Oh, ga ik morgen ook weer even kijken. Had daar van die strings gekocht zaterdag, trok er eergister 1 aan, trok m gelijk kapot.... maar ja, zal wel een misstikseltje geweest zijn.... gelukkig nu dus in de aanbieding, gunstig!
Hoi, ik heb toen ik zwanger was ook zwangerschaps bh bij Hema gehaald. Ik was er helemaal niet tevreden over. Aan de hengels dat stukje was je kunt verstellen schoot steeds losser. Bij de hunkemoller zijn ze wat duurder,maar wel goed,draag ze nu nog. Bij miss etam zijn de onderbroeken ook heel fijn. groetjes
Bij de v en d hebben ze zwangerschapsstrings die onder je buik gaan, vind ik wel 10 keer zo fijn zitten als die tenten waren trouwens 5 voor 9 euro, in een pakje, 3 witte en 2 zwarte.
Ik vind die lage onderbroeken juist heel vervelend nu, ze drukken op mijn blaas en ik moet al zo vaak plassen Ik draag dus wel tenten 8)
Met mijn gewone strings had ik allemaal lelijke randjes, eerst de rand van de elastieke van mijn rokje die tot over mijn buik komt, dan de rand van mijn string, dan de rand van mijn shirt en dan ook nog de rand van de bovenkant van de elastieke band van mijn rokje. Zat niet alleen irritant, zag er soms ook uit alsof ik vetrollen had! Ach, dan maar tenten! Heb ook nooit kunnen wennen aan die heupbroeken, dus die hele lage strings zijn dan vast ook niets voor mij... Maar niet duur trouwens...verkoopt VenD ze ook als tent in die prijsklasse?
Het zijn dus zwangerschapsonderbroeken die dus NIET knellen anders kon ik net zo goed mijn gewone strings aanhouden. Ik draag ze elke dag, ik weet niet hoe ze het gemaakt hebben maar ze doen ales behalve knellen hoor en loop ook al op het einde @judy ja die verkopen ze daar ook maar die zijn wel duurder.
Ik heb overigens gewoon "tenten" gekocht bij de zeeman, en op de markt en er zitten best hele leuke bij! Alleen een flink aantal maten groter dan ik normaal heb 8)