lente@ je hoeft hier niet weg hoor ik zit ook bij meerdere topics veel succes met zwanger worden meid
Naam.......Ziekenhuis....hoe en wat Vlinder..........Franciscus............22 januari belafspraak gyn,2 maart operatie (niet zeker ivm ongie) Laura28........VUMC..................eind deze week brief voor doorverwijzing maastricht en dan IVF-PGD hopelijk Yippie...........Isala zwolle...........27 januari Punctie!! voor 1e ICSI Lente67........Amphia Breda.........26 januari 1e gesprek IVF Marnat..........UMCG Groningen....10 februari controle I S...............RDGG....................8 maart second opinion Hier is het zover de punctie staat gepland!! liefs yippie
Naam.......Ziekenhuis....hoe en wat Vlinder..........Franciscus............22 januari belafspraak gyn,2 maart operatie (niet zeker ivm ongie) Laura28........VUMC..................eind deze week brief voor doorverwijzing maastricht en dan IVF-PGD hopelijk Yippie...........Isala zwolle...........27 januari Punctie!! voor 1e ICSI Lente67........Amphia Breda.........26 januari 1e gesprek IVF Marnat..........UMCG Groningen....10 februari controle I S...............RDGG....................8 maart second opinion Mounia..........Kliniek Belgie..........Nog onbekend Yippie O meid alvast heel veel succes woensdag!!!! Ik heb een griepje te pakken, dus zit hier snotterend achter de laptop. Verder gaat het prima. Knuffel voor iedereen, liefs Mounia
Hoi Lente, Je mag gewoon gezellig blijven hoor gezellig juist. Ik was even een tijd niet op het forum of temninste heel weinig. Ik vind het geweldig dat er nu een lijst is gemaakt met de namen enzo. Dit bedoelde ik laatst maar het kwam er niet echt van. Ik wil iedereen heel veel succes wensen en heel veel liefde en vooral veel vruchtbaarheid. Ik ben nu griepig. Bah, we zijn aan het wachten voor een oproep van het zh voor een informatiemiddaag over ivf. Hier hebben we eigenlijk niet zoveel behoefte aan maar goed we moeten er wat voor over hebben. Liefs Riv.
Mounia beterschap voor jou! En knuffel terug. Marnat hoe gaat het? Nog steeds vooruitgang hoop ik. Over 2 weken controle hè en volgende week naar de Neuroloog toch? Gaat nu een beetje opschieten. Lente van mij mag je ook gewoon blijven hoor! Vlinder al een tijdje niet hier gezien. Ik hoop dat het goed gaat met je?! Laura heb jij inmiddels te verwijzing gekregen. En zo ja, dan hoop ik dat je op een beetje redelijk termijn een afspraak hebt kunnen maken. Riv onze TS al heel lang niet gezien. Ik hoop dat het goed gaat met je Riv!!
Hé daar ben je Riv. Zeg net dat we je een tijdje niet hebben gezien. Jij ook beterschap voor de griep ..... heeft Mounia je aangestoken Ik dacht dat jullie al naar een informatiedag waren geweest, maar dan vergis ik me dus. Ik hoop dat je snel terecht kan. Dat wachten is niets. Het bestaat al teveel uit wachten. Wachten op je EI, wachten op je NOD, wachten om een afspraak te kunnen maken. Bah vervelend. Nou sterkte met wachten Riv.
Mounia : thx!! IS: als ik het goed heb 4 van 17mm en 4 van 19 en 4 boven de 20. dus ik ben zeer tevreden.. er zaten er nog een paar kleinere bij. wie weet maken die ook nog een spurt.. liefs yippie
is@ klopt 5 feb eerst naar de neuro update@ vandaag naar de dokter geweest vanwege het ja of nee door slikken van bloeddruk medicatie. bloeddruk is nu 140, 85 ik moet eerst stopen met de medicatie. en op dieet en stoppen met roken. over twee week terug komen. ze heeft ook naar de wond gekeken die zag er goed uit hebben ze keurig gedaan.
Yippie dat is een mooie oogst zeg! Marnat je bloeddruk nu is netjes. Moet je veel afvallen? Ja en stoppen met roken is natuurlijk wel goed. Ik ben 8 jaar geleden gestopt en ik ben er erg blij mee. Tuurlijk voor mijn gezondheid, maar ook als je ziet wat een pakje tegenwoordig kost Mijn vriend rookt helaas nog wel. Wij zijn beiden 4 januari begonnen met lijnen. Er moeten heel wat kilo's af Het vliegt er nog niet af. Nu 4,5 kilo kwijt. Ik ben diabetes, dus moet ik wat dat betreft ook opletten op mijn eten.
Riv, jij ook al ziek,beterschap meid! I S, dank je! Yippie, geen dank schat! (ik las in het andere topic dat je mn nummer kwijt bent, ik zal het je zo even pm'en!) Marnat, veel succes met alles meid!
Marnat, geen dank!Ja hier gaat het een stuk beter, ik heb nu echt het gevoel ooit komt mijn dag!Ik moet alleen nog een afpraak maken in Belgie voor de KID (ik wil eerst nog even contact hebben met de verzekering voordat ik dat doe).
is@ dokter had het over dat k 60 kilo ongeveer mocht wegen ik weeg nu 67 kilo volgen een voedings programa o internet mag ik 69 kilo wegen ik ben 1.65 lang dus ja wat is waar he ik ben nog nooit zo zwaar geweest en wil dus ook niet zwaarder worden in mijn vaders kant zijn ze allemaal zwaar dat wil ik dus echt niet. we hebben net al even gewandeld we gaan het weer opbouwen. en ik ga wat meer in huis doen bv was vouwen zittend en ga proberen het in de kast te doen. mag van dokter ik denk zelf dat het komt door niks doen.
doen ze hier geen kid dan? wat is dat prezies als ik mag vragen. bij ons is het ook nog maar de vraag of ivf en isci gaat lukken. of spontaan door dat de vleesboom weg is ik hoop niet dat ik je nu kwets maar dat is niet de bedoeling hoor. wij dachten altijd kinderloos te blijven. ik wou wel eens een miskraam voelen dat weet ik niet gelukkig aan 1 kant na 11 jaar en een tijdje in de mmm weet ik nog niks het is verder allemaal goed bij ons waar blijft ons wondertje hoop dat je me begrijpt
Yippie: jippie!!! wat een mooi resultaat zeg! hopelijk groeit de rest ook nog even door en heb je een hoop mooie eitjes.... @I S: helaas nog geen brief en geen doorverwijzing, zal hopelijk deze week wel komen, dan zou maastricht zelf contact opnemen, maar dat wacht ik niet af want dan kan het nog weken duren... hoe is het met de rest van de dames? gr laura
LAura: idd jippie.. hier is alles goed ben nu lekker vrij tm zondag.. niet geheel vervelend.. liefs yipipe
ben er weer... punctie was te doen maar niet pijnloos. 10 eitjes.. nu vrijdag afwachten.. hoeveel er goed gedeelt zijn etc.. .ze hebben me wel bijgespoten.. yippie
veel eitjes meis daar zit een goeie bij zou je zeggen. ik ga duimen voor vrijdag duim duim wel jammer dat het pijn deed
dat zijn er volgens mij aardig wat! hopelijk krijg je vrijdag goed bericht! ik zal voor je duimen... gr laura