Hoi hoi, Op dit moment ben ik op dag 17 van mijn cyclus, voor mij betekend het dus dat ik over 11 dagen kan testen. Op dit moment heb ik rare buikpijn/ gekriebel in mijn buik, ben af en toe misselijk en heb zere borsten. Graag hoor ik van jullie of je die klachten ook hebt of dat ik gewoon ziek aan het worden ben... Thanks.. Oja hoe krijg je die banner eronder? ik krijg hem er namelijk niet op..
hoelang ben je al met de pil gestopt? het kan namelijk ook zijn dat die kwaaltjes bij je eisprong horen. je lichaam kan hele rare dingen met je uithalen. zou er dus echt nog niet vanuit gaan dat je zwanger bent, en zelfs al is dat nu wel zo.zit je nog 11 dagen voor NOD. dan kan er nog zoooo veel misgaan. succes met zwanger worden in elk geval
Ben al ruim 2,5 jaar niet meer aan de pil. En een eisprong verneem ik altijd. Vandaar dat ik het dacht. Maar ik zou wel een beetje grieperig zijn. Moet nog maar 11 dagen wachten en dan weet ik meer...
ja het is toch gewoon afwachten. zag dat je al meerdere topics had geopend met dezelfde vraag. maar niemand kan je vertellen of je zwanger bent hoor tis voor iedereen elke keer weer wachten. ben je al lang bezig zwanger te worden?
Nee we zijn nog niet zo lang bezig om zwanger te worden. Eigenlijk ben ik er deze maand pas actief mee bezig. Ik hou bij wanneer mijn eisprong is ect. Mijn man was geholpen. (uit zijn vroegere relatie heeft hij al 2 kinderen) omdat wij het ook graag willen proberen heeft hij een herstel operatie ondergaan. Nu zou het leukste zijn als ik dit jaar zwanger kan raken. Ik heb namelijk 3 zussen, en van die 3 zijn er 2 zwanger.