Ook bijna 3 a 4 jaar bezig om zwnager te worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riv, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    @Marnat

Wij hebben ook in augustus 2009 onze laatste IUI gehad, de 6e van de laatste serie zal ik maar zeggen (na elke MK/MA beginnen ze weer opnieuw te tellen en je hebt recht op 6 IUI's). En nu zijn we vanwege mijn leeftijd idd medisch uitbehandeld.
    Het is behoorlijk pittig. Ons leven heeft ruim 2,5 jaar bestaan uit ZH-bezoeken. We kwamen bijna elke maand in het ZH. De ene maand 'maar' 3 keer en andere maanden soms wel 7 à 8 keer. En nu sinds afgelopen september dus niet meer.
    Ik kom mezelf, na 4,5 jaar bezig te zijn om onze droom uit te laten komen, nu ook behoorlijk tegen .... was altijd vrij sterk, maar alle emoties en spanningen komen er nu uit (geldt ook voor mijn vriend).

Jullie zijn al enorm lang bezig zeg Marnat .... 11 jaar. Buiten de vleesboom, verder (nog) geen onderzoeken gehad?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    is @ jeetje meid wat vimd ik da rot voor je dikke knuf al heb je daar weinig aan

ja klopt wij zijn al 11 jaar bezig we zijn van af augustus 2009 in de mmm

tot nu toe is alles goed behalve dat de vleesboom in de weg zat
    en het zaad vanmanlief niet super is
    hij moet het nog een keer inleveren en dan hopen dat het beter is zo ja dan miss iui

anders alleen isci of ivf of spotaan door dat de boom weg is

als je een dobbelsteen hebt van 20 kantjes mogen wij hopen dat ie ooit op 6 valt
    zo staat het er nu voor

hopelijk naar 10 feb anders he want dan mogen we weer klussen

en miss wel een verjaar kado in maart voor ons op mijn verjaardag wie zal het zeggen

3. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi IS
    Ja ik heb de laatste iui een miskraam gehad. Jammer genoeg het heeft zich niet goed ingenesteld. We gaan in feb maart beginnen met ivf.
    Jij ook heel veel succes.

Liefs Riv.

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ik zie een foutje in mijn berichtje .... het lijkt nu net of jullie niet mogen weten hoe oud mijn vriend is :), maar i.p.v. van 8) moet er een 8 staan, dus hij is 38.

5. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Hoi dames,

Wat vinden jullie hiervan?
    Als ik ooit zwanger mag zijn wil ik in bad bevallen.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    mocht ik ooit zwanger raken zou ik ook wel in bad willen bevallen maar helaas gaat dat niet gebeuren
    ik kan alleen maar voor een keizersnee ja of dat moet in bad kunnen dat zal wel niet

ze hebben met het weg halen van mijn vleesboom de baarmoeder een stukje open gehad vandaar geen normale bevaling meer

7. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi marnat,

Dat is jammer, ik weet zeker als het zou kunnen bij mij dat ik in bad wil bevallen.
    Maar goed nu moet ik eerst nog zwanger worden he.

Sorry dat ik aan je vroeg waar je man heen was dan?

Liefs suus

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

geeft niet hoor dat je dat vroeg
    ik moet het nog even vol houden he en dan mag ik weer flink met hem klussen
    dan neem ik geen tel op en doe de deur ook niet open:D

ik hoop voor je dat je wel in bad mag bevallen als je zwanger word

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    up up

10. hoi meiden ook ik mag me hier helaas melden..

okt 2005 getrouwd
    sep 2006 gestopt met pil
    iui poging mislukt ivm met grote achter uitgang zaad.
    nu bezig voor 1e icsi..
    Dit is spannend manlief heeft koorts gehad.. dus maandag word er een snelle blik uitgevoerd..
    We zullen het zien.. ben er heel rustig onder.. heb er een goed gevoel bij..

liefs yippie

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    welkom meid succes met zwanger worden

12. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    hier een posietief verhaal voor jullie:
    eind juni 2006 gestopt met de pil 6weken later zwanger helaas lege vruchtzak gevolg curritatie.

april 2007 zwanger helaas vmk.

augustus 2007 zwanger ook weer vmk
    hierna chromesoon test gehad was goed en iets met bloedstollsels test ofzo maar was ook allemaal goed ze konden niks vinden alles was goed.

