we gaan voor ons 3de wondertje spannend pco is na (beide voldragen) zwangerschappen alleen verergerd en t zal een hele slag gaan worden, maar weten wat we ervoor terug krijgen in maart afspr op de pijnpoli ivm spuiten die ik eens in de tijd krijg ivm chronische BI en plan bespreken 26 apr 1ste afpsraak om mirena te verwijderen en stappenplan opstellen en als eertst de bloedingen te gaan stoppen wat ondanks alle ingrepen en hormoonkuren niet te stoppen is, de mirena verlicht het gelukkig wel dusdanig dat het te doen is. ons mannetje bijna 2 en dan gaan we de BV afbouwen zodat we de zwaardere hormoonmedicatie ervoor kunnen proberen. afgelopen week kreeg manlief te horen dat zn contract niet verlengt werd, en schoven we alle plannen van de baan niet verwachtende dat hij binnen 3 dg al een andere baan incl contract zou hebben! ben dubbel zo blij!
Dan hoop ik dat je wens vreselijk snel in vervulling mag gaan! Mijn draaiende duimen heb je! En gefeliciteerd met de baan van je man, heerlijk als het allemaal een beetje meewerkt.
Wat leuk dat ik je hier weer tegen kom. Weet niet of je je mij nog herinnert maar wij zaten samen in het topic April mama's 2011. Wij gaan voor ons 2e wondertje
@ esther.. dank je! jij ook heel veel succes! @ baukje...hey wat grappig! ja topic ging ok gesplitst inene en ik ben maar in 1 deel blijven hangen alleen heb ik t laatste jr door omstandigheden zo weinig tijd om t goed bij te houden leuk dat jullie er ook voor gaan!
Ben zelf ook niet meer actief in dat topic hoor. Af en toe spiek ik nog weleens, ook om te lezen hoe het met de leeftijdsgenootjes gaat van onze spetter. Toch af en toe fijn om te lezen dat wij niet alleen door bepaalde fases gaan haha!