he marnat hier gaat het goed hoor!!! voel me goed normaal gesproken zou ik vandaag eignelijk ongi moeten worden als me cycles door zou gaan zoals altijd .. maar er is nog niets aan de hand.. we wcht maar gewoon af.. Hopes: je bent een lieverd... ALL: EEEN KNUFFEL!!!!! liefs yippie
Naam.......Ziekenhuis....hoe en wat Vlinder..........Franciscus...........25 februari afspraak gyn ivm HSG, 2 maart blijft gereserveerd voor operatie. Laura28........VUMC..................eind deze week brief voor doorverwijzing maastricht en dan IVF-PGD hopelijk Yippie...........Isala zwolle...........1 icsi mislukt. Lente67........Amphia Breda.........26 januari 1e gesprek IVF Marnat..........UMCG Groningen.... 15 maart uitleg isci of ivf. + wachten op uitslagen eeg onderzoeken. Mounia..........Kliniek Belgie..........Nog onbekend Mercedes.......Atrium MC.............23 februari iui 9 maart NOD Riv.............. UMCG Groningen.............. wachten op uitnodiging voor ivf
Hopes lief van je ..... knuffel voor jou. Marnat hoe zit dat nou met jouw NOD .... nog niets gespot vandaag? En je hebt nog geen test gedaan? Spannend hoor! Yippie bij jou ook spannend dan toch? Hier Ik heb mezelf van de lijst gehaald. De 2nd opinion was een enorme teleurstelling. De arts was een gevoelloze zak.
Naam.......Ziekenhuis....hoe en wat Vlinder..........Franciscus...........25 februari afspraak gyn ivm HSG, 2 maart blijft gereserveerd voor operatie. Laura28........VUMC..................eind deze week brief voor doorverwijzing maastricht en dan IVF-PGD hopelijk Yippie...........Isala zwolle...........1 icsi mislukt. Lente67........Amphia Breda.........26 januari 1e gesprek IVF Marnat..........UMCG Groningen.... 15 maart uitleg isci of ivf. + wachten op uitslagen eeg onderzoeken. Mounia..........Kliniek Belgie..........Nog onbekend Mercedes.......Atrium MC.............9maart Positieve test. Riv.............. UMCG Groningen.............. wachten op uitnodiging voor ivf
Wauw Mercedes ..... niets 'zeggen', maar stiekem even de lijst aanpassen! Gefeliciteerd meis .... een goed resultaat na de IUI.
Dat had je snel geschoten. Ik ben heel blij dat het raak is,kan nu niet wachten tot de echo maar dat duurt nog even.
Nou de 1e stap is gezet. Was dit de 1e IUI? Jammer idd dat de echo nog ff duurt, maar ja nu zie je toch nog niets. Ik duim voor je dat alles goed gaat.
Naam.......Ziekenhuis....hoe en wat Vlinder..........Franciscus...........25 februari afspraak gyn ivm HSG, 2 maart blijft gereserveerd voor operatie. Laura28........VUMC..................23 april intake IVF-PGD in Maastricht Yippie...........Isala zwolle...........1 icsi mislukt. Lente67........Amphia Breda.........26 januari 1e gesprek IVF Marnat..........UMCG Groningen.... 15 maart uitleg isci of ivf. + wachten op uitslagen eeg onderzoeken. Mounia..........Kliniek Belgie..........Nog onbekend Mercedes.......Atrium MC.............9maart Positieve test. Riv.............. UMCG Groningen.............. wachten op uitnodiging voor ivf Mercedes: heel hartelijk gefeliciteerd!!!!!! probeer te genieten..... gr laura
Naam.......Ziekenhuis....hoe en wat Vlinder..........Franciscus...........25 februari afspraak gyn ivm HSG, 2 maart blijft gereserveerd voor operatie. Laura28........VUMC..................23 april intake IVF-PGD in Maastricht Yippie...........Isala zwolle...........1 icsi mislukt. Lente67........Amphia Breda.........26 januari 1e gesprek IVF Marnat..........UMCG Groningen.... 15 maart uitleg isci of ivf. + wachten op uitleg eeg onderzoeken Mounia..........Kliniek Belgie..........Nog onbekend Mercedes.......Atrium MC.............9maart Positieve test. Riv.............. UMCG Groningen.............. wachten op uitnodiging voor ivf
ik ben gebeld door het ziekenhuis, ze hebben wat gevonden en het duit op ligte epileptici ik moet weer komen om het te bespreken enz aan 1 kant is iets te zien dus pfff. is@ hier nog geen ongi, en de test was een omo test pff Mercedes. gefeliciteerd meis geniet er van.
Mercedes gefeliciteerd meis. Geweldig, geniet er maar lekker van. Ik ben heel blij voor je. Liefs Riv.
Hoi lieve meiden, fijn om het goede nieuws van mercedes te lezen. Ik blijf in wonderen geloven, jullie ook? Heel veel lieve knuffels van mij en veel positiviteit! xxx hopes