Ook bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linn23, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linn23

linn23 Lid

7 jun 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man en ik zijn al een geruime tijd bezig om zwanger te worden maar helaas zonder succes.

Nu is mijn NOD vandaag, 3 dagen geleden is mijn bruinverlies begonnen. (achte gekomen, sorry! Met servixslijm onderzoek) Dus het komt niet in mijn slipje.! Het is minimaal maar vind het een beetje gek dat ik dit al paar dagen dus heb.

Daarnaast deze maand weinig last van mijn borsten gehad waar ik normaal echt last van heb vanaf mijn eisprong.

Ik heb wel gevoel dat ik een beetje krampig dingen voel link en rechts in mijn buik en een beetje in me liezen maar volgens mij voel ik dit sinds het bruin verlies.

Normaal gesproken krijg ik een week voor mijn menstruatie last van mijn buik. dan stopt het paar dagen zonder en heb ik zowat geen afscheiding en dat avonds veel bruinverlies en daarna zet het eigenlijk gelijk door.

Mijn cyclus is gewoon altijd 28 dagen en een keer in de zoveel tijd 24 dagen. ;)...

Mag ik een beetje hoop hebben of is het gewoon weer een nieuwe verrassing voor het aankondigen van de menstruatie haha???

Liefs, linn

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier ook bruinverlies gehad, en zelfs een beetje bloedverlies.. en bruinverlies was zeker tot week 10 ong. en toch zwanger.

Deel Deze Pagina