Hier dan wachtbankje deel twee. Kom zitten en wacht met ons mee. Op eindelijk een positieve test. Op je menstruatie. Op je uitgerekende datum enz.
Hier morgen testen hoop ik. Ben erg benieuwd heb 0,0 verschijnselen van zwangerschap maar ook 0,0 verschijnselen van naderende menstruatie. Afwachten dus. Hou jullie op de hoogte. P26 succes weer met bloedprikken vandaag. Hoop nu eindelijk eens op een positieve uitslag voor jou. Duim, duim, duim.
ik krijg dinsdag de uitslag en woensdag zou ik zelf mogen testen. Ik heb zelf niet het gevoel dat het een positieve uitslag wordt. Ik ben sinds gisterenavond dan ook chagrijnig. Ook erg slecht geslapen vannacht. Ik hou er rekening mee dat we misschien in de volgende cyclus IVF gaan doen. Ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt natuurlijk en dat je een dikke positieve test hebt.
Kan me voorstellen dat het allemaal een beetje gaat opbreken en dat je weer op een teleurstelling rekent. Toch hoop ik dat het deze keer allemaal positief uitpakt. Hier nog niet ongesteld maar wel een negatieve test. Dus denk dat ik eerdaags toch ongesteld ga worden. Maar ik blijf positief dit was pas ronde 1. Succes met wachten en hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden. Vooral leuke dingen doen.
Uitslag progestron 48 HCG: 2. Ik moet nu stoppen met de progestron. En afwachten of en wanneer ik ongesteld wordt
Hoi Athalia hoe gaat het nu? Hier weer begonnen met een nieuwe ronde. Ik ben vandaag begonnen met 2x dgs puregon spuiten. Volgende week dinsdag de eerste echo om te kijken of en hoeveel follikels er ontwikkelen.
Hoi P26, Hier gaat het goed hoor. Ben uiteindelijk toch ongesteld geworden 3 dagen te laat. Was erg opgelucht. Wist op een gegeven moment dat ik niet zwanger was maar de menstruatie kwam maar niet dus was bang dat het weer de verkeerde kant op zou gaan. Ga deze cyclus maar ovu testen doen om te kijken of er uberhaupt ovulatie is. We wachten rustig af. Balen dat het bij jou weer niet gelukt was zeg. Gaan ze nu zo door of is er nog een andere optie? Hoe voel je jezelf erover? Lijkt me toch wel zwaar hoor. Succes weer met de hormonen, is natuurlijk ook niet helemaal lekker. Groetjes
Ik denk dat we weer flush en IUI doen, tenzij er veel eitjes zijn. Dan wordt het denk ik een IVF of ICSI. We zien het wel. Eerst de eerste echo maar afwachten en dan praten met gyn
He p26, Het gaat hier goed hoor ben deze week bezig met ovu testen tot nu toe nog geen resultaat. Als dit zo blijft ga ik de huisarts weer eens benaderen en kijken of ik een doorverwijzing kan krijgen. Ik hoop natuurlijk dat de ovu testen posi gaan worden. Wil liever niet de mmm in. En bij jou? Al nieuwe ontwikkelingen. Al een eerste echo gehad?
Ik neem ook weer plaats op het w8bankje Uitgaand van me enigste en 1ste normale cyclys zou ik op ong 24 dagen zitten Zit nu op dag 19 dus afw8ten maar..
We komen net bij dr V vandaan. Het voelt alsof we in een stroomversnelling zitten. Ik heb 13 grotere folikels. Wij gaan nu voor IVF. Het zal waarschijnlijk maandag worden voor de punctie. Naar het kan ook zaterdag zijn. Nu op weg naar Duitsland om de kleine van mijn zus te zien. Ergens zie ik een beetje tegenop maar aan de andere kant ook weer niet. Wel dubbel gevoel nu. Ik moet het IVF verhaal nog wel een beetje laten zakken.
Oe P26 wat heftig zeg. Wel ontzettend spannend lijkt me. Ben maar zo kort in de mmm geweest voor de eerste dus heb er niet zoveel verstand van wat nu de kansen zijn. IVF klinkt alsof er meer kansen zijn en 13 follikels klinkt ook wel erg hoopvol toch?? Als je zelf heel graag een kleintje wil is het altijd wel even pittig om bij een kleintje van iemand anders te gaan kijken. Toch heel veel plezier en hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten. @Carola, gezellig dat je er bij komt zitten. Zou het je eerste kindje worden? Zijn jullie al lang bezig? Spannend hoor.
carola welkom. Kan je ons je verhaal vertellen? Alleen als je dit wilt natuurlijk. Ik word nu zelfs nog meer gestimuleerd om de kleine folikels ook nog erbij te laten komen. Morgen weer op controle en dan krijgen we hopelijk te horen wanneer de punctie zal plaatsvinden.
Athalia en Carola hoe gaat het bij jullie? Ik heb vandaag een punctie gehad voor IVF. Er zijn 8 goede eicellen uitgekomen. De zaadkwaliteit was dit keer niet zo heel goed, vandaar dat we ipv IVF, ICSI gaan doen. Maandag kan ik bellen of er bevruchting heeft plaatsgevonden en dinsdag als het goed is worden Mini en Maxi teruggeplaatst.
Hoi P26, Hoe is het nu al nieuws? Hoop zo dat het allemaal gelukt is. Ben een tijdje niet geweest maar hier gaat alles zijn gangetje. Voor zover ik weet niet zwanger. Morgen NOD maar heb al een vroege test gedaan en deze was negatief. Volgende ronde dan maar?! Hoop dat jij deze ronde meer geluk hebt. Ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is.
Dat is balen zeg, ik hoop dat het de volgende ronde wel zo mag zijn. Ik weet nog niks, morgen laat ik bloedprikken en vrijdag of zaterdag zal ik bellen voor de uitslag. Zelf heb ik het vermoeden dat ik niet zwanger ben. Maar je kan het nooit zeker weten natuurlijk
Ik heb gebeld. Uitslag HCG: 3 Progesteron: 67.2 Ik moet nu doorgaan met de progestron en volgende week mag ik een thuistest doen. Het kan alsnog 2 kanten opgaan. AAAGGGHHH Nu weet ik nog niets
Wat spannend zeg. Hoop zo dat het die ene kant opgaat en niet die andere. Ben net terug van een weekendje London met een vriendin. Was erg gezellig hadden alleen 2 uur vertraging gisteren, daardoor was ik onwijs laat thuis ben nu zoooo brak. Jasmijn is niet brak dus die wil wel. Wel fijn haar weer bij me te hebben. Verder ben ik nu gewoon ongesteld dus aan de ene kant is het positief want ik heb cyclus maar zou er toch graag weer even 9 maanden tussen hebben. Ik blijf positief we zijn pas net bezig maar heb wel weinig geduld moet ik eerlijk toegeven. Nog 1 maandje en als het dan niks is dan ga ik tempen. Dan heb ik in ieder geval wat om eventueel mee te nemen naar het ziekenhuis mochten we daar terecht komen. Maar ooooooh wat is het bij jou spannend. Ben zo ontzettend benieuwd.
Ik ben nog steeds in afwachting van m'n eerste echte ongi Zit nu op dag 36, maar totaal nog geen tekenen van een aankomende menstruatie. Dus het is afwachten... hoop niet op een al te lange cyclus