Nieuwsgierig.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jeal, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Het zal veel van jullie denk ik bekend voorkomen...... maar ik ben zo nieuwsgierig :confused: Had afgelopen week besloten om een ovutest te halen, omdat ik een erg onregelmatig ongi wordt, de laatst keer is 50 dagen geleden. Dus maandag zo'n test gedaan, negatief. Woensdag weer gedaan: positief!!!!

Ik weet wel dat ik het beste kan wachten totdat ik niet ongi wordt, maar kan mijn nieuwsgierigheid nauwelijkw bedwingen. Maar ben ook wel bang dat als ik nu een test doe, die sowieso negatief is.....

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het is echt moeilijk om die 2 weken na je eisprong af te wachten maar het is nu echt zonde van je geld als je nu al een zwangerschapstest gaat doen (dat bedoelde je toch????)

3. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    Ik herken dit helemaal. De laatste twee weken zijn echt killing. Ik ga 's ochtends meteen naar de wc, zodat ik daarna niet meer in de verleiding kan komen. Ik weet wel zeker dat ik voor mijn nod ga testen, Daar ben ik inderdaad te nieuwsgierig voor aangelegd. Succes met wachten!

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Aan de ene kant kan ik ook haast niet wachten, maar toch vind ik die laatste paar dagen altijd doodeng! Ik word liever ongesteld dan een negatieve test, dus ik stel het testen (wel met moeite) altijd uit totdat ik echt een paar dagen overtijd ben.

5. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Haha had wel verwacht dat ik niet de enige zou zijn die moeite heeft om haar nieuwsgierigheid te bedwingen ;)

Heb nog een test in de la liggen van de vorige ronde. Moet me bedwingen om die niet te gebruiken. .....

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb er ook nog eentje liggen, maar nu heb ik nog geen testdrang. Het is veel te vroeg. Bij mij komt dat meestal zo rond dag 28, als ik dan nog geen bruinverlies heb.

7. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Ja ik weet inderdaad dat het nog weinig zin heeft om die test te gebruiken..... Geduld is een schone zaak, zeggen ze dan hahah. Succes met wachten!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoe lag moet jij nog wachten voordat je mag testen?

9. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Ik vind het een beetje moeilijk om te bepalen, omdat ik denk ik een menstruatie heb overgeslagen (26 maart voor het laatst en 6 mei positieve ovutest). Denk dat het verstandig is om te wachten tot 2 weken na de positieve ovutest. Dus dan zou het 20 mei worden......

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, dat lijkt me inderdaad het beste...

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi ja ik zou ook nog even wachten... Stom he! Gisteren avond kon ik het echt niet meer houden en dacht ik: kon ik de tijd maar 1 weekje doorspoelen :) En ik ben niet echt de meest geduldige persoon op aarde haha!
    en het vervelende is dat ik pas enkele dagen na mijn vermoedelijk ei positief heb getest op ovutest dus moet ik eigenlijk nog 2 dagen langer wchten pfff balen :cry:
    Heb wel altijd een zwangerschapstest in huis voor het geval ik het echt niet meer kan houden :oops:
    Succes nog

12. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Praat anders met ons mee in het "Wat doe jij" topic. Hier vertellen we wat iedereen doet tijdens de 'wachtweken'.

13. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Je hebt ook een positieve ovulatietest als je zwanger bent. Dus wie weet met die lange cyclus, was het niet je eisprong, maar ben je zwanger!

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Pechvogel, helaas heeft Jael ook al een negatieve ovutest gehad. Dus dan was ze nog niet zwanger?

@Jael... We lopen gelijk! Ik heb ook de 6e een positieve test gehad en kan dus ook de 20e testen... spannend!
    Ik ben reuze nieuwsgierig en lees op deze dagen van mijn cyclus veel over innestelingen enzo. Maar ik schiet er natuurlijk gene ene reet mee op.... ieder lichaam is anders. Er zit helaas niets anders op dan afwachten... Wanneer heb jij geklust rondom jou ei? Ik alleen de 6e savonds laat. Want de 7e was ik jarig en is het er verder niet van gekomen die dagen :(
    Groetjes Cyntje

15. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    @ Ladyingrid: Bedankt voor je tip.