april 2008 zwanger weer vmk
    toen had ik een nieuwe gyn die vroeg of ze al een x bij me in de baarmoeder hadden gekeken ik zei nee, dat snapte ze dus echt niet na 3mk dat ze dat nog nooit hadden gedaan, dus wachte tot me hcg hormoon uit me lichaam was, dat duurde deze x wel heel lang trouwens dus toen ging ik eerst op vakantie toen ik terug kwam was het er eindelijk uit toen in juli 2008 heeft ze een water echo gedaan, dan gaan ze met een soort ballonetje met water in je baarmoeder en dat blaast ze dan iets op en door het water in dat balonetje wordt alles vergroot en kon ze alles goed zien ook hier was alles goed geen rare dingen te zien, ik heb alleen wel 2 weken lang een soort van dat bruine afscheiding verloren alleen leek het wel korreliger heel raar.
    toen 27 september 2008 zwanger! en het ging eindelijk goed,

dus wat ik nou denk is dat ze met die curritatie iets vergeten zijn of wat (want ze hebben me daarna ook niet voor een nacontrole laten komen dat was niet nodig zeiden ze)en dat ik daardoor al vmk kreeg want bij de eerste zwangerschap bleef juist de vruchtzak zitten en wou niet uit zichzelf los komen, dus ik vond het ze raar dat het na me curritatie niet meer bleef hechten zeg maar,
    en toen heb ik die water echo gehad en toen vuil verloren en toen een maand later zwanger geraakt en het ging goed,
    ik vond dat wel heel toevallig!
    want het overige water wat in het balonetje zit laten ze eruit lopen binnen in dus een kleine schoonmaak haha.

ik hoop dat jullie allemaal dit jaar ook zo'n WONDERtje mogen krijgen als ik en anders dit jaar zwanger mogen raken!

(en voor wie gelooft in god ik heb bij me laatste zwangerschap een gelofte afgelegd dat als ik zwanger mocht raken dat ik elke zondag een kaarsje zou opsteken en dat het dan goed mag gaan en dat had ik nog nooit eerder gedaan een gelofte dus wie weet, er zijn er meerdere die ik ken die dat hebben gedaan een vriendin van mij heeft haar kindjes 2ling de eerste 24 uur in blauw wit gedaan als belofte dat ze eindelijk zwanger zou raken en ja hoor na bijna 4 jaar zwanger! (spontaan ook nog een 2ling!!!)
    een tante heeft vroeger de gelofte afgelegt om haar kind de eerste 7 jaar in blauw wit te doen en je raad het al ook zwanger, dus zelfs met carnaval was mijn neefie als smurf blauw/wit he haha en zo zijn er meerdere verhalen,
    wie weet helpt het en geeft het je hoop en kracht!!!)

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    beertje@ wat een verhaal meid

en een pech maar dat is het allemaal waard geweest lees ik je hebt een lief wondertje
    bedankt voor je opbeurende woorden

ik krijg er weer meerr hoop door en hoop dus nog meer dat het bij mij aan me vleesboom ligt
    die er nu uit gehaald is en nu van aanhet herstellen ben

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Hey dat is toevallig, ik zei nog tegen een forumvriendinnetje Yippie dat er eens een topic moet komen voor meiden langer dan 3/4 jaar bezig.
    Ik kreeg meteen te horen dat die er sinds kort is!

Momenteel zit ik in grote stress, ik ben iets langer dan 3 jaar bezig, in november 2007 zijn we erachter gekomen dat man zeer slecht zaad heeft.
    We hebben 1 zoek-ICSI achter de rug, die is mislukt.
    We wouden net voor een KID behandeling gaan en test ik positief!
    Alleen heb ik nu negatief getest :( Het is dus nu heel onzeker allemaal.

Meiden ik hoop jullie allemaal snel zwanger te zien!Ik wens jullie het allerbeste toe!
    Ik hoop dat mijn wondertje blijft zitten, en anders kom ik mij helaas bij jullie aansluiten.
    Liefs Mounia

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meid begrijp dat je zwanger bent gefeliciteerd ik duim dat het wondertje blijft zitten

16. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze derde zoon werd geboren nadat we 20 jaar gewacht hebben.
    Hoewel ik hoop dat jullie niet zolang hoeven te wachten hoor, want dat is echt lang.
    Maar wij mochten niet mopperen (en dat hebben we ook nooit gedaan) omdat we al twee gezonde kinderen hadden.
    Maar als het na 20 jaar dan toch eindelijk nog lukt, dan is dat wel een heel groot wonder!
    En dat wonder is alweer bijna twee jaar!

Succes meiden allemaal!

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    He jeetje balen meid, die onzekerheid.
    Ik ga heel hard voor je duimen en dat je wondertje blijft zitten....
    heb je nog een test in huis? Anders misschien morgenochtend nog een testje doen.

Dikke knuffel

18. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Dank je meid,ik ga zo naar huisartsenpost.

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Succes meid, ik duim voor je.
    Laat je iets weten?

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Tot mijn verbazing (nou verbazing na vandaag verbaast me haast niks meer) mocht ik niet komen naar de huisartsenpost.
    Teminste ik mocht wel komen, maar ze zouden geen echo en bloedonderzoeken doen (en dat is nou net wat ik wou!).

Deel Deze Pagina