidenn !

Nou ik duim voor iedereen die binnenkort kan testen :D ... voor mij is het toch nog even wachten ben over tijd maar eb gister middag een nega test gehad en kan zijn dat ik misschein onregelmatig ben .. ! maar ja ik wacht nog een weekje af en dan ja als het er niet is weer even testenn !

4. Claudiaaa

Claudiaaa Lid

6 mrt 2009
    10
    0
    1
    Leerkracht
    Wat een leuk topic zeg! :D
    Ik ben 20 jaar en mijn vriend 22 (met 2 weekjes 23) en we zijn er helemaal klaar voor om een kleintje op de wereld te zetten. We zijn nu pas voor onze derde ronde bezig, maar ik hoop dat het snel raak is! :)
    Leeftijd speelt geen rol vind ik. Sommige mensen van 30 zijn nog zo jong in hun doen en laten dat het voor hen geen goed idee is, terwijl sommige mensen van 18 al erg volwassen zijn. Het is net wanneer jij denkt dat de tijd er rijp voor is vind ik. En dat is bij ons op mijn 20e, bij m'n zus op haar 25 en mijn wijlen moeder kreeg haar eerste pas op haar 35 en mij op haar 39e, dus het is allemaal mogelijk. Mijn schoonmoeder was 19 toen ze mijn vriend werd geboren dus zij staat er in ieder geval helemaal achter.

5. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi gelukkig ben ik niet de enige mensen zegen altijd oh wat ben je jong

NOU EN BEMOEI JE ER NIET MEEEE

maarja ik ben gelukkig zwanger en ik kan lekker lang met de kleine spelen zonder dat ik snel uitgeput ben ha ha ha

top meiden dit topic !

6. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Nou meiden allemaal heel veel succes voor diegene die aankomende week mogen testen!
    Wel laten weten hier he!?
    :D

Groetjes mo

7. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    Successs.. allemaal.. :D we lezen het hier wel hoe het er allemaal voor staat.. liefss

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou meiden ik voeg me ook even bij jullie. Ik ben 21 en mijn vriend is 20 en sinds januari gestopt met de nuvaring en we zitten nu in ronde 2... vrijdag de 13e heb ik mijn NOD... Ik ben alleen veel te ongeduldig en heb al testen gekocht 2 voor 5 euro. Ik heb afgesproken met me vriend en mezelf dat ik deze ronde 2 dagen voor me NOD mag testen... Ik heb namelijk nog nooit getest en ben wel eens benieuwd... En als het nega is dan wacht ik even tot ik paar dagen over tijd ben...!
    Nou ik laat wel even horen hoe en wat. Gezellig zo'n topic van jonge moeders/ouders.
    Mijn moeder weet het sinds een week en die was echt heel erg blij en mijn vader die vertellen we het vanavond... Mijn schoonouders weten van niks, maar daar hebben we eigelijk nauwelijks contact mee omdat zij mij liever vandaag dan morgen nog zien vertrekken... Erg naar allemaal maar we hebben het al een plekje kunnen geven... Gelukkig kan mijn vriend het heel goed met mijn ouders vinden en daar zijn ei kwijt als het moet.
    Liefs Sunny

9. BabbyMamma

23 feb 2009
    35
    0
    0
    Echt wat toevallig! Ten eerste ik ben 09 mei jarig!
    Ten tweede mijn laatste menstruatie was ook op 4 feb en ben ook 4 dagen overtijd. Wat grappig joh! Hahahah

10. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey

Weer nieuwe meiden bij heel gezellig hoorrr.. :D

Ik ben nu zo te zien 5 dagen over tijd en ik heb nog steeds niks en een negatieve test is nog steeds afwachtenn !
    maar heb geen symptonen maar ja .. misschien ben ik ook onregelmatig kan ook ... moet even wachten tot einde van de maand !

Alle dames die bezig zijn net beginnen veel succes en ik hoop dat het snel raak is ik duim voor jullie :D

11. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @babbymamma; Is zeker toevallig :D ... maar heb je al getest dan ? vast wel :p was het ok negatief?
    Zo ja.

Dan wachten we samen af hahaha :D

12. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    Ahh ik ben ongesteld geworden.. we waren niet bezig ofzo.. maar toch hoopte ik er stiekem op.. mja..
    hoe is het bij julliee?

liefs

13. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey

Oohh wat jammer dat je dan toch ongi ben geworden.. Maar jullie gaan helemaal niet voor een kleine dan ?

Njaa hier gata het ja wel goedd.. alleen nog geen ongi wat ik heel vervelend vind !

14. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    Nee niet echt.. vriend wil even w88.. maar als het komt is het wel welkom hoor..

15. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey

Oja dat zei je was het even vergetenn :D Ja dat geloof ik zeker dat het meer dan welkom is :D

Maar komt wel goed meiddd :D Zodra jullie beginnen dan duim ik zekerrrr vooor je :D... En hopelijk mag ik dan hcg naar je gooien :D

Maar ja ik heb ook nog niks geen ongi negatieve test dus ja ik denk dat het dan onrgelmatig is maar ja toch even weer afwachten :D

16. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    Ahhh had je getest? k blijf duimen..

hahaha zal k je ook wat hormonen na je hoofd slingeren hahah

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    heej meiden! hoe ishet hier? iemand nog posii getest?:D ik had nog een vraagje:D ikben eindelijk ongi:D wil dat nu ook zeggen dat ik óntpilt' ben?

liefs,

18. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    euhmm volgens mij ben je pas ontpilt als alles weer een beetje regelmatig is.. maar dat weet ik niet heel zeker..

19. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi

en wat als je nooit echt regelmatig bent?
    Vroeger voor de pil kreeg ik heel onregelmatig men menstruatie en met de pil kwam die niet op de dag van stoppen pil maar paar dagen later(nooit vaste dag) en nu nog steeds onregelmatig.
    Ik heb gehoord dat vrouwen die altijd onregelmatig zijn minder vruchtbaar zouden zijn...niet allemaal natuurlijk maar ik ben toch al een dik jaar bezig...

Nu moet ik mij ook eens gaan laten nakijken want ik denk ook dat er iets met me scheelt...verzakte baarmoeder denk ik is weinig om uitekiezen van wat ik heb ofwel verzakte baamoeder,gekantelde baarmoeder of cyste(ergste zou kanker of zoiets zijn maar dat zal wel heeeel vergezocht zijn) en er is wel degelijk iets wat verkeerd is..als je daar voelt voel je een bol zitten ..en het is geen cyste ofzo maar de baarmoeder heb op internet gekeken hoe je het kan herkennen heb het ook altijd gehad maar dacht dat het normaal was alleen is ze nog meer gaan zakken (halve vinger verder) en nu krijg ik meer symptomen en had het eens gevraagd op internet aan een dokter en blijkbaar...

ik heb ook alle symptomen wat je kan hebben dus...nu hoop ik alleen dat ik nog normaal kinderen kan krijgen.Had gelezn dat zwangerschap het erger maakt en de enige goede oplossing is het weghalen van baarmoeder.Nou ja ben een beetje teveel aant babbelen zulen wel zien wat ze zeggen

groetjes

20. BabbyMamma

23 feb 2009
    35
    0
    0
    Nee nee, ik ga maandag testen! Best wel beangstigend..

Deel Deze Pagina