Oohhh .. zoo dan heb je dat wel lang kunnen volhouden dan door niet te testen haa maar ik duim voor je ik hoop dat het positief is zal toch wel Ik moet ook nog maar even wachten of het deze maand op komt dagen ! ik hoop het niet en da tik gewoon zwanger ben maar ja is toch even afwachten !
Mijn vriend en ik zijn nog niet echt bezig voor een kindje. We doen het zeg maar op dit moment met terugtrekken en als ik zwanger zou worden is het welkom! Ik ben eind september 2008 gestopt met de pil en ik ben nu benieuwd wanneer ik eindelijk een regelmatige cyclus ga hebben. Ik zit vandaag alweer op dag 43. Ik ben trouwens 20 en mijn vriend word in juni 23. Meid.. Het is normaal dat je baarmoedermond lager of hoger gaat liggen in je cyclus.
Hoi Ja weet het maar kom net terug van de dokter en blijkbaar had ik dus gelijk...had het liever niet gehad maar ja. groetjes xxx
Wat vervelend Anais.... Ik ben ook wel benieuwd wat de dokter precies zei... Zoiets is altijd rot nieuws.. En als je het net hoort is het echt een klap.. Maar gelukkig is er tegenwoordig wel veel mogelijk. Ik weet dus niet wat er precies mis is... Zijn er nog meiden die een dezer dagen de NOD hebben? Ben erg benieuwd. Balen voor de meiden die ongesteld geworden zijn. Ik moet nog even maar heb nog geen eisprong gehad, dus het zal wel weer niet deze maand. Gelukkig mag ik deze maand op CD 35 meteen de gyn bellen en dan hopelijk de volgende cyclus met clomid...
Hoi de dokter zei dat men blaas en baarmoeder verzakt zijn omdat men bekkenbodemspieren verslapt zijn wat komt door mijn overgewicht(heb nu wel een maagring en ben vermagerd) volgens hem. Moet nu medicatie nemen en naar zo een fisiotherapeut gaan of zoiets. Volgens hem kan ik nog normaal kinderen krijgen maar zwanger zijn enzo is wel belastend. de kwaaltjes die ik heb zijn nu ook niet zo erg om een operatie te gaan laten doen,dat doe ik miss later als ik men kinderwens heb gehad ofzo. maar ja al bij al is het minder erg dan ik dacht want ik dacht dat ik miss geen kinderen kon gaan krijgen hierdoor. groetjes
@ Anais; Jeetje meid, heftig zeg! Sterkte! Nou girls, ik weet het even niet hoor. Poeepoee, wat zal ik blij wezen als ik mag testen. Aanstaande week zou ik mogen testen. Ik wacht even af hoe ik me tegen die tijd voel. Ik weet namelijk me cyclus niet 100% zeker, is het nu 29, of toch 34. Dit heb ik gekregen na me ei; ( althans als het me ei is geweest, ) Ik heb de hele dag door, al steken in me onderbuik, en een ongi-gevoel, maar licht hoor. ( Vorige week had ik een paar dagen, echt vlagen van een ongi-gevoel, is nu in wat minder mate ) Verder soms ineens harde steken in me borsten, me tepels zijn gevoelig ( wel minder als vorige week. ) Vanavond kwam al een paar keer ineens me eten omhoog, heb het nooit, toeval ofniet? Ook heb ik steeds maar zin in wat lekkers, ik moet dan gewoon wat eten! ( ben geen snoepkont van mezelf. ) En nu, ik ben moe, .. echt hondsmoe! Maar van wat? Vandaag was me vrije dag, heb alleen een vergadering gehad vanavond. Ik heb ook hoofdpijn, .. ga maar slapen! Doeg meissies! Succes met zwanger worden. Liefs, Manon
@ anais.. zeker heftig.. veel sterkte.. hoop wel dat je snel een kindje krijgt.. @ manon; nou wie weet.. de enige manier dat het bevestigd is testen.. succes met w88 zal duimen voor je liefss
Goedenavond meiden ! Kom weer even tussen door antwoorden .. nou bij mij is nog geen ongi te zien hoor... ik ga denm ik volgende week testen ... probeer het steeds beetje uit te stellen zo ver ik het kan hahah Het liefst wacht ik tot einde van de maand ik robeer dat vol te houdenn dan ben ik echt cool hahaha Maar @ Anais; Meid heel vervelend dat je natuurlijk zulk nieuws krijgt maar we geven niet op je kan gelukkig nog normaal kinderen krijgen met misschien wat nadeeltjes kwa je gezzondheid maar dat komt helemaaal goed Sterkte ermee ! hier kan je er altijd over praten ... @ manonn; nou meid is spannend dan ik duim echt voor je ik hoop echt dat het zo is Als ik zeker zou weten dat ik wel zwanger was had ik HCG kunnen gooien hahahahah maar ja heb nog geen zekerheid ! Ik denk zelf dat ik onregelmatig ben als ik deze maand nog wel word hihihi !
