kan niet wachten!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovelygirl25, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag bijna stoppen met de pil. 7okt is me laaste pil en dan gaan we eindelijk voor ons eerste wondertje.
    Ik kan niet wachten en de laaste weken duren zolang het liefst stop ik vanaf nu en gaan we ervoor. maar me vriend wil wachten tot de strip is afgelopen.
    Zijn er nog meer meiden die bijna mogen stoppen met de pil?

2. chila

chila Niet meer actief

Hey,

Wachten duurt lang he! Ik ben net gestopt met de pil en kan ook niet wachten tot we zwanger zijn! Veel succes

3. Chai

Chai Niet meer actief

Oh, spannend he.. haha :D

Veel succes en ik hoop dat jullie wens snel uitkomt.

4. Alita

Alita Niet meer actief

spannend...en zo`n leuke tijd!!

Heel veel succes!!!

5. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    wachten duurt zeker lang.
    Zit er al aan te denken om het er over te hebben of we niet gewoon nu al kunnen stoppen.
    Kan gewoon niet meer wachten.

6. chila

chila Niet meer actief

Kun je met je vriend overleggen. Heb ik ook gedaan, hij wou eigenlijk nog een paar pilstrippen wachten..maar na goed overleg bleek dat hij eigenlijk ook wilde dat ik met de pil stopte, dus zodoende ook eerder gestopt :D

7. Alita

Alita Niet meer actief

je zou nu gewoon kunnen stoppen want die paar dagen maken ook niks meer uit hahahaha..
    Alleen weet ik niet wat beter is kwa cylus snap je? Als je gewoon slikt zoals het hoort is jy cyclus gewoon normaal...anders heb je kans dat je lichaam in de war is...

8. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Herkenning, herkenning, herkenning... haha!
    Ik ben halverwege september gestopt, dus kan volgende week testen. Ik moet zeggen: als je eenmaal gestopt bent gaan de dagen best snel voorbij. Je moet er ook niet te veel mee bezig zijn (als je eenmaal gestopt bent), anders duurt het wel heel lang ;)
    In het begin kon het mij ook niet snel genoeg gaan, maar als ik nu terug kijk, vliegt het ook zo weer voorbij :) Ook al zou ik het liefst natuurlijk morgen al testen als het kon :p

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ja, hier ondertussen ronde 5.. het gaat snel, het kan slopend en verdrietig zijn! Maar we blijven hopen op een wonder!! Voor iedereen is het idere maand weer spannend! Succes lady's!

10. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk als ik gestopt ben met de pil dat ik het dan wel een stuk meer kan loslaten.
    Wil nu al een tijd zo graag stoppen dat ik daar erg mee bezig ben.
    Maarja idd wat zijn die paar dagen extra aan de pil.

11. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben afgelopen vrijdag toch beslote om eerder te stoppen met de pil. Vandaag ongesteld geworden ( eigelijk me stop week). En nu hopen dat we snel zwanger morgen zijn.

12. Alita

Alita Niet meer actief

nou succes hoor!

13. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    veel succes!!:D

Deel Deze Pagina