ook hier al 3 jaar bezig, september 2006 getrouwd en gestopt met de pil. 2007 niets, eind 2007 weer een paar maanden aan de pil tot begin 2008. hierna gestopt met de pil en in augustus zwanger, uiteindelijk een MA met 11 weken, was een lege vruchtzak. juni 2009 weer zwanger en weer een MA en een lege vruchtzak. Gyn kan weinig doen omdat ik wel zwanger kan worden. we hebben nu een chromosoomonderzoek laten doen maar nog geen uitslag. moet daar komende maand voor bellen en dan hoor ik meer. hopelijk geen afwijkingen. wil iedereen sterkte wensen in ieder geval en hopelijk voor iedereen een mooi beepje in 2010! gr laura
Ik had het al in een andere thread gezegd, maar kzal mijn verhaaltje nogmaals vertellen. Ik ben maandag bij de dokter geweest, heb een echo gekregen en het blijkt dat de decapeptyl niet heeft gewerkt. De verpleegster zag 2 bijna volgroeide follikels, ze zei dat het soms voorkwam bij 5% van de patienten. Ze zei me ook dat dit meestal lege follikels zijn, en daarom noemen ze het follikel cystes of zo iets. Nu moet ik dus wachten tot ik mijn regels krijg voor ik weer verder kan met de ivf route. Het was wel een mega grote teleurstelling, want langs de ene kant dacht ik van shit, beter een maandje langer gewacht met de ivf medicijnen, wie weet had ik dan wel natuurlijk zwanger geweest, want als mijn lichaam zo graag door blijft broeden tijdens de decapeptyl, had het misschien deze keer wel raak geweest. Dus ja, even terug een zware dip... Hopelijk is het met de rest van de dames een beetje beter. xx
is iedereen hier in dit topic al in de MMM? of zie ik dat verkeerd? ik heb besloten om de natuur zijn gang te laten gaan en mocht het echt niet lukken dan laten we het zo. ik denk dat ik de MMM niet aankan met alle hormoonbehandelingen en aanprikken en dat soort dingen. dat is echt niet aan mij besteed. vind het dus heel erg moedig dat er veel meiden zijn die dat wel aankunnen..... hier overigens weer een ronde verder en weer een langere cyclus. hopelijk brengt komende maand meer geluk... gr laura
hee er wordt weer gereageerd hier ook ik loop in de mmm. Maart dit jaar zijn we gestart, na 3 jaar een kinderwens, bij mij is toen endometriose, 2 cystes en zuur baarmoederslijm ontdekt. Maar na rare verloop van behandelingen en verschillende gyn met verschillende behandelingen zijn we gestopt. Ook omdat ze geen onderzoeken hebben gedaan naar aanleding vd miskramen, zoals bloedonderzoek enz Nu heb ik weer een afspraak staan, in een ander ziekenhuis. Wij zeiden altijd tegen elkaar, we gaan de mmm niet in, maar na 3 jaar en 3 miskramen, vonden we het toch wel tijd worden om toch erin te duiken. Eigenlijk wilde we alleen ons laten onderzoeken maar na de ontdekkingen hebben we besloten om verder te gaan. De mmm vind ik heel zwaar, vooral door de onmacht en het wachten. Nu bijna 4 jaar bezig en ik laat nu alles op zijn beloop gaan straks in de nieuwe mmm. Althans dit zeg ik nu maar mezelf kennende zal dit wel niet lukken
Hoi Hoi iedereen, sorry was niet geheel actief meer. Vanavond lees ik alle verhalen en ga reageren. Succes en sorry. Liefs Riv.
Lexie 74, jemig he na 7 jaar dat het je toch mocht lukken. 2 miskramen dat is ook niet niks. Ik hoop dat jullie toch nog een keer zoiets mooi mogen meemaken. Ik wens je heel veel succes en liefde toe met je kleine meisje en hopelijk toch snel een broertje of zusje erbij. Liefs Riv
Hoi Einand, Dus ook al zo'n 4 jaar bezig voor een kleine. Frusterend he. Ik hoop ook voor jouw dat het snel mag gebeuren. Loop je ook al in het zh. Ik moet nu weer heen voor de laaste echo als het goed is. Dan kunnen we de laaste iui behandeling afronden en dan gaan we volgend jaar over op ivf. Ik zie dit nog niet zitten maar goed je moet er wat voor over hebben als je iets wilt he. Heel veel succes met alles en ik hoop voor je dat 2010 ons jaar mag worden. Liefs Riv
Riv, hoe was het eigenlijk bij de osteopaath? Wat doet hij/zij bij jou? Bij mij richt de osteopaath zich vooral op mijn onderbuik.