Goedemorgen dames ! Nou vanaf vanochtend heb ik super erge menstruatie pijn .. .ik heb ook echt het gevoel dat ik onge word ! ... Dus ik denk wel dat het morgen of misschien wel vandaag komt opdagen ! ALSNOG ! ... Als het komt opdagen is natuurlijk wel jammermaar ben niet echt teleurgesteld of down .. ben juist opgelicht dat als hetkomt dat ik toch gewoon ongi word ! .. en dan ja weer klussen hopen dat me pendel wel gelijk heeft want ja mei komt dichterbij haha In mei leggen alle vogeltjes een ei haha
Hoi dames, weer even een berichtje van mij want lees gezellig mee. @ anais: wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte. Maar gelukkig kan je toch wel kinderen krijgen, das wel een geruststelling, of niet soms? @ manon: hopelijk is het raak bij je. Wanneer ga je testen? Ben erg benieuwd. @ miracle: wat knap dat je zo lang kan uitstellen om te testen. Ik lijkt haast wel testverslaafd! Hahaha, maar kan me nu redelijk goed beheersen Ik ben sinds begin januari gestopt met de pil en ik heb echt grote vraagtekens bij m'n cyclus. Ik heb begin februari twee streepjes donkerbruin bloed gehad (haast niet noemenswaardig zo weinig), maar weet niet of ik dit mn regels kan noemen, want ik was eerder altijd vrij heftig ongesteld. En afgelopen weekend had ik ineens heel raar bruinrozig slijm ofzo. Sindsdien ben ik misselijk (gelukkig hoef ik nog niet over te geven ofzo, maar prettig is dus anders) en ontzettend moe. En onwijs vaak plassen en normaal ga ik maar 5 keer per dag (bij het opstaan, eind van de ochtend, halverwege de middag, begin avond, eind avond en). Dus ik hoop heel stiekem dat ik van het weekend dus een innestelingsbloeding heb gehad. Wie weet hoe lang na de innesteling je theoretisch gezien positief zou kunnen testen? De ene site zegt 3 dagen en de andere 10 dagen dus heb geen idee wanneer het handig is er een testje tegen aan te gooien. Nu ik mijn verhaal teruglees klink ik wel heel wanhopig ofzo hahaha, nouja ik bedoel het niet wanhopig ofzo hoor! Groetjes van Claudia
Anais vervelend nieuws dat je kwaaltjes erger zullen worden als je zwanger raakt maar gelukkig heb je geen problemen met zwanger worden! Dat is een hele geruststelling denk ik! Die kwaaltjes zullen vervelend zijn maar je grote wens niet waar kunnen maken is helemaal klote.. Ik zie een heleboel meiden die al zouden kunnen testen? Waarom testen jullie niet gewoon? Nu loop je jezelf alleen maar gek te maken. Ik heb weinig hoop deze ronde ben er echt zeker van dat er geen eisprong plaats gevonden heeft. Erg jammer maar was te verwachten... Nu nog even afwachten tot cd 35 en dan maar weer een echo om te kijken hoe alles er van binnen uit ziet, maar zal geen positief nieuws zijn.