@ pechtvogel: Ik heb inderdaad 3 dagen voor de positieve ovutest ook een negatieve gehad. En een aantal dagen daarvoor twee zwangerschapstesten gedaan omdat mijn menstruatie uitbleef (had het op 23 april al moeten worden), maar die waren beide negatief.

@Cyntje: We zitten in hetzelfde schuitje dus, spannend he! Ik sta elke ochtend op met het idee dat ik misschien wel zwanger ben. Weet dat ik mezelf hier ook gek mee kan maken, maar kan er nou eenmaal niets aan doen, hahah. Toevallig hadden we op 5 mei al geklust, op 6 mei een positieve ovutest dus toen weer en ook op 7 mei. Nu even een weekendje rust hahah.
    Heb de afgelopen dagen ook veel gelezen over wat er gebeurd na de bevruchting. Ik merk persoonlijk eigenlijk helemaal niets nu. En jij?

Groetjes Jeal

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Een negatieve ovutest wil toch niet meteen betekenen dat je dan NIET zwanger bent? Of wel? Lijkt me een beetje raar, want dan zou je dus een ovutest kunnen doen om te kijken of je zwanger bent... :-?

Ik had vandaag na het vrijen een grote lichtbruine vlek in mijn broekje (sorry voor de details..).
    Innesteling misschien? Ik hoop het!

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Jeal... het is nu 4 dagen na de eerste positieve ovutest dus denk ik te vroeg om iets te voelen. Ik voel wel kleine niet pijnlijke steekjes in mijn onderbuik/liezen, maar het kan zomaar zijn dat ik dit altijd al heb tussen ei en Nod? :( Kweet het eigenlijk niet meer. Wel ben ik erg moe... kan zo wel 2 dutjes per dag doen :oops:

Ik wacht rustig af want ik heb geen testen in huis. En ben ze niet van plan te halen tot mijn Nod.

En jij Jeal? Jij ergens last van?

Groetjes Cyntje

18. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Hoi,

Ook ik moet nog een langer als een week wachten voordat ik eventueel mag gaan testen.
    Dit duurt inderdaad dan erg lang.
    Ook heb ik dan de angst om wel ongesteld te worden.
    Maar inderdaad ik word liever ongesteld dan zo'n negatieve zwangerschapstest.
    Succes met wachten en ik hoop voor je dat het raak mag zijn :)

liefs saraatje

19. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    @Cyntje

Heb net een berichtje geplaatst over het voelen van een innesteling. Volgens mij zou het nu ongeveer de tijd moeten zijn. En had vandaag vage krampen in mijn onderbuik. Het voelde een beetje als een combinatie tussen menstruatiepijn en spierpijn na flink buikspieroefeningen doen. Heb geen idee of dit innestelingspijn is of dat ik misschien toch ongesteld moet worden, maar dat lijkt me een beetje vroeg (6 dagen na de positieve ovutest). Maar misschien zit het ook wel tussen mijn oren omdat ik zo graag wil........

@Saskia:
    Hoe voel je je nu??? Heb je na gister nog meer last van ' uitscheiding' gehad?

@Saraatje:
    Heel veel succes met wachten!!!!! Ik weet hoe het voelt hahahah

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @Jeal:
    Gistermiddag had ik weer een bruine vlek in mijn broekje. 's avonds was de afscheiding heel erg lichtbruin. Vanmorgen was het gewoon wit met een zeer lichtroze veeg erdoorheen en nu is het weer gewoon wit. Het lijkt dus helemaal weg te gaan.
    Wel heb ik sinds vanmorgen ongipijn: restless legs, lage rugpijn en af en toe een zeurend gevoel in de onderbuik.
    Het kan dus echt nog beide kanten op, al is ongi wel erg vroeg. Zo vroeg ben ik nog nooit ongi geworden. Ik ben eerder te laat dan te vroeg namelijk.
    Afwachten dus... grrrr!

Deel Deze Pagina