Hoi emma 79, Ik ben vorige week dinsdag naar de osteopaat geweest. het ging erg goed. Hij heeft overal gevoeld gedrukt en getrokken. Hij merkte dat het bij mij vooral rondom de baarmoeder rechtkant erg vast zit. Hij heeft al 1 behandeling gedaan en het was al veel losser. 21 dec moet ik weer heen. Ik krijg morgen mijn laaste iui behandeling en ik ben beniewd. Ik hoop dat ik snel zwanger hierdoor mag worden. Ik hoop voor jou dat jij dat ook snel mag worden en dat we allebei zwanger 2010 ingaan. Jij moet weer naar de gyneceloog? Wanneer? waren alle onderzoeken goed? Liefs Riv.
Riv, ik hoop echt voor je dat deze behandelingen bij de osteopaath je helpen bij het zwanger worden. Wel grappig want mijn osteopaath gaf ook aan dat het bij mij vooral aan de rechterkant van mijn onderbuik vast zit. Daarnaast heb ik een groot litteken vanaf mijn navel naar beneden vanwege een geperforeerde blindedarmontsteking + buikvliesontsteking, en volgens haar zorgt dat litteken ook voor veel spanningen in mijn onderbuik. Ik ben dus erg benieuwd of ze ons net dat beetje meer kan helpen met zwanger worden. In maart 2010 moet ik weer naar de gyn en hopelijk gaan we dan beginnen met IUI. Wij hebben alle onderzoeken gehad maar daar zijn geen oorzaken gevonden voor het uitblijven van een zwangerschap, vandaar dat we eerst nog 6 maanden zelf moesten proberen. Wat zijn de plannen bij jullie na deze laatste IUI mocht het niet lukken? En toch zal ik eerst nog heeeeeel hard voor je duimen dat je van deze laatste IUI zwanger bent
Upperdeup We zijn weer naar de gyn geweest en na 10 minuten was het ons helemaal duidelijk. In het oude ziekenhuis hadden zonder kijkoperatie vastgesteld dat ik endometriose heb, maar in het nieuwe zh zei de gyn: Je hebt 2 cystes maar dat hoeft niet te beteken dat je endo hebt. Nu staat er een kijkoperatie gepland voor januari, dan gaan ze de cystes verwijderen en kijken of het endo is, zo ja dan gelijk kijken wat het allemaal heeft aangetast en ze gaan gelijk kijken hoe het met mijn vruchtbaarheid is want als het endo is of iets anders kan het mijn vruchtbaarheid hebben aangetast. Ik loop al wat jaartjes met de pijn.... Dus nieuw jaar nieuw ziekenhuis en nieuwe kansen. Hopelijk, komt er niks bijzonders uit de operatie en krijgen we snel weer groen licht om verder gaan voor ons 1e wonder. Hoe is het met jullie meiden
noesje jij krijgt groen licht zoals ik al eerder tegen je zei je operatie komt goed de mijne is ook goed gegaan ik had dan wel een keizersnee en jij een kijk operatie maar toch wel eng he het is mij heel erg mee gevallen de wond snijt alleen als ik nies en hoest en lach en paracetemol doet wonderen ik ben dus heel happy want de boom is er uit mocht er een wodertje komen word het wel weer een keizersnee maar dat geeft niet we doen het er voor toch? riv hoe gaat het met jou? meiden het is nooit zo duister of het word wel weer licht knuf voor iedereeen
Hoi, ja het engste blijf ik de narcose vinden en het wakker worden, maar ja dat weet ik pas als ik geopereerd wordt.... Blij dat het met jou beter gaat meid, en indd een keizersnee heb je ervoor over meid.
noesje@ de narcose was ook mijn grote angs maar ik kan je zeggen dat het me echt mee vald allemaal ik weet alleen nog dat ik om 11 uur weg gebracht werd en de ciruug me vroeg waar ie de invuse mocht doen verder weet ik niks meer toen ik wakker werd was ik op de kammer 10 feb moet ik weer heen voor controle manlief en ik riepen direkt joepie dan mogen we weer knuf voor jou
hoi dames, Hier is alles op een laag pitje. De laaste iui behandeling is geeindigd in een vroege miskraam. 15 jan 2010 hebben we een intake gesprek voor ivf. Ik begin nu wel wa onzekerder te worden dat het nooit wat wordt. Hoe is het met jullie? Ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen worden. Ik wens jullie fijne feestdagen en tot snel.' ' liefs suus
riv@ meid wat k#t ja ik weet er weinig op te zeggen maar hoe dan ook geef het nooit op he ik hoop echt dat ivf bij jou gaat lukken hele dikke knuffel voor jou bij mij ook natuurlijk ik krijg eerst isci maar nu mijn boom er uit is hoop ik dat het spontaan gaat lukken 2010 moet gewoon goed komen liefs marnat
Als ik dit allemaal zo lees, word ik helemaal verdrietig. Ik heb PCO en ben erg bang dat ik geen kinderen zal kunnen krijgen.