Leuk om te lezen dat er nog meer jonge moeders zijn.. Vind het gezellig om al jullie ervaringen te lezen! Zou niet weten hoever ik zit in mijn cyclus haha, hou het helemaal niet bij.. Ik kijk af en toe zo op mijn banner op deze site, en verder zie ik het wel! Wil super graag een kindje, maar probeer me er niet zo mee bezig te houden.. Als het jou tijd er voor is komt het toch wel hihi ! Veel succes ieder1
Heeeeeyy dames ben ik weer.. ! Ik ga op naar de 2e ronde ik ben ongesteld gewordennn ! aan de ene kant best jammer maar ben ook wel blij beter dan dat me menstruatie helemaal weg zou blijven en niet zwanger ! maar dus ik ga op naar de volgende ronde even een nieuwe banner ook eronder zetten Maar is wel goed voor me eerste cyclus 6 dagen later ! ... KUURTJE heeft toch goed zn werk gedaan ..
Ach jammer zeg,maar aan de andere kant het is weer een nieuw begin,beter zo dan twee weken wachten eer ze komen...zo heb ik al eens 2 Maanden mogen wachten :s hehe xxx
Fijn en niet fijn he Miracle. Ik had de laatste keer een cyclus van 141 dagen, dan ben je wel blij als je ongesteld wordt. Op naar ronde 2 dan maar he Miracle! Ik zal voor jullie duimen!
@ Anais; Ja je heb gelijk ... ik ben ook nu zo onzeker omdat je is nu me 2e menstruatie dat uit mezelf komt ! Januari kwam door die kuur dat ik menstrueerde en februari en vandaag dus uit mezelf ! ..Dus de kuur heeft toch gehlpen me menstruatie weer op te wekken ! ... Ik denk dan nog steeds van oojee daljijk ben ik nog aan het ontpillen bla bla.. maar ja nu heb ik dus zekerheid dat die kuur gewoon geholpen heeft en ik kan verwachtenweer gewoon ongesteld word @Duchess; Meid dat je zo lang heb meoten wachten is idd niet leukk ! ik ben sinds januari weer ongesteld.. daarvoor heb ik 8 maanden op me menstruatie gewacht ! Dooor 1x de prikpil ! .. Voor de prikpil was me menstruatie altijdd 28 dagen geen problemo ! Daarom de prikpil is nu voor mij een echte afrader !
Jeetje 8 maanden! Ja het is allemaal echt rotzooi... Weet ook niet zo goed wat ik zal doen mochten we het geluk hebben zwanger te worden, dan moet je na die zwangerschap toch weer wat he... Maar de pil of prikpil, allemaal rotzooi in je lijf, liever niet! Maarja dat zien we tegen die tijd wel weer! Eerst maar afwachten of we het geluk mogen hebben... En waarschijnlijk wordt ik toch niet zwanger zonder medicijnen dus denk dat ik dan niet eens meer anticonceptie nodig heb. (al weet je natuurlijk nooit wat er van binnen gebeurt..) Miracle ik hoop voor je dat je nu weer een regelmatige cyclus hebt. Zitten er hier toevallig nog meer meiden die al langer bezig zijn of meiden met PCO?
@ Duchess; Het is zeker langg en je word ook gek in die maandenn ! .. maar ja ben er gelukkig vaak goed mee om gegaan ! En het is zeker rotzooii liever na de zwangerschap wil ik niks gebruiken maar ja het zal wel moeten heah ! .. en ja idd het is wat je zegt dat zie ik dan wel Eeerst maar zwanger raken Ik duim voor je dat het zo snel mogelijk raak mag zijn !